Besvaret November 23, 2012 Jeg forstår dig, søde Tina. Og det giver så god mening. Nogle gange har jeg også følt at Han har vendt det døve øre til. Men som du selv skriver, så udsætter Han os ikke for mere end vi er i stand til at klare. Jeg håber I må få en dejlig weekend og Elin med optrappende tiger vil være gavmild mod jer. Dejligt at det giver mening for dig... men hvad tro angår er vi vist meget enige... jeg håber at det bliver som du siger - at på trods at tigeren, at hun så alligevel vil være go ved os... jeg glæder mig til at være på den anden side... hvordan ser dagen egentlig ud indtil videre hjemme hos jer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Dejligt at det giver mening for dig... men hvad tro angår er vi vist meget enige... jeg håber at det bliver som du siger - at på trods at tigeren, at hun så alligevel vil være go ved os... jeg glæder mig til at være på den anden side... hvordan ser dagen egentlig ud indtil videre hjemme hos jer? Det tror jeg, du har ret i :) Jamen allerede meget bedre end i går, som virkelig også bare var en øv-dag. Men det hjælper også når hun ikke bliver fra sin søvn igen og igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Jeg har verdens sejeste datter der kun sagde klynk klynk ved første stik og inden sygeplejersken havde fået hætten af den anden var hun ok igen, den anden sprøjte var så rigtig dum men sut og sukkervand (jeg havde med i flaske) så var hun kun lidt pyller. I venteværelset fik hun lidt mere sukkervand og da jeg gav sutten lukkede hun øjnene og vendte hovedet ind mod mit bryst, så sov hun! Jeg glemte at sætte p-skiven (stress over vaccinen) men ingen bøde da jeg kom ned, p-vagten gik så lige ind på p-pladsen da jeg kom ud :whistling <--- pyh ha smiley Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Okay, ved ikke lige hvorfor jeg havde brug at skrive det... men man gør nogle underlige ting nogen gange under søvnmangel... :lol Hæ hæ... syntes nu det giver meget god mening - hvis der er en gud så har han også bare at lytte til dig, du er så stærk i troen og en god kristen for slet ikke at tale om et godt menneske. Elin bliver det dejligste barn, teenager, ung kvinde og voksen - for sådan er karma indrettet, i får alle prøvelserne nu, og så slipper i billigt senere (modsat mig hvis datter allerede viser tegn på temperament). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Hæ hæ... syntes nu det giver meget god mening - hvis der er en gud så har han også bare at lytte til dig, du er så stærk i troen og en god kristen for slet ikke at tale om et godt menneske. Elin bliver det dejligste barn, teenager, ung kvinde og voksen - for sådan er karma indrettet, i får alle prøvelserne nu, og så slipper i billigt senere (modsat mig hvis datter allerede viser tegn på temperament). Det er lige sådan noget man har brug for at høre på lige præcis dette tidspunkt... :loveshower :loveshower jeg bliver også ved med at sige - nærmest som et mantra til mig selv "Hun blir en nem teenager, hun blir en nem teenager, hun blir en nem teenager... Men jeg synes nu at du er lidt hård ved dig selv... Mie bliver ligeledes en fantastisk pige, for hendes mor ved hvordan hun skal takles og kan sætte grænser - det tror jeg, jeg har jo ikke set dig i aktion som pædagog, men du virker som en pædagog og person, som man ikke kan løbe om hjørner med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Findes der noget bedre end at have sin sovende baby i favnen? Jeg tvivler stærkt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Perfekt at Camille har en god sovedag i dag.. jeg har nået at lave SÅ mange ting - Var SÅ stresset, men har endda nået at tage en lille lur på 10 min på sofaen.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Tror det bliver et hit når vi skal i gang med grøden :) Marius fik lige lov til at smage det æblemos jeg har lavet til fryseren og han så ikke skræmt ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 I Det er lige sådan noget man har brug for at høre på lige præcis dette tidspunkt... :loveshower :loveshower jeg bliver også ved med at sige - nærmest som et mantra til mig selv "Hun blir en nem teenager, hun blir en nem teenager, hun blir en nem teenager... Men jeg synes nu at du er lidt hård ved dig selv... Mie bliver ligeledes en fantastisk pige, for hendes mor ved hvordan hun skal takles og kan sætte grænser - det tror jeg, jeg har jo ikke set dig i aktion som pædagog, men du virker som en pædagog og person, som man ikke kan løbe om hjørner med. Tak :kiss Ja jeg plejer at kunne gøre mig forståelig ;) og det er jo nok som du selv siger man får hvad man kan klare. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Findes der noget bedre end at have sin sovende baby i favnen? Jeg tvivler stærkt :wub :biglove - NEJ :wub Og det samme med at sove næse mod næse i sengen :kuller :whistling SEJ ticker ellers :super Måske man skulle efterligne :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Tror det bliver et hit når vi skal i gang med grøden :) Marius fik lige lov til at smage det æblemos jeg har lavet til fryseren og han så ikke skræmt ud :D Bare vent - han bliver ikke til at stoppe :D Melissa ELSKER grøden og mosen :glad :loveshower Når hun ser en ske, så sidder hun og venter med åben mund :rolleyes :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Ihhhh havde lige brugt 45 min på at få Silke Elia til at sove til natten. Hvad sker der så? Efter 20 min vågner hun op fordi hun er sulten - før tid! Normalt plejer første stræk om natten at være så længe at hun kan ligges med det samme igen, men nu her 30 min efter amning sover hun stadig ikke. Bare typisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 I mandags fik Tobias sin første tand, her til aften så vi så at nummer to også er kommet frem. Synes det går så stærkt lige nu. Han kan sidde selv nu uden at tippe bagover og når vi ligger ham på ryggen går der ikke fem sekunder før han er på maven. Hvor blev min lille baby af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Hvis hver aften består af at synge Twinkle, twinkle little star for Caroline, så ja tak.....århhhh :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Er lidt nervøs for natten og imorgen, hvor vi skal til julehygge med hele min mors familie :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Er lidt nervøs for natten og imorgen, hvor vi skal til julehygge med hele min mors familie :rolleyes Jeg skulle lige til.at skrive noget nær det samme :P er spændt på om Mie får feber over vaccinen men den eneste reaktion har været at hun sov ret dybt i 3 timer over middag, og så blev hun ked med ked på, det stod ud med tårer, men da vi tog bukserne af hende begyndte hun at grine, så de små lårbasser har jo været ømme. Vi kunne heller ikke røre hendes ben til sidst, uden hun klynkede. Imorgen skal vi hjem til mine forældre og lave dekorationer og julehygge. Men Anders tager hjem med Mie efter lidt tid så hun kan få ro til at sove, hun sover jo inde og vil blive vækket konstant. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Lortenat. Det kan godt være at Silke Elia sov fra 19.30-1.15, men så var hun også vågen 3.10, hvor hun fik en lille tår og måtte gåes i søvn, kl. 4.50, hvor hun kom med bonusble og måtte gåes i søvn igen, kl.5.50 hvor hun bare ingenting ville og måtte gåes i søvn igen, kl.7 hvor hun spiste og kunne lægges med det samme bagefter, og kl.8 stod hun op. Nu her kl.10.30 har vi brugt en time på at få hende til at sove igen.... argh har ikke tid! Barnedåb i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Manden skal ud og drikke sig fuld i aften, så Marius og jeg tager op til mormor og morfar og får flæskesteg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Lortenat. Det kan godt være at Silke Elia sov fra 19.30-1.15, men så var hun også vågen 3.10, hvor hun fik en lille tår og måtte gåes i søvn, kl. 4.50, hvor hun kom med bonusble og måtte gåes i søvn igen, kl.5.50 hvor hun bare ingenting ville og måtte gåes i søvn igen, kl.7 hvor hun spiste og kunne lægges med det samme bagefter, og kl.8 stod hun op. Nu her kl.10.30 har vi brugt en time på at få hende til at sove igen.... argh har ikke tid! Barnedåb i morgen. Åh nej da... træls nat.. ikke i orden Silke Elia! Så må vi håbe at hendes søvnunderskud skal indhentes i nat... så i er friske til i morgen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Manden skal ud og drikke sig fuld i aften, så Marius og jeg tager op til mormor og morfar og får flæskesteg :) Lyder da som en god ide :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Sad med Karla på skødet i går efter hun var vågnet fra en lur. Hun sad med siden til hos mig, og lige så stille kunne jeg fjerne mine hænder fra hende, og hun blev siddende :blink Helt uden støtte på nogen måde sad hun bare helt selv og stenede... Indtil hun kom op til overfladen igen, og kom i tanke om, at hun altså ikke er gammel nok til at side selv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Mie har skreget i 2 timer nu, hver gang jeg overtager hende eskalerer det, hver hang manden tager hende bliver hun mere rolig. Føler mig godt og grundig afvist og måtte lige ud på badeværelset og puste ud inden jeg brød helt sammen. Nu er manden gået i soveværelset med en halv sovende baby, mens jeg sidder og føler mig som en elendig mor der ikke kan trøste mit barn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Mie har skreget i 2 timer nu, hver gang jeg overtager hende eskalerer det, hver hang manden tager hende bliver hun mere rolig. Føler mig godt og grundig afvist og måtte lige ud på badeværelset og puste ud inden jeg brød helt sammen. Nu er manden gået i soveværelset med en halv sovende baby, mens jeg sidder og føler mig som en elendig mor der ikke kan trøste mit barn! :kram Kan godt forstå du ikke synes det er sjovt! Er helt sikker på, at det ikke er dig, der er noget galt med :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Dårlig nat, halvdårlig formiddag, god dag og elendig aften. Sådan har det sidste døgn været. Og så lige dagen før barnedåben. Silke Elia plejer at have bonusble med 7-10 dages mellemrum. Hun havde i torsdags, men haft 3 her i dag; en i nat, i formiddags og så lige for lidt siden som var ud af siden og op ad ryggen også. Great!. Vi har nu brugt Sudan kl 18.15 på at få hende til at sove. Hun har max taget 20 min. Og samtidig har vi besøg af min faster og onkel fra Samsø som vi ikke ser så ofte. Det er sq hårdt. Aner ikke hvad der stikker hende. Håber virkelig hun snart sover og helst hele natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Sad med Karla på skødet i går efter hun var vågnet fra en lur. Hun sad med siden til hos mig, og lige så stille kunne jeg fjerne mine hænder fra hende, og hun blev siddende :blink Helt uden støtte på nogen måde sad hun bare helt selv og stenede... Indtil hun kom op til overfladen igen, og kom i tanke om, at hun altså ikke er gammel nok til at side selv :D Ej hvor vildt. Hvor er hun sej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites