TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg håber at Clara vil sove mere end 30 - 45 min pr lur i dag....

Del dette indlæg

Det er strid. Nu er hun igang igen med hendes 10 min interval sovning. Kan fint få hende til at sove i 10 min så vågner hun... og jeg er TRÆT!

Åh Maja..... Det lyder ikke rart :kram2 Jeg håber snart hun bliver sig selv igen!! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker bare når Jesper kommer til at vække Silke Elia når han skal på arbejde, begynder at snakke med hende for derefter at efterlade mig med 'lorten'. Her 1t 20min efter har jeg en meget overtræt datter der har gabt lige siden, men som ikke kan finde ro og er ked. Tak skat, så fed måde at starte dagen på :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er strid. Nu er hun igang igen med hendes 10 min interval sovning. Kan fint få hende til at sove i 10 min så vågner hun... og jeg er TRÆT!

Det lyder meget som hjemme hos os :( Nøj det er hårdt. Lillemanden skriger hver gang jeg overvejer at ligge ham til at sove. Så nu tager vi forbi lægen for en sikkerheds skyld og får tjekket ørene

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Maja..... Det lyder ikke rart :kram2 Jeg håber snart hun bliver sig selv igen!! :kram2

Det håber jeg også, må hellere.læse o vidunderlige uger i dag og minde mig om hvorfor det er de her udviklings spring er så gode :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dumme tigerspring. Det er SÅ hårdt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder meget som hjemme hos os :( Nøj det er hårdt. Lillemanden skriger hver gang jeg overvejer at ligge ham til at sove. Så nu tager vi forbi lægen for en sikkerheds skyld og får tjekket ørene

Mie er 70% glad/snakkende/ kluk grinene/smile baby og 30% skrigende/hiksende/blå i hovedet med tårer/dobbelt ked med ked på baby. Og det går fra den ene yderlighed til den anden på et split sekund.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dumme tigerspring. Det er SÅ hårdt.

Når man er vant til at ens baby sover mellem 8 og 11 timer i streg om natten, og så hun går ned til 5 timer, efterfulgt af 3 timer og så ikke vil sove mere end 10 min derfra så er det max hårdt, og mor syg baby der helst skal have krops kontakt hele tiden er stridt. Og så hendes hjerteskærende gråd der kommer ud af det bla... Puh ha... vil bare have en tilfreds baby.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man er vant til at ens baby sover mellem 8 og 11 timer i streg om natten, og så hun går ned til 5 timer, efterfulgt af 3 timer og så ikke vil sove mere end 10 min derfra så er det max hårdt, og mor syg baby der helst skal have krops kontakt hele tiden er stridt. Og så hendes hjerteskærende gråd der kommer ud af det bla... Puh ha... vil bare have en tilfreds baby.

Husker det så tydeligt. Synes det var max hårdt den uge det stod på hos os.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups kom til at købe en julemandsbody til Marius :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har Clara fået en ny legekammerat... Min nabo/veninde/frisør fik en lille pige i nat/morges... Glæder mig til at se den lille pige:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blev helt rørt i morges.. Christian sang fødselsdagssang, og Camille viftede med et flag.. Årrh.. Hun synes flaget var så fint.. da jeg kom ud i køkkenet, havde han tændt lys, og Camille var SÅ optaget af ilden..

Nogen gange, glemmer jeg vist hvor dejlig og betænksom han kan være.. Han havde købt en Poul Pava kageopsats.. jeg ELSKER Poul Pava..

Og har flere gange overvejet at købe en kageopsats.. Tænk sig at han overhovedet har lyttet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blev helt rørt i morges.. Christian sang fødselsdagssang, og Camille viftede med et flag.. Årrh.. Hun synes flaget var så fint.. da jeg kom ud i køkkenet, havde han tændt lys, og Camille var SÅ optaget af ilden..

Nogen gange, glemmer jeg vist hvor dejlig og betænksom han kan være.. Han havde købt en Poul Pava kageopsats.. jeg ELSKER Poul Pava..

Og har flere gange overvejet at købe en kageopsats.. Tænk sig at han overhovedet har lyttet ;)

Hov du har jo fødselsdag i dag - TILLYKKE!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh hvor sødt - og dejligt.

TILLYKKE

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh, jeg synes det er lidt hårdt herhjemme for tiden :unsure Altså det går egentlig fint nok... Har for det meste en glad lille dreng :wub Men han er ikke så meget for at sove om natten :rolleyes Og så er der dåb... Og derefter jul (som jeg virkelig-virkelig-virkelig gerne vil gøre et stort nummer ud af, så PLEASE stop tiden bare lige en dag eller to, så jeg kan følge med!)... Og vores hjem sejler i rod <_< Nå... Men hårdt, men godt... Glæder mig bare til at Brian kommer hjem på orlov, og til julehygge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Veloverstået Mg hos mig. Åh jeg hygger mig i den gruppe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ikke have flere børn... Men nøj hvor bliver jeg vemodig ved den tanke :(

Vi har 3, og lige nu ville jeg ønske mig at vil skulle have et par stykker mere..

Jeg elsker alle 3 så højt, nyder deres forskellighed og den udvikling de gennemgår som enkelt individ. Jeg nyder at jeg kan guide dem igennem livet med den viden og al den kærlighed jeg har..

Andre der kender det?

Og det er slet ikke fordi jeg ikke nyder dem jeg har, for det gør jeg i fulde drag... Og lidt til :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :glad :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, Geez! Synes der er knald på hele tiden! Har lavet hegn færdig, haft køretimer, og er på vej til teori. Er så først hjemme 22.15 i aften... Kunne godt bruge 5 timer ekstra i døgnet med alle mine projekter!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, Geez! Synes der er knald på hele tiden! Har lavet hegn færdig, haft køretimer, og er på vej til teori. Er så først hjemme 22.15 i aften... Kunne godt bruge 5 timer ekstra i døgnet med alle mine projekter!

Du er også bare hardcore med alle dine ting. Vil dig sige jeg også godt kunne bruge nogle flere timer i døgnet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne godt bruge 5 timer ekstra til at sove og spise.... Glemmer det åbenbart. Hmm :-))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh tigerbabyen har lige været forbi her et par timer, men efter en lille lur, virker det til at den på mystisk vis er væk, og glade Elin er dukket op til overfladen... hellere en tiger-baby i dagtimerne end aften/natte-timerne... meeeen... aftenen er ung endnu.... håber håber håber på en bedre nat end den i går... både for min - og for min kære mand, som er blevet nødt til at pumpe sig med redbull og kaffe på arbejde for at hænge sammen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh tigerbabyen har lige været forbi her et par timer, men efter en lille lur, virker det til at den på mystisk vis er væk, og glade Elin er dukket op til overfladen... hellere en tiger-baby i dagtimerne end aften/natte-timerne... meeeen... aftenen er ung endnu.... håber håber håber på en bedre nat end den i går... både for min - og for min kære mand, som er blevet nødt til at pumpe sig med redbull og kaffe på arbejde for at hænge sammen...

Håber tigeren bliver væk. Og på en god nat :kram2 Hvordan gik det med flaskeforsøget hos dine forældre? Lykkedes det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber tigeren bliver væk. Og på en god nat :kram2 Hvordan gik det med flaskeforsøget hos dine forældre? Lykkedes det?

Tak... :loveshower Den var lige væk 15 min.... hmmm... flaskeforsøget gik ikke godt... tror ikke på at hun kommer til at ville tage den... men så må vi bare undvære og lære hende at drikke af en kop hurtigst muligt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter en ordentlig skrigetur er vi nu igang med andet forsøg på at få C til at sove. Hun vil ikke rigtig overgive sig. Heldigvis har far trygheds/sutte tjansen... Jeg høre dog stadig lidt grynt fra soveværelset.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER