Besvaret November 24, 2012 Mie har skreget i 2 timer nu, hver gang jeg overtager hende eskalerer det, hver hang manden tager hende bliver hun mere rolig. Føler mig godt og grundig afvist og måtte lige ud på badeværelset og puste ud inden jeg brød helt sammen. Nu er manden gået i soveværelset med en halv sovende baby, mens jeg sidder og føler mig som en elendig mor der ikke kan trøste mit barn! Åh stor krammer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 :kram Kan godt forstå du ikke synes det er sjovt! Er helt sikker på, at det ikke er dig, der er noget galt med :kram2 Jeg tror det var feber som blev til mindre feber som så forsvandt og blev til overtræt tigerbaby med ømme ømme lår... hun blundede lidt, vågnede så helt, var ok i ca 30 min og så eksploderede hun bogstavelig talt igen. Kl 20.45 lagde jeg hende ENDELIG (med hjælp fra lidt klaver musik, slukket lys og dybe vejrtrækninger) kl 20.55 vågnede hun skrigende igen. Kl 21.10 faldt hun i søvn og vi krydses alt hvad krydses kan for en rolig nat og en bedre dag imorgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Åh stor krammer Tak. Håber virkelig i får en god dag imorgen til trods for alle udfordringerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Geeeez, kører på underskud af søvn og energi... Og nu med et barn der ikke vil sove. Endte med at køre ud med barnevognen, frøs på benene... Klart nok, når jeg ikke havde husket at tage bukser på. Juhuu, skal op kl 6 og hente pony.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Puha, så sover hun endeligt. De sidste par dage har hun rykket sin søvnrytme fra at falde i søvn af sig selv omkring kl. 9 til nu at kæmpe med næb og klør for at holde sig vågen, gerne til den anden side af midnat, for først at vågne rigtigt kl. 11 - og det holder ikke rigtigt. Men efter 1/2 times gråd og kamp gav hun op og faldt i.søvn ind til mit bryst. Nu skal jeg bare have hende rykket over i vuggen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Puha, så sover hun endeligt. De sidste par dage har hun rykket sin søvnrytme fra at falde i søvn af sig selv omkring kl. 9 til nu at kæmpe med næb og klør for at holde sig vågen, gerne til den anden side af midnat, for først at vågne rigtigt kl. 11 - og det holder ikke rigtigt. Men efter 1/2 times gråd og kamp gav hun op og faldt i.søvn ind til mit bryst. Nu skal jeg bare have hende rykket over i vuggen :) Åh ha - :kram :kram Det er bare så hårdt med det søvn - det kan nogen gange fylde alt i hverdagen.... Håber snart at det vender... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Hvor hiver nætterne dog tænder ud i øjeblikket. C er gået fra hver 3. Time til at der nogle gange kun går 1-2 timer inden hun er sulten igen. men jeg føler ikke hun spiser det vilde når jeg så er oppe med hende. Og så sidder man her monster træt og overvejer om man bare skal begynde at give en flaske mme inden sengetid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Lasse vågnede ved 24 tiden og var umulig at få til at sove efterfølgende. Til sidst endte jeg med at vække manden og han fik Lasse. I løbet af 10 min falder den bette i søvn i farens arme og jeg havde brugt 45 min :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Ihhh.... nogle gange kan mænd bare få sagt de DUMMESTE ting. Vi har en aftale der hedder jeg tager alle nætter, så tager Anders morgenerne i weekenden. Fredag siger han så "det er bare trist at jeg aldrig mere kan sove længe" skulle godt nok lige bide mig i tungen for ikke at sige "NU STOPPER du, hvis der er noget der er trist så er det at jeg ikke kan sove mere end 4 - 6 timer i streg hvis jeg er så heldig at jeg ikke skal give sut eller hendes små grynt vækker mig, at jeg skal gå i seng kl. 20-22 HVER dag også i weekenden og at jeg aldrig ved om det bliver en god eller en dårlig nat! " MEN jeg holdtes min mund. I dag vågner Mie kl 7.30 men vil ikke tage flasken, men falder hurtigt i søvn en time efter vågner hun igen og jeg vælger at give hende en flaske for at være sød, derefter bruger jeg 45 min på at få hende til.at sove, da det lykkes går der 15 min så jeg vækker Anders og siger "din tur" hvortil han svarer " "grøff" jeg er helt groggy og træt" Uh :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Ihhh.... nogle gange kan mænd bare få sagt de DUMMESTE ting. Vi har en aftale der hedder jeg tager alle nætter, så tager Anders morgenerne i weekenden. Fredag siger han så "det er bare trist at jeg aldrig mere kan sove længe" skulle godt nok lige bide mig i tungen for ikke at sige "NU STOPPER du, hvis der er noget der er trist så er det at jeg ikke kan sove mere end 4 - 6 timer i streg hvis jeg er så heldig at jeg ikke skal give sut eller hendes små grynt vækker mig, at jeg skal gå i seng kl. 20-22 HVER dag også i weekenden og at jeg aldrig ved om det bliver en god eller en dårlig nat! " MEN jeg holdtes min mund. I dag vågner Mie kl 7.30 men vil ikke tage flasken, men falder hurtigt i søvn en time efter vågner hun igen og jeg vælger at give hende en flaske for at være sød, derefter bruger jeg 45 min på at få hende til.at sove, da det lykkes går der 15 min så jeg vækker Anders og siger "din tur" hvortil han svarer " "grøff" jeg er helt groggy og træt" Uh :prik Uh ha... det kunne også i den grad have pisset mig af! Men hvor var det godt at du ikke sagde noget. Det skal jeg øve mig i... det er meget bedre at tælle til ti og lade den slippe - eller måske tæske løs på noget... for de blir så pigefornærmede hvis man ikke lige har ondt af dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Sophia er lige SELV faldet i søvn i barnevognet - uden den trillede :yay Knap så fedt er det så, at regnen larmer på carportens tag, så babyalarmen skratter hele tiden <_< Alternativt skal barnevognen stå ude i regnen, det er jeg altså ikke helt sikkert på, at jeg synes om :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Sophia er lige SELV faldet i søvn i barnevognet - uden den trillede :yay Knap så fedt er det så, at regnen larmer på carportens tag, så babyalarmen skratter hele tiden <_< Alternativt skal barnevognen stå ude i regnen, det er jeg altså ikke helt sikkert på, at jeg synes om :rolleyes Det skratter også med regnvejrslyd hvis barnevognen står ude i regnen :rolleyes Det larmer vildt meget, når det regner på regnslaget. Så jeg tror ikke der er nogen måde at slippe for det på. På den positive side, så virker det til at Lise sover godt til lyden af regnvejr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Uh ha... det kunne også i den grad have pisset mig af! Men hvor var det godt at du ikke sagde noget. Det skal jeg øve mig i... det er meget bedre at tælle til ti og lade den slippe - eller måske tæske løs på noget... for de blir så pigefornærmede hvis man ikke lige har ondt af dem. Det er godt nok svært ikke at sige noget, men fra deres perspektiv er det jo også irriterende, de skal bare klage et andet sted. Det er som at klage over at have fået en vabel på sin storetå til en med åben benbrud. Ikke at det ikke er slemt med en vabel, men åben benbrud er værre! Men Uh jeg kunne have råbt noget meget grimt i situationen! Især fordi jeg havde ofret den ene morgen i den her uge hvor jeg kunne have sovet længe, bare for at være sød, og forventede måske lidt anerkendelse for at gøre det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Uff, vi har en off dag herhjemme med afslapning.. Camille tog en lille lur indenfor - Den første i 3 måneder indenfor om dagen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Nøj jeg er brugt, træt og hovedet snurrer. Silke Elia var eksemplarisk i kirken, men sort set al sin vågne tid til festen var hun dybt ulykkelig - der foregik bare alt for meget, også selvom hun bare var hos mig. Min stakkels lille pus. Hun dur bare ikke til, der sker en masse. Men var forberedt på det, og folk respekterede det heldigvis, og alle virkede til at have en god dag. Vi fik en masse fine ting til hende. Så alt i alt en god dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Nøj jeg er brugt, træt og hovedet snurrer. Silke Elia var eksemplarisk i kirken, men sort set al sin vågne tid til festen var hun dybt ulykkelig - der foregik bare alt for meget, også selvom hun bare var hos mig. Min stakkels lille pus. Hun dur bare ikke til, der sker en masse. Men var forberedt på det, og folk respekterede det heldigvis, og alle virkede til at have en god dag. Vi fik en masse fine ting til hende. Så alt i alt en god dag. Dejligt at høre! Jeg tænker ofte at man ikke holder dåb for barnets skyld - men du var heldig med at folk respekterede det, det havde jeg problemer med og måtte blive lidt stram i betrækket!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Frygter natten... Caroline har sovet lure på 2-3 timer 4 gange... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Mie sover nu på fjerde time, har lige givet en flaske og puslet hende, men efter sidste tår var der ikke meget liv i hende så nu HÅBER jeg hun sover for nat - for guderne skal vide at hun trænger til det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 C sidder og prøver på at få Albert til at knække grine koden, det er så tæt på og alligevel rigtig lagt fra. Men der kommer da en masse store smil ud af det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 :biglove - NEJ :wub Og det samme med at sove næse mod næse i sengen :kuller :whistling SEJ ticker ellers :super Måske man skulle efterligne :whistling Åh, det er også bare dejligt :kuller Og hvilken en af tickerne? :help Men ja, efterlign da endelig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Nu med døbt barn :kuller Og forkølelse <_< Og kæmpe underskud på energikontoen. :rolleyes Nøj, jeg er TRÆT! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Nu med døbt barn :kuller Og forkølelse <_< Og kæmpe underskud på energikontoen. :rolleyes Nøj, jeg er TRÆT! :P Tillykke med ham!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Nu med døbt barn :kuller Og forkølelse <_< Og kæmpe underskud på energikontoen. :rolleyes Nøj, jeg er TRÆT! :P Tillykke med ham! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Nu med døbt barn :kuller Og forkølelse <_< Og kæmpe underskud på energikontoen. :rolleyes Nøj, jeg er TRÆT! :P Tillykke med dåben :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Nu med døbt barn :kuller Og forkølelse <_< Og kæmpe underskud på energikontoen. :rolleyes Nøj, jeg er TRÆT! :P Også tillykke med Valdemusen herfra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites