Besvaret November 28, 2012 FÅ HJÆLP - til det praktiske! Lige der kvitterede manden i går, efter en HÅRD dag med sønnen, at gå i kælderen for at se film!! Tak siger jeg bare. Havde grædende, utilfreds dreng i 2 timer..(oveni dagens tidligere perioder) Puhhh. Det tog også hårdt på lillemanden, han sov 8 timer i streg. Men vi fortsatte med tigeren da han slog øjnene op.. Kan næsten ikke overskue at skulle have legegruppe med hjem fra datterens skole i morgen.. 3 børn udover mine egne 3.. + tiger.. Hmmm.. : løsning: håbe tiden går hurtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Er TRÆT.. Og kan nu tilføje ondt i halsen til listen over dårligdomme. Er dælme glad for jeg ikke er et dyr, for så jeg var sgu blevet aflivet! :shooter Camille har dog været sød, og sove længe.. Kan først høre hende øffe nu.. Savner hende helt, de sidste par dage hvor jeg har været syg, har jeg altså bare ikke været nok sammen med hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 FÅ HJÆLP - til det praktiske! Og tak i øvrigt, ret godt råd, da man ikke har hænderne fri ret meget af dagen. :kram Så må vi se om jeg kan fremskaffe det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Caroline sov i min seng i nat, det var faktisk hyggeligt, og rart med søvn, uden at skulle stå op 6 gange... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Lise er nu 9 mdr og jeg griner altså også stadig hver gang haha Det ER bare sjovt og går aldrig af mode (så længe det drejer sig om børn). Men jeg tror også det er fordi de små er så uskyldige når de gør det og det ikke er med vilje. Og ja, så er det bare imponerende hvor meget lyd der kan komme fra sådan et lille bitte menneske! Hehe, så skal i bare vente til de også SELV begynder at grine af det...... Det kan jo blive et helt show Sikke nogle prutter Marius kunne slå fra morgenen af. Han sov ved siden af mig og jeg kunne mærke dem i madrassen Ud over prutterne synes jeg bøvserne er for sjove.. Silje lyder som en havnearbejder :haha YAY for prutter! :D Og også bøvser. Nogle gange griner Mar endda af sine egne bøvser, det er SÅ sjovt! :lol Åh og jeg kan lige forestille mig søde Marlon grine af sine prutter. Nårh :biglove :D Hvad SKER der for min baby? Hun skubbede sig bagud på puslebordet da hun lå på maven (fair nok det er ret glat) men tænk jer hun gjorde det dælme også på lammeskindet. derudover kom numsen i vejret, ikke højt men et lille strit med bleen... hun gentog det 4 gange. jeg var lige ved at tabe den nisse jeg stod med i hånden da jeg så det..... går ikke ud fra det er normalt ved 3 mdr og tvivler på hun er klar over hvad hun gør så det er nok en engangsforestilling. Men hold da op!!! Hun er da bare dygtig :respekt Og såvidt jeg husker, så løftede Mar også numsen da han var omkring 3 mdr, og det mener jeg også at MinHemmeligeProfils Marius gjorde. Så det kan sagtens være, at Mie bare er klar over hvad hun gør og bare er dygtig :) Pyyyh..... Hidtil dårligste nat (og "natte-uge") for lille Charlie. Mor er TRÆT med træt på!! Det er også lidt unfair, nu hvor vi endelig har lært at putte ham, at han så skal sove SÅ dårligt :( Puh øv altså! :kram Mie fortæller vist lige nisserne på væggen hvad reglerne er herhjemme... hun lyder ret skrap Haha genialt!!! :lol Tak skæbne.. The tiger had arrived!!! (19 uger) nogle gode råd til at komme helskindet igennem? Det modtages med kyshånd Åh puh! 1. Sov når dit barn sover, så du i det mindste får en smule søvn, 2. Hvis du har en slynge/bæredims, så BRUG den 3. Leg overraskelseslege (tit-tit-bøh, og "nu kommer der en mus og ta'r dig" under hagen), så du måske får et grin som belønning for anstrengelserne 4. Husk det er en fase. + Herhjemme fungerede det ret godt, at jeg lå med min bærbare på gulvet ved siden af Mar om natten. Han var ikke ked, han ville bare ikke sove. Så kunne jeg stene BK, og han var fint tilfreds med at kigge med. Det er da et forsøg værd ;) Er TRÆT.. Og kan nu tilføje ondt i halsen til listen over dårligdomme. Er dælme glad for jeg ikke er et dyr, for så jeg var sgu blevet aflivet! Camille har dog været sød, og sove længe.. Kan først høre hende øffe nu.. Savner hende helt, de sidste par dage hvor jeg har været syg, har jeg altså bare ikke været nok sammen med hende! :lolhit til det med at blive aflivet. Tror sgu også, at nogen havde forbarmet sig over mig, hvis jeg havde været et dyr :rolleyes God bedring! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Gad vide om min lille dreng kan mærke, hvad mor har brug for? I nat har han sovet ca. 12 timer kun afbrudt af 2 hurtige ammepauser + 1 amme-og-blepause, der så tog en lille times tid, men tilgengæld var ved 7-tiden imorges. Jeg tror sgu aldrig han har sovet 12 timer i streg før :unsure Men det har virkelig været godt for mig, at kunne sove så meget, nu hvor jeg snotter så meget. Og da han vågnede gav han sig bare til glad at klappe mig i hovedet (:rolleyes :biglove) og så grinede han over hele fjæset mens jeg vaskede ham og sang for ham. Så legede han lidt for sig selv på legetæppet. Og nu putter han igen. Dejlige basse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Gad vide om min lille dreng kan mærke, hvad mor har brug for? I nat har han sovet ca. 12 timer kun afbrudt af 2 hurtige ammepauser + 1 amme-og-blepause, der så tog en lille times tid, men tilgengæld var ved 7-tiden imorges. Jeg tror sgu aldrig han har sovet 12 timer i streg før :unsure Men det har virkelig været godt for mig, at kunne sove så meget, nu hvor jeg snotter så meget. Og da han vågnede gav han sig bare til glad at klappe mig i hovedet ( :rolleyes :biglove) og så grinede han over hele fjæset mens jeg vaskede ham og sang for ham. Så legede han lidt for sig selv på legetæppet. Og nu putter han igen. Dejlige basse :biglove Dygtig Mar :glad Jeg tror der er noget om, at de kan mærke, hvornår vi mødre virkelig har brug for noget ekstra hvile :) Da jeg var syg, især dengang med pande- og bihulebetændelsen, sov Melissa så godt i de dage - og sov igennem om natten :biglove Det var så skønt :) Den der specielle connection mellem mor og barn kan noget særligt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Har lige taget Caro ud af dragten, men hun ryger snart I den igen så vi kan få gået tur med hundene... Sku' man tage klapvognen istedet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Min mødregruppe vil have mig med til Skive Festival... Hmm ved ikke rigtig. Har aldrig været en festabe og synes også det er dyrt at skulle afsted på dagpenge. Tænke tænke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Har meldt mig ud af mødregruppen. Føles lidt underligt, men godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Har meldt mig ud af mødregruppen. Føles lidt underligt, men godt :) :yay Hvor er du dygtig ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 :yay Hvor er du dygtig ^_^ Tak :kiss Jeg fik go hjælp af dig og et par andre søde piger herinde :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 WOAH! Så kiggede man lige ned på sin søn - som man havde lagt på ryggen - og så lå han sgu på maven!!!! :loveshower Har efterfølgende filmet ham i 10 minutter og ventet på at han gjorde det af sig selv igen. Og det lykkedes!!! Man kan godt se på ham, at han synes det er hårdt og svært, men han KAN :yay :biglove :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 WOAH! Så kiggede man lige ned på sin søn - som man havde lagt på ryggen - og så lå han sgu på maven!!!! :loveshower Har efterfølgende filmet ham i 10 minutter og ventet på at han gjorde det af sig selv igen. Og det lykkedes!!! Man kan godt se på ham, at han synes det er hårdt og svært, men han KAN :yay :biglove :wub :kuller :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 WOAH! Så kiggede man lige ned på sin søn - som man havde lagt på ryggen - og så lå han sgu på maven!!!! :loveshower Har efterfølgende filmet ham i 10 minutter og ventet på at han gjorde det af sig selv igen. Og det lykkedes!!! Man kan godt se på ham, at han synes det er hårdt og svært, men han KAN :yay :biglove :wub :kuller Sådan, seje Mar!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 I skal næsten lige se :wub (Bare ignorer snotnæsen/kæderygeren, der hele tiden siger "dygtiiiiiiiiiiiiiiiiiiig" :rolleyes) Og ja, han er træt ;) Han er lige kommet ind og sove nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 I skal næsten lige se :wub (Bare ignorer snotnæsen/kæderygeren, der hele tiden siger "dygtiiiiiiiiiiiiiiiiiiig" :rolleyes) Og ja, han er træt ;) Han er lige kommet ind og sove nu ;) Hvor er han bare god.. Både fra mave til ryg, og fra ryg til mave :7himmel :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Måske hun har fået vendt rundt på nat og dag? :kram Men dejligt hun trods alt ikke græder! Jeg tænker også det lyder som om hun har vendt lidt op og ned på det.. Jeg ved det dælme ikke, men hun gad i hvert fald ikke sove mere efter kl 2.35 andet end små lure efter amningerne.. Men så fik vi badet hende i morges og sov indtil kl 10.30 og så var hun ellers vågen et par timer og sover stadig nu.. Nu ser vi lige et par dage og ellers må jeg lige snakke med min sp, om hvad vi gør, hvis hun har byttet rundt på nat og dag... Og det var så rart, at hun da trods alt ikke græd - var heller ikke særlig frustreret... Altså lidt er man vel altid, når man ikke får lov at sove :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 I skal næsten lige se :wub (Bare ignorer snotnæsen/kæderygeren, der hele tiden siger "dygtiiiiiiiiiiiiiiiiiiig" :rolleyes) Og ja, han er træt ;) Han er lige kommet ind og sove nu ;) :yay hvor er han dygtig :) STOOOR DRENG :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 I skal næsten lige se :wub(Bare ignorer snotnæsen/kæderygeren, der hele tiden siger "dygtiiiiiiiiiiiiiiiiiiig" :rolleyes) Og ja, han er træt ;) Han er lige kommet ind og sove nu ;) Hold da op :) :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Har altså verdens dejligste mand der lige tog en time før fri og kom hjem med blomster og sports cola (fordi det ÆHLSKER jeg). Han syntes det har været lidt hårdt for mig og han har ikke været hjemme mens Mie har været vågen pga arbejde de sidste par dage, så de har haft total kvalitets tid de sidste par timer :wub Mie elskersin far - og de har suset rundt i huset som super baby og Mie har fået et bad og lige nu får hun en flaske!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 36 ugers tigerspring... I'm not a fan :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 ELSKER bare min mødregruppe :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Elsker at mor er bedst når Edith er ked :badgirl S havde gået rundt med hende i tyve minutter og da jeg fik hende gik der nok 5 inden hun faldt til ro efter en lille dans og sang :loveshower Selvom jeg selvfølgelig synes det er lidt synd for S, at hun bare blev ved med at være ked ved ham :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Åh... Savner mit nemme barn, hun er blevet så besværlig at putte :-(( Del dette indlæg Link to post Share on other sites