Besvaret December 13, 2012 Puha så det i dag min lille mus skal opereres Håber alt kommer til at gå som det skal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 :yay :yay :yay - kan ikke få armene ned! Mie har sovet til nu! (har godt nok vuggen hende i.søvn 4 gange siden halv 5, og JEG har sovet elendigt, men min plan om at rykke godmorgen tiden ser virkelig ud til at virke! I dag skal jeg i baby bio med den søde tille og den skønne Albert. Og så slal vi have købt de sidste julegaver! Det bliver en GOD dag! Skønt at det går godt med at få rykket mies stå op tid. Jay glæder mig til senere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Er verdens dårligste mor :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Er verdens dårligste mor :boo :kram :kram Er helt sikker på at du ikke er verdens dårligste mor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Kors for en nat. Efter kun at have sovet en lille time, stod vi op lidt i seks og spiste morgenmad og fodrede heste... Og så sov hun heldigvis fra lidt 6.30 til næsten ni.... Jeg har slet ingen energi idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Er verdens dårligste mor :boo :kram Det er du bestemt ikke :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Er verdens dårligste mor :boo Det er du HVERT FALD IKKE!!! :kram2 Du er en DEJLIG og FANTASTISK mor søde pige!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Er verdens dårligste mor :boo :kram2 Tror alle vi kender til følelsen. Jeg kender dig ikke, men det er BESTEMT ikke mit indtryk, at du er en dårlig mor. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Var i byen i går for at købe de sidste barnedåbsting, og busture og billarm betød desværre at Karla ikke fik ret meget sammenhængende søvn mens vi var afted. På vejen hjem falder hun i søvn, kl. lidt over 3, og jeg beslutter at lade hende sove uden for, selv om det ikke ser ud til at det holder. Først kl. 7 begyndte hun at røre på sig, og da jeg kom ud til hende for at tage hende op, sov hun igen :o Tog hende dog op alligevel for jeg syntes det var lige længe nok. Frygtede lidt for aftenputningen, men kl. 9 blev hun træt, og faldt i søvn som hun plejer :blink Hun må have været ret så træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Har endelig fået min baby tilbage, noget groggy, men alt er gået godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Har endelig fået min baby tilbage, noget groggy, men alt er gået godt. Det var godt! Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Har endelig fået min baby tilbage, noget groggy, men alt er gået godt. Det var godt! Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 hmmm... den der 19 ugers tiger får min sovebaby til ikke at sove ordentlig om dagen <_< I går måtte jeg ud og nusse hende flere gang på kinden fordi hun begyndte at græde i søvne. I dag ville hun slet ikke sove ordentlig... jeg skulle ellers ned i byen, men endte med kun at være der i 30-40 min. (fik lige købt min mands julegave) fordi hun bare var bund ulykkelig og græd. Nu står hun i gangen og sover og jeg har allerede været derude en del gange :baby3 Men skal vist ikke klage så længe hun sover godt om natten. Men dumme tiger gå væk :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Er verdens dårligste mor :boo Sødeste Anita... hvad får dig til at tænke sådan om dig selv? Håber at du er ok og at du ved at det ikke på nogen måde holder stik!! Du er en fantastisk mor for Marius Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Er verdens dårligste mor :boo Søde Anita det må du ikke sige om dig selv, du er den bedste mor for Marius! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Holder mini ferie hjemme i Thy hos svigerforældrene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Lasse øver sig i at komme op på alle fire :) han blir hidsig, når det ikke lige lykkes. Men så må man møve sig bagud for at komme lidt frem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Hvordan kan så lille et menneske stinke så meget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Sidder og ammer i sengen, mens manden sover ved siden af.. Edith har hovedet væk fra manden og slår to kæmpe prutter lige ind i hovedet på ham, så han vågner af det :lol Jeg grinede total meget og han så mega sur ud og sagde,"det er da ikke sjovt!"... Haha!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Uh, har købt Lamaze drejetæppe til Caroline(julegave) og nye støvler til mig selv.... Elsker online shopping :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Jeg var så ked af det igår aftes at manden valgte at ringe til vagtlægen igår aftes vedr Marius styrt, for at jeg kunne falde til ro. Hun forsikrede os om at når der var gået så lang tid var der ingenting med ham. Så jeg har sovet dejligt indtil nu. Nu skal Marius spise og så skal vi sove igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Sidder og ammer i sengen, mens manden sover ved siden af.. Edith har hovedet væk fra manden og slår to kæmpe prutter lige ind i hovedet på ham, så han vågner af det :lol Jeg grinede total meget og han så mega sur ud og sagde,"det er da ikke sjovt!"... Haha!! Ha ha... :lol :lol godt gået Edith! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Jeg var så ked af det igår aftes at manden valgte at ringe til vagtlægen igår aftes vedr Marius styrt, for at jeg kunne falde til ro. Hun forsikrede os om at når der var gået så lang tid var der ingenting med ham. Så jeg har sovet dejligt indtil nu. Nu skal Marius spise og så skal vi sove igen... Godt at Jacob ringede til vagtlægen, så du kunne blive beroliget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Sidder og ammer i sengen, mens manden sover ved siden af.. Edith har hovedet væk fra manden og slår to kæmpe prutter lige ind i hovedet på ham, så han vågner af det :lol Jeg grinede total meget og han så mega sur ud og sagde,"det er da ikke sjovt!"... Haha!! Hahaha der fik jeg mig lige en god griner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Glæder mig til manden kommer hjem med 100 stk billeder til mig. Så skal der laves scrapbog samt fotoalbum :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites