TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Håber, håber, håber vi kan klare en dag i morgen uden feber. Karla har sovet og pylret det meste af aftenen, og hun har været varmere end hun plejer, men ikke feber-varm.

Min lille mus har klaret ikke være tilnærmelsesvist syg endnu så det må vel komme på et tidspunkt, men jeg håber vi kan gå fri i morgen. Please bliv væk vaccine-feber!

Del dette indlæg

Nu er jeg uddannet lærer, og hvis nogen kom og sagde mine elever muligvis larmede, ville jeg bare tage en overordnet opfriskning a hvordan man opførte sig.. Og i princippet kunne man godt sige det ikke er skolens ansvar - men skolen skal jo lære eleverne at være samfundsborgere, og en del af det er jo at tage hensyn :) så ja, jeg ville ringe og gøre opmærksom på det :),

Jo skolen er nærmest vores nabo, og det er 2 fritidshjem inden for en radius af 500 meter, så det er nærmest bare at vælge ;) men jeg syntes j det kunne være fint hvis man lige selv kunne tage den med de drenge - mellem skole og fritidshjem er det jo ikke rigtig nogens ansvar! Men mon ikke der er et par lærere der godt vil tage snakken, jeg aner jo ikke hvad børnene hedder, og deres signalement er jo nærmest ens med alle de andre drenge :rolleyes 6-7 år gamle, mellem blond, kort hår...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føj, det tegner til at blive en grum nat og jeg har mega hovedpine, der ikke forsvinder af piller.. Jeg HADER den dumme mave... Har den ikke snart vænnet sig til min mælk?!?!? Magter ikke en ulykkelig baby hver aften :boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det hjælper heller ikke at mandens ide om at hjælpe er at spørge om han skal sove på sofaen :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay Så er det idag SP kommer ud i min MG og fortæller om grød. Glæder mig så meget til vi skal i gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, det blev så slet ikke så slemt som frygtet.. Men hun ville ikke sove i sin egen seng, men på mig.. Til gengæld vågnede hun først ved en 7-tiden :) hvis så bare jun havde sovet i sin egen seng, ville det have været mega fedt, men det er helt ok.. Er i hvert fald sikker på S synes det var skønt og jeg var da også sovet - bare ikke heeeelt så godt som ellers :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay Så er det idag SP kommer ud i min MG og fortæller om grød. Glæder mig så meget til vi skal i gang :)

Spændende. Vil du starte op ved 4 måneder? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart slipper Silke Elia let for vaccinen. Hun puttede lidt mere i går eftermiddags, men var ikke pylret eller ked og gav stadig en masse smil. Max temperatur inden hun sov for natten var 37,7. Hun sov normalt i løbet af eftermiddagen, blev puttet kl18 hvor hun var drøn træt og har spist og sovet normalt i nat også. Hun virker lidt ekstra træt, og er allerede i gang med 2. lur efter at have været vågen hhv 20 min og 45 min. Morgen temperaturen var 37,2. Så håber vi slipper med en lidt træt datter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart slipper Silke Elia let for vaccinen. Hun puttede lidt mere i går eftermiddags, men var ikke pylret eller ked og gav stadig en masse smil. Max temperatur inden hun sov for natten var 37,7. Hun sov normalt i løbet af eftermiddagen, blev puttet kl18 hvor hun var drøn træt og har spist og sovet normalt i nat også. Hun virker lidt ekstra træt, og er allerede i gang med 2. lur efter at have været vågen hhv 20 min og 45 min. Morgen temperaturen var 37,2. Så håber vi slipper med en lidt træt datter :)

Det var godt! Sejt :-) Og ja, træt baby er da bedre end skrigebaby :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var godt! Sejt :-) Og ja, træt baby er da bedre end skrigebaby :P

Bestemt! Så kan jeg nemlig også lige få en time eller to ekstra - det skader aldrig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille sov igennem igen i nat - DEJLIGT!

Til gengæld er hun begyndt at vende sig på tværs i sengen, og vågne ved at hendes hoved blive kvast op af siden.. Tsk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var I heldige :) Inger var mega febril og ked af det i går. I dag er hun heldigvis kun slatten og trættebebs.Men det er da skønt for jer og Silke Elia!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var I heldige :) Inger var mega febril og ked af det i går. I dag er hun heldigvis kun slatten og trættebebs.Men det er da skønt for jer og Silke Elia!

Stakkels Inger. Havde også frygtet det ville være meget værre, så er bare lettet

Del dette indlæg

Annonce ♥

YAY - Har modtaget lækkert (brugt) tøj til Camille med posten.. FANTASTISK..

Også har jeg modtaget 5 kalendre(de to jeg havde købt var ikke gode nok!), et krus, 10 kort og en kuglepen - Alt sammen med Camille motiv ;) Fra Vistaprint i dag :D Bestilte i sidste uge.. Total pris ved Vistaprint: 200 kr!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tæller dagene til søndag.... :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op - hvad sker der lige for at jeg finder Lasse et andet sted end der hvor han blev lagt i stuen. Du vil virkelig fremad, knægt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op - hvad sker der lige for at jeg finder Lasse et andet sted end der hvor han blev lagt i stuen. Du vil virkelig fremad, knægt.

He he... du skal til at holde øje med ham nu, hva? I morgen sidder han oppe på sofabordet... :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende. Vil du starte op ved 4 måneder? :)

Ja, helt sikkert. Marius kører til tider træt i flasken. Så grød skal prøves :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

SP havde vægten med til MG idag og måtte da lige have Marius på. 7,66 kg sagde vægten :o Min lille dreng bliver stor.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tiger gå VÆK!!! Mie har max spist 120 ml af gangen i dag (og det var kun én gang ellers har hun spist mellem 60 og 100 ml) og hun har sovet 10-15 min af gangen, været mere mor syg end nogensinde før (total synd for min mor der skulle have lavet gym med hende til én familie aften, men hver gang mor nærmede sig skreg hun med tårer og hiksen) og flere gange i.dag har hun været så ked at hun har hostet og fået bræk fornemmelser... HADER HADER HADER tigerspring!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha, så er der gang i noget appetitspring herhjemme,. Føler ikke at jeg har lavet andet end at amme idag.. Her til aften har det været hver anden time på begge bryster.. Hun bliver mega sur fordi der ikke kommer nok og hiver og slider i dem :o

Frygter natten, hvis det skal være sådan i nat også :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tiger gå VÆK!!! Mie har max spist 120 ml af gangen i dag (og det var kun én gang ellers har hun spist mellem 60 og 100 ml) og hun har sovet 10-15 min af gangen, været mere mor syg end nogensinde før (total synd for min mor der skulle have lavet gym med hende til én familie aften, men hver gang mor nærmede sig skreg hun med tårer og hiksen) og flere gange i.dag har hun været så ked at hun har hostet og fået bræk fornemmelser... HADER HADER HADER tigerspring!

Puh, det lyder også alt for voldsomt! Håber tigeren skrider snart!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha, Edith havde simpelthen så ondt i maven her til aften.. Hun græd (med tårer), skreg, vred sig i næsten 1,5 time og faldt først til ro efter lidt sukkervand og nyssen på mors bryst :boo

Føj, mor her græd.. Det var simpelthen så hårdt :(

Men :yay for lille bonusble og suk for ammehelvede.. Håber hun sover fint imorgen, så jeg kan få sovet også!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

C har fået en ide om at skulle føre samtale med Peter Plys natlampen når jeg ammer hende om natten :D

Men så er mor ond og slukker for den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh, det lyder også alt for voldsomt! Håber tigeren skrider snart!

Det er strid. Nu er hun igang igen med hendes 10 min interval sovning. Kan fint få hende til at sove i 10 min så vågner hun... og jeg er TRÆT!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER