Besvaret November 26, 2012 Kan gentage mig selv.. Frygter natten, især efter den aften vi har haft :boo Håber Edith har fået grædt ud, så vi kan sove i nat :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Verdens værste nat nogensinde... Og det fortsætter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Får pip - hvorfor vil hun bare ikke sove med den dyne?? Hun falder i søvn, jeg lister dynen på - og hun sparker dynen af så snart den rammer hende.. Hun er ikke blevet syg - endnu.. Men frygter hun bliver det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Så kom manden hjem fra byen.... Grrrrr for fanden hvor han larmer. Havde lige lagt lillemanden igen efter en amning. Manden løber (som man nu kan når man er fuld) igennem huset for at hente sit andet dankort (for det første var jo væk) og smækker i samme ombæring kraftigt med hoveddøren - som ligger lige op til børneværelset. Bum så var lillemanden vågen. For fuck sake.... Heldigvis fik jeg puttet han igen hurtigt. Men så skulle manden fortælle og vise videoer af højt teknomusik med dårlig skratlyd på Tlf. og samtig fnisende som en skolepige fortalte han mig at jeg har store bryster hahaha (og at han elsker mig :) ) Fik hurtigt skubbet ham ind på hans værelse med vand og en leverpostejsmad. MÆND!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Faldt i søvn kl 1, vågnede igen 5.30, og var monster træt stadig, men kunne ikke finde ro. Er så ude med barnevognen nu... Hallelujah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Så kom manden hjem fra byen.... Grrrrr for fanden hvor han larmer. Havde lige lagt lillemanden igen efter en amning. Manden løber (som man nu kan når man er fuld) igennem huset for at hente sit andet dankort (for det første var jo væk) og smækker i samme ombæring kraftigt med hoveddøren - som ligger lige op til børneværelset. Bum så var lillemanden vågen. For fuck sake.... Heldigvis fik jeg puttet han igen hurtigt. Men så skulle manden fortælle og vise videoer af højt teknomusik med dårlig skratlyd på Tlf. og samtig fnisende som en skolepige fortalte han mig at jeg har store bryster hahaha (og at han elsker mig :) ) Fik hurtigt skubbet ham ind på hans værelse med vand og en leverpostejsmad. MÆND!!!! Åh belastende med larmen :prik Men lidt sødt med fuldemandskærlighedserklæringen (af børn og fulde folk skal man høre sandheden jo :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Årh... Så fantastisk at have en morgenfrisk lille baby, der vrider og vender sig i et kæmpe smil og charmer og pludrer derudaf og griber fat i en og klynger og krammer når man tager ham op... :wub Og så frustrerende at være så snottet og skidttilpas, at man ikke kan give ret meget mere tilbage end et grødet "Hej lille skat... Ja, du ER sød. Du ER dejlig... Nej IKKE stikke fingrene ind i mors næse, vel? Det er lidt ulækkert" :rolleyes <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Argh! Får pip af de her nætter.. I nat var den næsten 3 inden hun fandt ro og kun hvis hun kunne sove ovenpå mig :prik Og så får jeg pip af manden, der ikke synes det er nødvendigt at hjælpe om natten, fordi han skal op på arbejde og bliver mega sur, hvis jeg beder om hjælp, så jeg lige kan hvile mig lidt! "Du kan jo bare sove imorgen!" - øh det er da ikke sikkert, at jeg kan det..det kommer da an på hvordan Edith har tænkt sig at opføre sig.. Nogle dage tager hun nærmest kun power naps og så kan jeg ikke bare sove imorgen... Og tak for hjælpen, med VORES datter :box Han skiftede hende dog lige, nu får hun mad og så håber jeg at hun kan komme over i sin egen seng, så jeg kan sove lidt endnu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hmmm en eller anden flytter på min baby. Jeg lagde hende på et lammeskind (det fandt vi ud af igår hun syntes er herligt med de lange hår man lån pille ved), så gik jeg på toilettet, og da jeg kom ind igen var hun drejet en kvart omgang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hmmm en eller anden flytter på min baby. Jeg lagde hende på et lammeskind (det fandt vi ud af igår hun syntes er herligt med de lange hår man lån pille ved), så gik jeg på toilettet, og da jeg kom ind igen var hun drejet en kvart omgang! Haha, det er da fordi hun er ved at blive sej til at vende sig rundt :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hmmm en eller anden flytter på min baby. Jeg lagde hende på et lammeskind (det fandt vi ud af igår hun syntes er herligt med de lange hår man lån pille ved), så gik jeg på toilettet, og da jeg kom ind igen var hun drejet en kvart omgang! Uh ja det kender jeg al for godt til... De har al for travlt at komme videre i verden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Gad vide, om jeg nogensinde holder op med at synes, at det er sjovt når Mar prutter? :badgirl :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Anna er blevet puttet af pædagogen i VS for første gang og det var gået over al forventning!!! Søren gik kl. 09 og de holder fast i planen om at hun skal hentes kl. 12 :glad :yay :loveshower I eftermiddag skal Anna til 'jeg er begyndt at gå' kiropraktor-besøg. Spændende! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Anna er blevet puttet af pædagogen i VS for første gang og det var gået over al forventning!!! Søren gik kl. 09 og de holder fast i planen om at hun skal hentes kl. 12 :glad :yay :loveshowerI eftermiddag skal Anna til 'jeg er begyndt at gå' kiropraktor-besøg. Spændende! :) :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Har en baby der ikke sover mere end en time ad gangen, og hun er SÅ træt.... Dumt, altså. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hvor må det være nederen at være far og komme hjem idag og få at vide at Marius har grint og trillet fra ryg til mave (med en anelse hjælp med at holde bagdelen :D ) Hygger mig SÅ meget med min dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hvor må det være nederen at være far og komme hjem idag og få at vide at Marius har grint og trillet fra ryg til mave (med en anelse hjælp med at holde bagdelen :D ) Hygger mig SÅ meget med min dreng :biglove Ha ha ja men han skal jo nok opleve det :) Mosters dygtige dreng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hvor må det være nederen at være far og komme hjem idag og få at vide at Marius har grint og trillet fra ryg til mave (med en anelse hjælp med at holde bagdelen :D ) Hygger mig SÅ meget med min dreng :biglove hold da OP der sker noget hjemme hos jer lige nu :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Hvor må det være nederen at være far og komme hjem idag og få at vide at Marius har grint og trillet fra ryg til mave (med en anelse hjælp med at holde bagdelen :D ) Hygger mig SÅ meget med min dreng :biglove SEJT!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Haha, det er da fordi hun er ved at blive sej til at vende sig rundt :respekt ja der sker noget lige pludselig. hun har i hvert fald lige taget et ordentligt ryk lige nu hvor hun drejer om på siden og ENDELIG har fundet ud af at gribe OG holde fast i ting OG proppe dem i munden. og 2 dage i træk :blink er hun faldet i søvn af sig selv til formiddagsluren - uden jeg har gjort en indsats, lige pludselig sover hun bare :loveshower Derudover er farver blevet et hit og hun kan tydeligt se på lang afstand og hun er nysgerrig som bare pokker. alt sammen inden for sidste uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Uh ja det kender jeg al for godt til... De har al for travlt at komme videre i verden... Ja på den ene side vil man bare have at de er babyer for evigt, på den anden side bliver man så PAVE stolt når de lærer noget nyt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Har en baby der ikke sover mere end en time ad gangen, og hun er SÅ træt.... Dumt, altså. Øv! Har hun besøg af en gal tiger? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 ja der sker noget lige pludselig. hun har i hvert fald lige taget et ordentligt ryk lige nu hvor hun drejer om på siden og ENDELIG har fundet ud af at gribe OG holde fast i ting OG proppe dem i munden. og 2 dage i træk :blink er hun faldet i søvn af sig selv til formiddagsluren - uden jeg har gjort en indsats, lige pludselig sover hun bare :loveshower Derudover er farver blevet et hit og hun kan tydeligt se på lang afstand og hun er nysgerrig som bare pokker. alt sammen inden for sidste uge. :yay Og der sker da også en masse hos jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 hold da OP der sker noget hjemme hos jer lige nu :loveshower SEJT!! :glad Han bliver så dygtig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Mie er faldet i søvn til flasken, men hvor pokker slal jeg ligge hende når der er asfalt arbejde på b egge sider af huset? Prøver soveværelset, der er længere hen til støjen (ikke at det er meget bedre) og håber på det bedste. Indtil videre er det bare "hvid støj" - godt nok højt, men ingen pludselige lyde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites