Besvaret November 27, 2012 Gad vide, om jeg nogensinde holder op med at synes, at det er sjovt når Mar prutter? :badgirl :lol Jeg griner også HVER gang Camille prutter ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Jeg griner også HVER gang Camille prutter ;) Hehe, godt at høre, at det ikke kun er mig, der har plat humor :badgirl Det er også fordi - og jeg ved faktisk ikke om alle babyer gør det men -Mar skærer bare sådan en grimasse, så det ligner at han virkelig gør sig umage med at få så meget lyd på som muligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hehe, godt at høre, at det ikke kun er mig, der har plat humor :badgirl Det er også fordi - og jeg ved faktisk ikke om alle babyer gør det men -Mar skærer bare sådan en grimasse, så det ligner at han virkelig gør sig umage med at få så meget lyd på som muligt :D Haha.. Camille er en rigtig prinsesse, så hun lader altid som om det ikke er hende, og hun kan se sådan helt "hvad filan var dog det"-agtig ud :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Og øv.. Er stadigvæk syg.. Camille sov så også fantastisk i dag.. Christian tog hende i morges, da hun vågnede kl 7.. Han lagde hende tlbage kl 8, og cyklede i skole.. Jeg vågnede kort der.. Vågnede igen kl 11, da hun pludrede.. Lækkert, jeg fik sovet længe, men min mave og ryg er smadret :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Haha.. Camille er en rigtig prinsesse, så hun lader altid som om det ikke er hende, og hun kan se sådan helt "hvad filan var dog det"-agtig ud :P Haha, typisk både drenge og piger :D Og øv.. Er stadigvæk syg.. Camille sov så også fantastisk i dag.. Christian tog hende i morges, da hun vågnede kl 7.. Han lagde hende tlbage kl 8, og cyklede i skole.. Jeg vågnede kort der.. Vågnede igen kl 11, da hun pludrede.. Lækkert, jeg fik sovet længe, men min mave og ryg er smadret :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hehe, godt at høre, at det ikke kun er mig, der har plat humor :badgirl Det er også fordi - og jeg ved faktisk ikke om alle babyer gør det men -Mar skærer bare sådan en grimasse, så det ligner at han virkelig gør sig umage med at få så meget lyd på som muligt :D Lise er nu 9 mdr og jeg griner altså også stadig hver gang haha :D Det ER bare sjovt og går aldrig af mode (så længe det drejer sig om børn). Men jeg tror også det er fordi de små er så uskyldige når de gør det og det ikke er med vilje. Og ja, så er det bare imponerende hvor meget lyd der kan komme fra sådan et lille bitte menneske! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Vandrede rundt med en træt Caroline fra 20-21, så sov hun endelig og nu er hun vågen igen. Sidder ved hendes seng og nusser hende, mens jeg siger til mig selv, ar det bare er en fase... Og min pige der ellers sover let, kommer retur igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Der er ikke noget at sige til at min baby er pyldret pga 2. Tand er på vej. Men fik ham da til at sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hvad SKER der for min baby? Hun skubbede sig bagud på puslebordet da hun lå på maven (fair nok det er ret glat) men tænk jer hun gjorde det dælme også på lammeskindet :blink derudover kom numsen i vejret :blink, ikke højt men et lille strit med bleen... hun gentog det 4 gange :blink jeg var lige ved at tabe den nisse jeg stod med i hånden da jeg så det..... går ikke ud fra det er normalt ved 3 mdr og tvivler på hun er klar over hvad hun gør så det er nok en engangsforestilling. Men hold da op!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Argh! Selv når hun ikke er ulykkelig er hun vågen.. Hvad sker der for at være vågen i 2 time efter amning midt om natten?! Altså det er skønt at hun ikke græder :yay, men hvorfor dælen kan hun ikke bare sove!?!? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Argh! Selv når hun ikke er ulykkelig er hun vågen.. Hvad sker der for at være vågen i 2 time efter amning midt om natten?! Altså det er skønt at hun ikke græder :yay, men hvorfor dælen kan hun ikke bare sove!?!? Måske hun har fået vendt rundt på nat og dag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Argh! Selv når hun ikke er ulykkelig er hun vågen.. Hvad sker der for at være vågen i 2 time efter amning midt om natten?! Altså det er skønt at hun ikke græder :yay, men hvorfor dælen kan hun ikke bare sove!?!? :kram Men dejligt hun trods alt ikke græder! Jeg tænker også det lyder som om hun har vendt lidt op og ned på det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Hvornår var det nu at moren kunne få en "fridag" hvor hun kan sove længe? Min mands svar "nogen gange i weekenden" - tak <_< jeg har så været vågen i halvanden time før dit vækkeur ringede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Hehe, godt at høre, at det ikke kun er mig, der har plat humor :badgirl Det er også fordi - og jeg ved faktisk ikke om alle babyer gør det men -Mar skærer bare sådan en grimasse, så det ligner at han virkelig gør sig umage med at få så meget lyd på som muligt :D Hehe, så skal i bare vente til de også SELV begynder at grine af det...... Det kan jo blive et helt show :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Pyyyh..... Hidtil dårligste nat (og "natte-uge") for lille Charlie. Mor er TRÆT med træt på!! Det er også lidt unfair, nu hvor vi endelig har lært at putte ham, at han så skal sove SÅ dårligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Pyyyh..... Hidtil dårligste nat (og "natte-uge") for lille Charlie. Mor er TRÆT med træt på!! Det er også lidt unfair, nu hvor vi endelig har lært at putte ham, at han så skal sove SÅ dårligt :( Øv :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Mie fortæller vist lige nisserne på væggen hvad reglerne er herhjemme... hun lyder ret skrap :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Elsker at være i mødregruppe, men det er bare altid en dårlig dag for Silke Elia, som bla bliver dybt ulykkelig når hun ligges i barnevognen og ikke er soveklar og aldrig kan finde ro eller finde ud af at når vi er afsted. Hmmm... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Sikke nogle prutter Marius kunne slå fra morgenen af. Han sov ved siden af mig og jeg kunne mærke dem i madrassen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Ud over prutterne synes jeg bøvserne er for sjove.. Silje lyder som en havnearbejder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Elsker at være i mødregruppe, men det er bare altid en dårlig dag for Silke Elia, som bla bliver dybt ulykkelig når hun ligges i barnevognen og ikke er soveklar og aldrig kan finde ro eller finde ud af at når vi er afsted. Hmmm... Har du prøvet at vente et kvarters tid med at gå? I min mødregruppe har vi en aftale om at mødes kl 11(ish). Dvs. folk kommer mellem 11 og 12, fordi nogle bor i lejlighed og har ikke mulighed for at baby sover i barnevognen udenfor, derfor kan de jo ikke være der kl 11 hvis baby sover, og det er helt fint. Så sms'er vi bare til værten hvis vi bliver forsinket. Synes det er værd at skyde det en halv times tid, hvis det er det Silke Elia har brug for, for at få en god dag, og mor samtidig kan nyde godt af MG :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Tak skæbne.. The tiger had arrived!!! (19 uger) nogle gode råd til at komme helskindet igennem? Det modtages med kyshånd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Tak skæbne.. The tiger had arrived!!! (19 uger) nogle gode råd til at komme helskindet igennem? Det modtages med kyshånd ;) Det er en fase, det er en fase, det er en fase! :rolleyes Det er det bedste råd jeg kan give dig. Synes 19 ugers tigeren er SÅ grum, men tror også Sophia har været HÅRDT ramt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Tak skæbne.. The tiger had arrived!!! (19 uger) nogle gode råd til at komme helskindet igennem? Det modtages med kyshånd ;) FÅ HJÆLP - til det praktiske! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Det er en fase, det er en fase, det er en fase! :rolleyes Det er det bedste råd jeg kan give dig. Synes 19 ugers tigeren er SÅ grum, men tror også Sophia har været HÅRDT ramt. Ja, det er jo vildt med den forandring.. Fra den ene dag til den anden.. Fra glad, blid baby til ked, morsyg hængegøj der ikke vil sove.. Jeg skal bare holde fokus og ikke blive usikker for så må det være ulideligt at være baby med tiger på besøg. Jeg skal sørge for trygheden i hans udviklingsfase. Ja, det er en fase, det er en fase, det er en fase!! Dejligt at blive mindet om. TAK :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites