Besvaret November 1, 2012 Har lige bestilt Sophie La Giraff - fy :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Og 4 år er for lang tid? Det tror jeg.. Men talte med Christian om det.. Og vi blev enige om at hvis jeg ikke havde job efter sommerferien så kunne vi jo måske overveje om ikke det var bedre at være 30 år, og have været væk fra skolen i 4 år, blandet andet pga to års barsel, end det var at være 30 år have været væk 4 år pga 1 års barsel, også kun have et barn ;) Pludselig er det jo win win.. Får jeg job, så er det fedt for jeg SAVNER at arbejde som lærer.. Får jeg ikke job, kan vi måske få en baby mere uden der skal gå flere år :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Er så lykkelig over min lille baby.. Tror aldrig jeg har elsket at være mor, så meget som jeg elsker det i denne tid :7himmel MASSSSSER AF ANTIJINX! Det skal fortsætte for aaaaltid.. De sidste 4 dage, har bare været FANTASTISKE.. Ingen gråd når hun skulle sove, lange formiddagslure (På mindst 1½ time og helt op til 3 timer)... En glad baby, der pludrer og som kun græder meget lidt :7himmel Siden i mandags tror jeg, har jeg givet hende aftenflaske omkring kl 22, kysset hendes pande, når hun var færdig med at spise, lagt hende over i sin seng og sagt godnat.. Ingen af dagene har hun haft behov for at komme op igen :7himmel Dog har hun nogen dage øffet, og fået lidt flaske (fy!) i sengen, men hun er faldet i søvn af sig selv :biglove Min store dejlige pige :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Tøser, I er for vilde når I lige har født barnet(nærmest) og allerede har tanker om at lave en efterfølger... Crazy ladies(men søde er I) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Tøser, I er for vilde når I lige har født barnet(nærmest) og allerede har tanker om at lave en efterfølger... Crazy ladies(men søde er I) :loveshower Ved mig er det kommet nærmest fra dag til dag. Det er kun få uger siden jeg tænkte "Okay, vi skal da have en mere ENGANG".. Men så den he ruge, hvor Camille bare har været overskudsagtig, og jeg ligeså.. Så tænker jeg "vi skal da have sådan en mere".. Jeg vil dog sige, at jeg tror det mest er fordi jeg på mandag skal op og have lagt spiral :rolleyes Og det at jeg for det første frygter det ENORMT, men også det at.. Ja.. Så skal vi ligesom PLANLÆGGE den næste, og det kan ikke bare "ske" ... Det får mig til at ville det NU :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! :kram føler med dig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! Øv. Sender dig et kram. Men ja, det er jo bedst hvis katten har det dårligt. . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Puha.. Vi er blevet tilbudt en lejlighed, inde midt i Odense C.. Som nr. 1! Det er fra 1. december dog <_< Det er et nybyggeri, så der er aldrig nogen der har boet der før :rolleyes Men det er "kun" en treværelses... <_< Så jeg tænker allerede, at vi jo står til så at skulle flytte om 2-3 år, hvis vi skal have flere børn.... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! :kram :kram :kram :kram Åhhh... Det er bare så hårdt når man skal sige farvel til sine husdyr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Tak piger - ja det er det bedste for ham - så beslutningen var ikke på den måde svær at træffe, men uh man føler sig lidt som en bøddel - men han ville jo sikkert dø alligevel, bare langsomt og smertefuldt - så det er vel nærmest bare aktiv dødshjælp! Har tudet ud nu tror jeg - ved jo det er det rigtige! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! :kram :kram :kram Synes det er den rigtige beslutning i har taget. Men kan GODT forstå det gør ondt, og du føler dig lidt som bøddel. Men som du selv så rigtigt skriver, vil man nok bare trække pinen ud ved at prøve at holde staklen i live. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 :kram :kram :kram Synes det er den rigtige beslutning i har taget. Men kan GODT forstå det gør ondt, og du føler dig lidt som bøddel. Men som du selv så rigtigt skriver, vil man nok bare trække pinen ud ved at prøve at holde staklen i live. Ja selvom man er afklaret er det ski hårdt!!! Nu får jeg heldigvis snart tankerne på noget andet for skal til JOHA lagersalg :loveshower med en ny veninde og hendes lille søn der er 14 dage yngre end Mie! Er ikke vildt oplagt til det, men mon ikke det er godt nok lige at komme af sted? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Åh, har haft SKØNT mødregruppe-møde :loveshower Nogle mennesker er altså bare skønne ud over det sædvanlige!!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! Åh Maja..... Det er jeg ked af :( :kram2 Men så skal han ikke lide mere, og han opdager jo heldigvis ingenting..... Men øv, hvor er det bare ikke rart at være "herre" over liv og død på den måde :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Ja selvom man er afklaret er det ski hårdt!!! Nu får jeg heldigvis snart tankerne på noget andet for skal til JOHA lagersalg :loveshower med en ny veninde og hendes lille søn der er 14 dage yngre end Mie! Er ikke vildt oplagt til det, men mon ikke det er godt nok lige at komme af sted? Tror det er rigtig godt at få tankerne på noget andet :) Håber du finder lækre, billige ting til lagersalget :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Dejlig eftermiddag med veninde og min søn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! Til dig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Ja selvom man er afklaret er det ski hårdt!!! Nu får jeg heldigvis snart tankerne på noget andet for skal til JOHA lagersalg :loveshower med en ny veninde og hendes lille søn der er 14 dage yngre end Mie! Er ikke vildt oplagt til det, men mon ikke det er godt nok lige at komme af sted? Er ked af at høre i måtte aflive ham :kram :kram :kram og jeg havde det på nøjagtig samme måde, da jeg måtte aflive min husky for nogle måneder siden. Det er aldrig rart at være den som skal træffe sådan en beslutning for andre. Håber lagersalget kan hjælpe dig til at tænke på noget andet. Tror ihvertfald det vil være godt for dig at komme afsted. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Det tror jeg.. Men talte med Christian om det.. Og vi blev enige om at hvis jeg ikke havde job efter sommerferien så kunne vi jo måske overveje om ikke det var bedre at være 30 år, og have været væk fra skolen i 4 år, blandet andet pga to års barsel, end det var at være 30 år have været væk 4 år pga 1 års barsel, også kun have et barn ;) Pludselig er det jo win win.. Får jeg job, så er det fedt for jeg SAVNER at arbejde som lærer.. Får jeg ikke job, kan vi måske få en baby mere uden der skal gå flere år :7himmel Totalt win win :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Så er det besluttet at katten skal aflives :huug Det blev bare ikke bedre og han skal ikke lide mere! Men ØV hvor er jeg ked lige nu!!! Kæmpe :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Elsker min mødregruppe. Tænker hvor heldig jeg er over at have kommet i gruppe med nogen jeg kan sammen med :loveshower Gruer total for imorgen hvor lillemanden skal have sin 3 mdr vaccine :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 For 2. dag i træk sover Silke Elia kl.18.10. Hun har i hvert fald ikke vændet sig til vintertid endnu. I aften har Jesper lovet at komme tidligere hjem dvs. inden klokken 21, så vi lige kan nå at få lidt tid sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Tror det er rigtig godt at få tankerne på noget andet :) Håber du finder lækre, billige ting til lagersalget :goodluck Det var rigtig dejligt at være afsted og manden stod klar med kram (han har det heller ikke så godt med det). Del dette indlæg Link to post Share on other sites