TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Frygter endnu en gang natten.. Havde tre frygtelige opslidende nætter og så var i nat helt fin med 3 amninger, men jeg ved ikke om det bare var fordi Edith var smadret efter de tre mega dårlige nætter eller hvad det var.. :rolleyes

Hun græder allerede nu pga enten ondt i maven eller overtræthed.. Tror det er ondt i maven, da hun vågner i et skrig og græder og græder... Jeg har kontaktet en kranio sakral terapeut via mail og håber at få en tid hurtigst muligt.. Jeg kan læse mig frem til at se kan de masse også problemer med maven, men vist også skævheder i kroppen..

Opdagede nemlig i dag, at hun ligger meget med hendes venstre ben trukket op det meste af tiden, så måske er der noget med hendes ryg, for tror ikke det er noget med nakken...

Del dette indlæg

Tillykke med ham!!!

Tillykke med ham! :balloons

Tillykke med dåben :)

Også tillykke med Valdemusen herfra :balloons

Tak piger :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frygter endnu en gang natten.. Havde tre frygtelige opslidende nætter og så var i nat helt fin med 3 amninger, men jeg ved ikke om det bare var fordi Edith var smadret efter de tre mega dårlige nætter eller hvad det var.. :rolleyes

Hun græder allerede nu pga enten ondt i maven eller overtræthed.. Tror det er ondt i maven, da hun vågner i et skrig og græder og græder... Jeg har kontaktet en kranio sakral terapeut via mail og håber at få en tid hurtigst muligt.. Jeg kan læse mig frem til at se kan de masse også problemer med maven, men vist også skævheder i kroppen..

Opdagede nemlig i dag, at hun ligger meget med hendes venstre ben trukket op det meste af tiden, så måske er der noget med hendes ryg, for tror ikke det er noget med nakken...

Uf det lyder hårdt :kram Rigtig god idé med kraniosakral :super Det fik Mar også sammen med zoneterapi, og de kan altså nogle sager, de terapeuter :respekt Håber at de kan hjælpe Edith med mavepinen også, så både du og hun får nogle skønnere nætter :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt for handlekraftighed har hørt godt om zoneterapi mod dårlig mave og kranio sakral mod skævheder og ondt i maven og så sværger jeg selv til kiropraktoren der har gjort Mies liv MEGET bedre og mindre smertefuldt. Hun fixede ondt i ryggen ved afføring, ondt i nakke og lænd, sove problemer samt fixede så Mie nu kan ligge på maven i længere tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ENDELIG næsten 1 mdr efter dåben fået lagt billeder i min tråd :rolleyes - utroligt at bunken med ting man "bare lige kan gøre" vokser sig så stor på ingen tid, for faktum er at man bare ALDRIG får det gjort med mindre det er så hammer strengt nødvendigt at det er værd at udsætte søvn, mad og personlig hygiejne for. Det må vente til babyen sover så lang tid at man har muligheden - og indrømmet der er da nok andre ting der burde være mere presserende, men nu sad jeg lige ved computeren og prioriterede mor tid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, bedst som man troede alting gik godt, begynder Christian IGEN at .. ja.. Ikke lytte til Camille.

Gider simpelthen ikke det der "lege onkel" altså..

Det kan bare ikke passe det "kun" er mig som kan læse hende, og "kun" er mig der skal fortælle/bestemme hvornår hendes behov skal opfyldes.

Nogen gange, gad jeg virkelig godt han bare kunne tænke selv.... ØV!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, bedst som man troede alting gik godt, begynder Christian IGEN at .. ja.. Ikke lytte til Camille.

Gider simpelthen ikke det der "lege onkel" altså..

Det kan bare ikke passe det "kun" er mig som kan læse hende, og "kun" er mig der skal fortælle/bestemme hvornår hendes behov skal opfyldes.

Nogen gange, gad jeg virkelig godt han bare kunne tænke selv.... ØV!

Øv bøv altså! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uf det lyder hårdt :kram Rigtig god idé med kraniosakral :super Det fik Mar også sammen med zoneterapi, og de kan altså nogle sager, de terapeuter :respekt Håber at de kan hjælpe Edith med mavepinen også, så både du og hun får nogle skønnere nætter :kram2

Ja håber virkelig også hun kan hjælpe, ellers er zonetetapi eller kiropraktor næste skridt! Jeg orker ikke nætterne, er ikke så glad for at være mor sim jeg burde (og kan være), når jeg hele tiden er ked af at Edith har ondt og ikke kan finde ro. :boo

Og tillykke med Valdemars fine navn :wub Glæder mig til billeder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja håber virkelig også hun kan hjælpe, ellers er zonetetapi eller kiropraktor næste skridt! Jeg orker ikke nætterne, er ikke så glad for at være mor sim jeg burde (og kan være), når jeg hele tiden er ked af at Edith har ondt og ikke kan finde ro. :boo

Og tillykke med Valdemars fine navn :wub Glæder mig til billeder :)

:kram2 Glem "burde" og tænk istedet "fortjener". ;) Og det er da helt forståeligt, at du ikke er så glad når Edith har ondt! Jeg håber for jer begge at det hjælper :)

Og tak. :) Er dog lidt spændt på billeder, det er vistnok ikke gået helt som planlagt :unsure Nu må vi se, har ikke helt overblik over billeder endnu ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt for handlekraftighed har hørt godt om zoneterapi mod dårlig mave og kranio sakral mod skævheder og ondt i maven og så sværger jeg selv til kiropraktoren der har gjort Mies liv MEGET bedre og mindre smertefuldt. Hun fixede ondt i ryggen ved afføring, ondt i nakke og lænd, sove problemer samt fixede så Mie nu kan ligge på maven i længere tid.

Ah hvor godt.. Jeg kunne læse mig frem til lidt forskelligt, men havde ikke rigtig hørt så meget om nogle kraniosakral har virket for, kun louisevibes Silke Elia, men er ikke sikker på hvad hendes udgangspunkt var..

Hvis ikke dette virker, så må vi prøve noget andet.. Men håber at kst virker eller vi i hvert fald finder ud af om det er zoneterapi eller kiropraktor der er næste skridt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Glem "burde" og tænk istedet "fortjener". ;) Og det er da helt forståeligt, at du ikke er så glad når Edith har ondt! Jeg håber for jer begge at det hjælper :)

Og tak. :) Er dog lidt spændt på billeder, det er vistnok ikke gået helt som planlagt :unsure Nu må vi se, har ikke helt overblik over billeder endnu ;)

Ja det er rigtigt! :kram2 Der fik du mig lige til at fælde et par tårer :) Vi er slet ikke så glade som vi fortjener..

Til gengæld er hun altså skøn om dagen og smiler og putter og charmer sig med sine store blågrå øjne :wub Og så har vi haft en hård weekend, så hun har fået lov at sove på mor lige nu, tror hun trænger til den ekstra tryghed.

Ville også være ret vildt, hvis du allerede havde styr på billeder ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah hvor godt.. Jeg kunne læse mig frem til lidt forskelligt, men havde ikke rigtig hørt så meget om nogle kraniosakral har virket for, kun louisevibes Silke Elia, men er ikke sikker på hvad hendes udgangspunkt var..

Hvis ikke dette virker, så må vi prøve noget andet.. Men håber at kst virker eller vi i hvert fald finder ud af om det er zoneterapi eller kiropraktor der er næste skridt..

Minhemmeligeprofils Marius har også haft en fantastisk oplevelse/effekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Minhemmeligeprofils Marius har også haft en fantastisk oplevelse/effekt

Nåh ja, det vidste jeg da egentligt også godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er spændt på natten. Mie har stort set sovet siden kl 14.30 i dag - håber hun får sovet ud, men håber dælme også hun sover til imorgen tidlig. Håber så virkelig bare at JEG kan sove!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er spændt på natten. Mie har stort set sovet siden kl 14.30 i dag - håber hun får sovet ud, men håber dælme også hun sover til imorgen tidlig. Håber så virkelig bare at JEG kan sove!

Krydser fingre for at Mie sover godt og at du kan sove også :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for at Mie sover godt og at du kan sove også :goodluck

Tak!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har mega sulten baby, der skældte ud på bryst nr 1, da det var tømt og nærmest gik i panik da jeg pakkede brystet væk og skulle finde det andet frem :wub Det er så sødt, det skæld ud!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det gjorde en fantastisk forandring. Før vi tog afsted var Silke Elia ulykkelig hele aftenen (startede efter den sene lur fra 16-18 stykker) og var slet ikke til at få til at falde til ro og sove før efter midnat. Allerede et par dage efter første behandling kunne hun puttes ml 18-19 uden gråd (for det meste). Hun havde blandt andet en skæv nakkevirvel fra KS.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg TROR måske vi har knækket Charlies puttekode herhjemme :loveshower Vi skal bare lære at fange søvntoget når det er her, i stedet for at putte ham når det passer ind i "rytmen/planerne". Førhen har vi konsekvent givet vælling og derefter puttet efter Marlon blev lagt, men jeg tror ofte han har været træt inden, og nu får han sin vælling når han viser træthedstegn, og så putter vi ham når han er rolig og virker klar til det.... Det har givet pote weekenden over, så jeg HÅBER det fortsætter :goodluck

Han blev lagt omkring 19.30, og faldt selv i søvn i løbet af 2 min, han fik lige sutten et par gange i løbet af aftenen, og en enkelt gang kl 00.20, og ellers har han bare sovet til kl. 5.30, hvor han fik mad, og nu sover han igen :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg TROR måske vi har knækket Charlies puttekode herhjemme :loveshower Vi skal bare lære at fange søvntoget når det er her, i stedet for at putte ham når det passer ind i "rytmen/planerne". Førhen har vi konsekvent givet vælling og derefter puttet efter Marlon blev lagt, men jeg tror ofte han har været træt inden, og nu får han sin vælling når han viser træthedstegn, og så putter vi ham når han er rolig og virker klar til det.... Det har givet pote weekenden over, så jeg HÅBER det fortsætter :goodluck

Han blev lagt omkring 19.30, og faldt selv i søvn i løbet af 2 min, han fik lige sutten et par gange i løbet af aftenen, og en enkelt gang kl 00.20, og ellers har han bare sovet til kl. 5.30, hvor han fik mad, og nu sover han igen :wub

Dejligt christina! Det kunne være rart hvis ikke i skulle bøvle med det mere... :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes! Mie sov 14.30 -18.15 og 18.40 - 5.20 og 6.00 - 8.30

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg puttet min baby.. Og håber på en time eller to på sofaen :( (Anti jinx, kom nu med en god sovedag som du plejer min lille miv)

Er helt nedlagt, med mavesmerter igen.. Heldigvis var lægen meget "medgørlig", og hvis ikke der er bedring i løbet af ugen, skal jeg på sygehuset og have det undersøgt... Han mente heller ikke det var holdbart at jeg skulle have ondt så ofte, selvom han ikke troede det var tarmslyng (heldigvis!!)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft endnu en god nat.. Hvor Edithmusen sov fra på mig til kl 23, fik mad på begge bryster :o, vågnede og spiste igen kl 3.55 og så først her til morgen kl 8.40... Åhh, hvor jeg håber at det er en ny rutine (antijinx antijinx antijinx), jeg har ikke drukket kaffe/koffein hverken lørdag eller søndag, så måske er det, det der giver hende ondt i maven...

Efter morgenmaden sov hun videre, så jeg kunne nå at komme i bad og er i gang med morgenmaden nu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg puttet min baby.. Og håber på en time eller to på sofaen :( (Anti jinx, kom nu med en god sovedag som du plejer min lille miv)

Er helt nedlagt, med mavesmerter igen.. Heldigvis var lægen meget "medgørlig", og hvis ikke der er bedring i løbet af ugen, skal jeg på sygehuset og have det undersøgt... Han mente heller ikke det var holdbart at jeg skulle have ondt så ofte, selvom han ikke troede det var tarmslyng (heldigvis!!)

:kram

Håbet på du kan få hvilet dig lidt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia (og mor især!!!!) har fået en ny ven: Doodoo bamsen :yay

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER