Besvaret December 9, 2012 Det gik godt med grøden idag :yay Der gik en del indenbors idag :D Og det går bare rigtig godt med at drikke vand af kop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Jeg tror 19-ugers tigeren så småt har fundet vejen til Viborg, for Silke Elia gider igen ikke spise særlig ofte om dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Jeg tror 19-ugers tigeren så småt har fundet vejen til Viborg, for Silke Elia gider igen ikke spise særlig ofte om dagen. Jeg har en dum mave fornemmelse af det samme :( Mie spiser oftere men næsten ingenting af gangen, hun vågner ofte i sin lur helt vildt ulykkelige og hun plejer at ligge og smile når hun vågner, ligegyldig hvor træt hun er. Men ellers er der PT ikke så meget at mærke, men fornemmer der er noget under optræk (wubtihuu - lige op til jul med jule tam tam med mange mennesker :wacko ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Nogen der ved hvor man kan købe de der plastbolde - ala dem der er i de forskellige legeland? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Jeg har en dum mave fornemmelse af det samme :( Mie spiser oftere men næsten ingenting af gangen, hun vågner ofte i sin lur helt vildt ulykkelige og hun plejer at ligge og smile når hun vågner, ligegyldig hvor træt hun er. Men ellers er der PT ikke så meget at mærke, men fornemmer der er noget under optræk (wubtihuu - lige op til jul med jule tam tam med mange mennesker :wacko ) Ja det er ikke ligefrem det fedeste tidspunkt! Vi må bare håbe at tigeren er forholdsvis mild ved os. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Nogen der ved hvor man kan købe de der plastbolde - ala dem der er i de forskellige legeland? BR har i hvert fald :) http://www.br.dk/brands/outra/legebolde.aspx?id=611568&vid=460727 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Nogen der ved hvor man kan købe de der plastbolde - ala dem der er i de forskellige legeland? Vi købte vores i Kvickly.. Men det eren del år siden. Mon ikke BR eller Toys R Us har det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 BR har i hvert fald :) http://www.br.dk/brands/outra/legebolde.aspx?id=611568&vid=460727 Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Aktivitetsstativet er hårdt på prøve efter Marius har fundet ud af at han kan sparke til tingene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Øv, caro faldt fint i søvn igår selv, idag er vi tilbage til det umulige... Hmf! " det er bare en fase " Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Ja det er ikke ligefrem det fedeste tidspunkt! Vi må bare håbe at tigeren er forholdsvis mild ved os. Ja jeg krydser ALT hvad krydses kan for en mild tiger. På et eller andet plan håber jeg den kommer nu og er drevet over til jul, eller i det mindste lander på et udholdeligt leje. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Ja jeg krydser ALT hvad krydses kan for en mild tiger. På et eller andet plan håber jeg den kommer nu og er drevet over til jul, eller i det mindste lander på et udholdeligt leje. Det vil i hvert fald være at foretrække. Håber også den er forduftet til når vi skal til Thailand. Der goder vi helst ikke have den med ned ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Det vil i hvert fald være at foretrække. Håber også den er forduftet til når vi skal til Thailand. Der goder vi helst ikke have den med ned ;) Nej de har tiger nok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Nej de har tiger nok ;) Hahahaha det har de sikkert ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Må vist bare bøje mig og lade svigermor passe min dreng på fredag. Det er maks to timer, men alligevel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 MÅ.. SMAGE.. KÆMPE.. SUTTEFLASKE... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 MÅ.. SMAGE.. KÆMPE.. SUTTEFLASKE... Åhh hvor er hun skøn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Dejlig dag idag. Mig og Lise har været ude på "eventyr" :whistling vi trodsede sneen for at mødes med MG'en og puha, så fik jeg da lige dagens motion. Sneen havde fyget stierne til så der var ca. 15-20 cm sne, er du vimmer det var hårdt at skubbe barnevognen igennem! Den dykkede ned og satte sig fast i sneen, så kunne jeg læne mig tungt ned på håndtaget, lægge alle mine kræfter i og skubbe, så forhjulene blev løftet op og så kunne jeg lige køre den en halv meter før den dykkede ned og sad fast i sneen igen. Det var en meget laaaaang tur, hvor mor her stønnede og prustede :P Det var heldigvis det hele værd og vi hyggede os gevaldigt. Alle ungerne var SÅ eksemplariske og legede løs på gulvet :balloon Og jeg nød at se pigerne igen, det var en hel måned siden jeg havde set dem sidst, da jeg jo er startet arbejde igen! Nøj, jeg havde savnet dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Synes det hele er noget lort lige for tiden og jeg er så nærtagende at det halve er for meget :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Synes det hele er noget lort lige for tiden og jeg er så nærtagende at det halve er for meget :boo :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 :yay Maja er, for første gang i over en måned, faldet i søvn selv :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2012 Har lige givet en lille febervarm, hostende og snottet baby til hendes far, mens jeg selv prøver at sove. Stakkels lille syge ingermøf :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2012 Synes det hele er noget lort lige for tiden og jeg er så nærtagende at det halve er for meget :boo :kram sig til hvis der er noget jeg kan gøre. I mean it :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2012 Hader når der bliver pisset og skidt ud over puslebordet kl. 5 om morgen... Det er mor bare ikke vågen nok til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2012 Og morgenkampen has begun (heldigvis noget senere end jeg havde frygtet) Del dette indlæg Link to post Share on other sites