TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hmm er lige kommet hjem fra lægen, og Albert gjorde min frygt fuldstændig til skamme. Han skulle have sin 3 mdrs vaccine, og jeg var forberedt på skrig og skrål. Havde forberedt sukkervand og mme.

Sygeplejersken siger at jeg ligeså godt kan gøre det klar ved siden af mig så jeg er klar til at putte det i munden på ham med det samme, for hendes erfaring er at de skriger. Hun giver Albert det første stik og han smiler til hende i mens, ved den anden græder han en smule i det hun trykker "væsken" ind, med det samme han har taget sprøjten ud af låret på ham, smiler han og begynder at pludre løs og sygeplejersken var solgt, hun sagde at hun ikke troede hun før havde oplevet en baby tage det så pænt. Selvom hun sikkert siger sådan til flere så er mor her stolt :loveshower

Så håber jeg bare på der ikke kommer den vilde efter reaktion.

Ej hvor godt, så var de sidste par mdr's nervøsitet til ingen verdens nytte ;) jeg krydser alt hvad krydses kan for at han klarer sig bedre igennem end Mie

Del dette indlæg

Jeg tror Mie og jeg skal se bamses julerejse sammen fra nu af - det er vist den bedste rygtræning overhovedet, hold da op hun var helt paralyseret og da ryggen ikke kunne mere blev hun STIK tosset indtil jeg vendte hende så hun kunne se. Så var hun så koncentreret at hun begyndte at savle ud af den ene mundvig. Da det stoppede kiggede hun på mig smillede og begyndte at sprælle.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft virkelig hyggelig dag med søde bk'ere idag :biglove

Er nu endnu mere ærgerlig over ikke at (kunne) være med i MUM-gruppen. :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så meldte reaktionen på vaccinen sig. Et stykke dybt ulykkelig pige der bare skreg og skreg. Nu er hun svøbt og ligger her på min arm/brystkasse og halv sover. Jeg tør ikke rigtig flytte mig eller ligge hende. Så nu stener jeg bare lidt på Ipaden og håber at søvnen hjælper.

Min mand syntes det har været det hårdeste i 3 mdr. Og det blot en time efter at han havde rost hende for at hun ikke tog det værre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så meldte reaktionen på vaccinen sig. Et stykke dybt ulykkelig pige der bare skreg og skreg. Nu er hun svøbt og ligger her på min arm/brystkasse og halv sover. Jeg tør ikke rigtig flytte mig eller ligge hende. Så nu stener jeg bare lidt på Ipaden og håber at søvnen hjælper.

Min mand syntes det har været det hårdeste i 3 mdr. Og det blot en time efter at han havde rost hende for at hun ikke tog det værre.

Puh ha hvor stridt, men det er også sådan jeg husker det med Mie. :kram2 det går HELDIGVIS hurtigt over!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft virkelig hyggelig dag med søde bk'ere idag :biglove

Er nu endnu mere ærgerlig over ikke at (kunne) være med i MUM-gruppen. :biglove

Det lyder SKØNT :) Men er der ikke nogle af jer der er fra Aalborg området så i kan mødes der?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sophia vil ikke falde i søvn :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi får gæster om lidt. Christian har Camille med inde og hente dem ved toget, og de skal være her hele weekenden.. Uha, er spændt på hvordan hun reagerer på det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg 55-ugers tigeren er ankommet :( Det har taget en time at putte Anna i dag, selvom hun var stangtræt <_< Åh, hvor jeg ikke magter 4 uger med tigerbesøg igen. Synes hele tiden der er noget. Gad vide om alle har det sådan eller det bare er os, der virkelig får placeret vaccinationer, sygdom, VS-start mm når der IKKE er tigerspring, så vi bruger de gode perioder på det. Jeg synes jo lige vi har afsluttet sidste tigerspring, men så har en VS-start bare betydet en ligeså hård periode siden :(

Og så er hun også blevet snot igen og hoster helt vildt :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg 55-ugers tigeren er ankommet :( Det har taget en time at putte Anna i dag, selvom hun var stangtræt <_< Åh, hvor jeg ikke magter 4 uger med tigerbesøg igen. Synes hele tiden der er noget. Gad vide om alle har det sådan eller det bare er os, der virkelig får placeret vaccinationer, sygdom, VS-start mm når der IKKE er tigerspring, så vi bruger de gode perioder på det. Jeg synes jo lige vi har afsluttet sidste tigerspring, men så har en VS-start bare betydet en ligeså hård periode siden :(

Øv, det lyder hårdt med alle de ting lige i rap.. Jeg håber for jer, at denne tiger hurtigt smutter igen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder SKØNT :) Men er der ikke nogle af jer der er fra Aalborg området så i kan mødes der?

Jo selvfølgelig, men så ser jeg jo ikke de søde piger fra det midtjyske ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, kan godt forstå du synes det er hårdt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo selvfølgelig, men så ser jeg jo ikke de søde piger fra det midtjyske ;)

Så må i mødes på halvvejen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber seriøst at jeg kan få lidt mere end 5 timers afbrudt søvn... Skal til 7 timers førstehjælpskursus imorgen! Spørg mig om jeg gider

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været ved lægen med Mar og fået konstateret astmatisk bronkitis :boo Min søde læge forsikrede mig om, at det hverken er kronisk eller farligt, og at det var et mildt tilfælde han havde. Og han er i godt humør. Men han skal stadig have medicin i sådan en dum inhalator. Mar kan ikke lide det og Mor kan SLET ikke lide det :(

Øv øv øv :kram2 Håber det går hurtigt i sig selv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan satme godt forstå du synes det er hårdt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Clara har grædt vildt ulykkelig hele aftenen... Nu sover hun og jeg håber at hun tager hele natten....

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kiss :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

HÅBER at det er et appetitspring det er i gang, ellers har jeg af en eller anden grund ikke mere mælk.. Kunne kun malke 40 ml ud på det ene bryst, 2 timer efter Edith havde spist på det :(

Øv, hvor jeg er ked og frustreret.. Og har dårlig samvittighed over at have været lidt sur på hende idag, fordi hun ikke har ville sove eller holde op med græde, når hun bare har sultet :boo Øv jeg føler mig ussel og bekymret for om det var slutningen på min amning :( :boo :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Clara har grædt vildt ulykkelig hele aftenen... Nu sover hun og jeg håber at hun tager hele natten....

Det er så synd når de er ulykkelige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber på en god nat... Maja er vågnet hver 2.-3. time de sidste mange nætter og jeg kan kun få hende til at sove videre, hvis jeg ligger hende til brystet for at spise, men det er ikke meget hun spiser, så tvivler på at det er sult, der gør at hun vågner... Hendes hænder er tit kolde når jeg tager hende op om natten - kan det være fordi babydynen er ved at være for lille til hende? at det er fordi den ikke dækker hende godt nok?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har hele familien endelig fået søvn på deres vante pladser. Da far var forvist til sofaen indtil klokken 2. Og C sov i liften på vores seng. Men nu virker det værste feber/plydrethed til at være over.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har hele familien endelig fået søvn på deres vante pladser. Da far var forvist til sofaen indtil klokken 2. Og C sov i liften på vores seng. Men nu virker det værste feber/plydrethed til at være over.

Det var dejligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyhhh det bliver en hård dag. Kl. 11 skal vi køre mod bryllup i Nordjylland, hvor min rumbo fra efterskolen skal giftes. Jeg elsker bryllupper, men nøj, er allerede bekymret for hvordan det vil gå med Silke Elia. Der er 1,5 time i bil og hun hader at køre bil hvis hun ikke sover. Pt sidder vi begge i nattøj. Havde ellers sat uret så jeg kunne komme i bad, men blev i stedet vækket af Silke Elia der var helt ulykkelig. Jesper var til julefrokost i går, så er ikke hjemme endnu. Åh gik mig styrke - har allermest lyst til at sove dagen væk.

God lørdag derude :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyhhh det bliver en hård dag. Kl. 11 skal vi køre mod bryllup i Nordjylland, hvor min rumbo fra efterskolen skal giftes. Jeg elsker bryllupper, men nøj, er allerede bekymret for hvordan det vil gå med Silke Elia. Der er 1,5 time i bil og hun hader at køre bil hvis hun ikke sover. Pt sidder vi begge i nattøj. Havde ellers sat uret så jeg kunne komme i bad, men blev i stedet vækket af Silke Elia der var helt ulykkelig. Jesper var til julefrokost i går, så er ikke hjemme endnu. Åh gik mig styrke - har allermest lyst til at sove dagen væk.

God lørdag derude :)

:kram

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER