TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

En uge til Marius skal til fotograf. Ihh jeg glæder mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft endnu en god nat.. Hvor Edithmusen sov fra på mig til kl 23, fik mad på begge bryster :o, vågnede og spiste igen kl 3.55 og så først her til morgen kl 8.40... Åhh, hvor jeg håber at det er en ny rutine (antijinx antijinx antijinx), jeg har ikke drukket kaffe/koffein hverken lørdag eller søndag, så måske er det, det der giver hende ondt i maven...

Efter morgenmaden sov hun videre, så jeg kunne nå at komme i bad og er i gang med morgenmaden nu :)

Uh det er så fortjent! jeg håber også for jer at det er den nye og noget bedre rutine! Du er en go pige Edith... :wub at du sådan lader din mor få noget søvn - langt om længe...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius er vild med Gismo (vores langhåret kat) Han vil så gerne røre ved ham. Men hvordan forklarer man lige en knap 4 måneder baby at man skal ae og ikke hive :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har min lille skat løftet numsen flere gange i dag :biglove Tilgengæld ligger hovedet fladt ned i puslepuden imens :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har min lille skat løftet numsen flere gange i dag :biglove Tilgengæld ligger hovedet fladt ned i puslepuden imens :D

Dygtige dreng!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft endnu en god nat.. Hvor Edithmusen sov fra på mig til kl 23, fik mad på begge bryster :o, vågnede og spiste igen kl 3.55 og så først her til morgen kl 8.40... Åhh, hvor jeg håber at det er en ny rutine (antijinx antijinx antijinx), jeg har ikke drukket kaffe/koffein hverken lørdag eller søndag, så måske er det, det der giver hende ondt i maven...

Efter morgenmaden sov hun videre, så jeg kunne nå at komme i bad og er i gang med morgenmaden nu :)

Åh hvor er det dejligt at læse! Det er et forsøg værd at undgå koffein.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg puttet min baby.. Og håber på en time eller to på sofaen :( (Anti jinx, kom nu med en god sovedag som du plejer min lille miv)

Er helt nedlagt, med mavesmerter igen.. Heldigvis var lægen meget "medgørlig", og hvis ikke der er bedring i løbet af ugen, skal jeg på sygehuset og have det undersøgt... Han mente heller ikke det var holdbart at jeg skulle have ondt så ofte, selvom han ikke troede det var tarmslyng (heldigvis!!)

Det er da utroligt med den mave... kan det være mavesår? Er der en sammenhæng i det du spiser?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft gang i det kreative gen... Vi vil gerne have C's navn på døren til hendes værelse, men brød os ikke om nogle af dem man kan købe.

Manden mente så, at det kan vi fint selv lave. Så jeg har være i gang med at designe hvordan navnet/bogstaverne skal se ud og så må vi se om manden kan få det smækket på noget træ og skåret ud.

Senere får jeg så lov at male dem, så de bliver lige som vi vil have dem :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby sover, unghesten på folden ligger og daser i solen, mens den ældre dressurhest holder vågent øje :-) Åhhh. Me so happy

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby sover, unghesten på folden ligger og daser i solen, mens den ældre dressurhest holder vågent øje :-) Åhhh. Me so happy

:balloons det er go til dig Cæcilie...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft SP ude til mødregruppe til grød/mos-snak. Ved ikke, hvad jeg havde forventet, men synes ikke, at jeg fik noget ud af det :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

.... Og jeg er hammerforkølet og lidt bange for at jeg er ved at smitte Mar :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da utroligt med den mave... kan det være mavesår? Er der en sammenhæng i det du spiser?

Nej,d et synes jeg ikke rigtig.. Men det er 14 dage siden jeg havde det kolik - Det tog nogle dage, også begyndte det sådan at komme mildt on/off.. Men jeg har i flere måneder haft en sådan.. Brændende fornemmelse i maven..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er typisk - så har Elin den bedste nat i længe - hun sov fra 23.15 - 6.00 og efter amning, sov hun til 7.45....! Men så vågner man kl 4.30 ved at hunden skider i sengen...(ja, han får nogen gange lov til at sove i sengen, hvis han er blevet forsømt lidt pga Elin) det er bare ikke i orden otto!! (jeg tror måske at da han blev lukket ud i haven i går aftes, der blæste og regnede det for meget til at han gad at ordne tingene...

Men lorte start på dagen...! He he

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er SÅ stolt af min lille skat :biglove Trods blot 3,5 times lur i løbet af dagen har han været i hopla hos bedstefar og bedstemor her i aften. Lysestagen har fået en laaang historie, han har lagt længe på maven og leget med en klaver ting og fået numsen i vejret og knæerne op under sig. Han har fundet ud af at vippe på lårene når vi sidder på gulvet. Ihh altså hvor sker der bare meget. Min dygtige dreng :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, Clara synes lige at hun skulle sove 3 timer til middag i eftermiddags... Hun plejer at tage 30 min - 45 min af gangen....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille trillede for første gang, i lørdags.. Og jeg fik det på video.. Hun er selv rullet om på siden..

Har filmet SÅ mange gange, i håb om at fange det, også fanger jeg kun halvdelen :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er typisk - så har Elin den bedste nat i længe - hun sov fra 23.15 - 6.00 og efter amning, sov hun til 7.45....! Men så vågner man kl 4.30 ved at hunden skider i sengen...(ja, han får nogen gange lov til at sove i sengen, hvis han er blevet forsømt lidt pga Elin) det er bare ikke i orden otto!! (jeg tror måske at da han blev lukket ud i haven i går aftes, der blæste og regnede det for meget til at han gad at ordne tingene...

Men lorte start på dagen...! He he

Arh men altså :rolleyes tossede hund, og så lige i sengen!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden er sendt til koncert og jeg benytter mig af at gå tidligt i seng - hvorefter han ringer og vækker mig for at bede mig spærre hans dankort som han har mistet.... Klovn :( Fulde menneske var åbenbart ikke i stand til selv at gøre det....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh men altså :rolleyes tossede hund, og så lige i sengen!!!!!!!

Ja mega klamt! :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille trillede for første gang, i lørdags.. Og jeg fik det på video.. Hun er selv rullet om på siden..

Har filmet SÅ mange gange, i håb om at fange det, også fanger jeg kun halvdelen :P

Hvor er hun sød og dygtig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lort... Jeg er helt smadret, har ondt i hals, hoved og øre... Og Caroline græder på 3 time og vil ikke sove :-((

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lort... Jeg er helt smadret, har ondt i hals, hoved og øre... Og Caroline græder på 3 time og vil ikke sove :-((

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lucas klarede vaccinen i dag SÅ flot! Ved første stik sagde han ikk en lyd, ved andet stik græd han, men stoppede så snart nålen var ude og han fik sutten, og så smilede han ellers stort :wub

Men nøj hvor har han bare været ked af det her til aften :( Han har grædt i 2½ time kun med små pauser, men nu sover han endelig, den lille mus <3

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER