Besvaret October 28, 2012 Alt for lidt søvn, men gik alligevel en tur i skoven og til kilden. I alt godt 8 km :-)) dejlig tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Ja.. Eller når man har en bleg pige, med rødt hår, som bare ikke egner sig til "tøsetøj" men er langt pænere i LILLA og ORANGE.. Og grøn og blå :whistling ........ I rest my case ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Du skal bare være mega meget velkommen til at købe noget til Elin - det skal du ikke høre noget for! Åh, jeg var lige ved at ringe til dig og høre om du skulle have noget med til Elin :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 ........ I rest my case ;) Ja, jeg må bare ikke bruge særlig mange penge på tøj.. Og da der var lagersalg i Odense, havde Katvig kun fesen pigetøj med; Det var lyserødt! fandt en body der var lilla i str 68.. Og da jeg kom hjem var den for lille :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Åh, jeg var lige ved at ringe til dig og høre om du skulle have noget med til Elin :rolleyes He he... det var vist godt at du ikke gjorde - for så var jeg kommet til at sige ja! De lilla bukser er da bare for nice! du får nogle total smarte fyre i det tøj du har købt... det er godt at du er stoppet med at ryge, så du kan tillade dig det, uden Kristian siger noget til det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Her har natten heller ikke været god... Maja faldte i søvn kl. 23 i går og stod op kl. 8 her til morgen (9 gammel tid) hvilket jo egentlig er fint, hvis ikke det var fordi hun havde spist 4 gange i løbet af natten/de tidlige morgentimer.... Og så er min lille mus blevet lidt forkølet :( Hvad sker der lige for dårlige nætter?! Jeg aner ikke hvor mange gange jeg var vågen i nat - tror nok Sophia fik mad 4 gange? Ja jeg synes at det er mærkeligt at vi er så mange nu, der bare har haft en dårlig nat i nat... lad os håbe at det blir anderledes i aften/nat.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Så fik vi lige 8-10 stks sække og 2 kasser med tøj og sko til lille pigen fra min svigerinde. De skal nemlig skilles så de har tømt alt hvad de kunne og har givet os tøj og sko med forskellige størrelser... Puha det er meget, hvor katten skal vi have dem henne:-) hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Hygger på sofaen med Maja-musen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Har lige været i rema, og købe "min første jul" sættet :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Har lige været i rema, og købe "min første jul" sættet :7himmel Hæhæ,også her :loveshower Og jeg er bare monster julehader... Meeen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Hæhæ,også her :loveshower Og jeg er bare monster julehader... Meeen Jeg synes nu også at det sæt er sådan - Ikke særlig "julet".. Altså, det er ikke totalt overdrevet! Og.. Om man vil det eller ej, så ER det altså bare lidt specielt med "den første jul" :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 ELSKER når C&C leger spion leg, hvor de "sniger sig ind" på mig.. :7himmel Kan bare ikke lade være at grine, når jeg sidder i mine egne tanker, og Camille pludselig dukker op med et "Shh.. Hun må ikke se os... TILBAGETRÆKNING Camille, vi er SET".. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 ELSKER når C&C leger spion leg, hvor de "sniger sig ind" på mig.. :7himmel Kan bare ikke lade være at grine, når jeg sidder i mine egne tanker, og Camille pludselig dukker op med et "Shh.. Hun må ikke se os... TILBAGETRÆKNING Camille, vi er SET".. :biglove Ha ha ha - årh der fik jeg lige et mindre grineflip de er simpelthen herlige de 2 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Jo da Jeg har givet 79 kr for det. Jeg tager måneds billeder af Marius, så regner med dette bliver december tøjet :) Det købte jeg også i går :biglove - det er simpelthen for kært Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Hvor er det bare rart at se at flere har haft bøvl med nattesøvnen.... føj hvor har det bare været en dum nat! Manden mener at det er pga fuldmåne....??? Håber at I alle får en go dag alligevel - specielt jer med barnedåb.... Der er altså noget om det med fuldmåne - jeg er nemlig også selv påvirket af det. Men der er vist også undersøgelser der peger på at fuldmåne lån påvirke søvn - nogen mener det har noget med vandet i kroppen at gøre - ligesom månen påvirker høj- og lavvande, men jeg ved ikke om det er rigtigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Veloverstået barnedåb - men GODT det kun er én gang hun skal igennem den mølle - Puh ha den lille mus blev træt til aften, måtte simpelthen amme for at give hende ro! Og hun har skrigeture i søvne er helt ulykkelig, men nogle gange når jeg ikke engang ind til hende (10 skridt) før hun sover videre og sutten er langt nok, så hun har simpelthen mareridt :unsure vi har snakket om at ligge hende mellem os i nat for at give hende tryghed - det lille pus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Åhh yes - skulle have været med bussen klokken lort i morgen tidlig for at komme til Kranio sakral behandling med Silke Elia. Så ringede behandleren lige i eftermiddags og spurgte, om hun ikke skulle komme hjem til os i stedet, så jeg slap for bussen. JO TAK :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Endnu en med en møgnat melder sig på banen <_< Bettenusen sov så uroligt og rodede rundt - og smågræd ofte det meste af natten. For at få lidt ro, tog jeg hende over i sengen (for 3. gang i denne uge :whistling ) til mig - også faldt der ro over hende indtil hun var frisk kl. 7 :) Her i aften blev hun vildt overtræt fra det ene øjeblik til det andet omkring kl. 18-18.30 - helt utrøstelig :( Så kom vi til at tale om, at hun jo normalt ville være igang med putteritualet, hvis vi ikke havde ændret til vintertid. Så hun blev badet og faldt lidt til ro - men spiste næsten intet af natflasken <_< Så er spændt på, hvornår hun vågner og er sulten - og hvor mange gange vi så skal op i nat :rolleyes Generelt har hun igen en af de dage, hvor hun spiser minimalt - sammenlagt har hun spist 400 ml over hele dagen - langt fra hvad hun normalt spiser. Håber vi allesammen får en meget bedre nat i nat :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Mie er HELT væk nu! Tror hun tager et langt stræk i nat. Spiste sidst ved halv 7 tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Lise sover også forfærdeligt <_< Men det har hun gjort i noget tid nu og hun har været forkølet i 1½ uge nu plus hun har fået sin første tand (og nr. 2 ligger på spring), så jeg tænker at det "bare" er derfor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Så er barnedåben veloverstået - ih det gik bare SÅ godt, Lucas klarede dagen helt fantastisk, og vi har virkelig bare haft en dejlig dag :loveshower Da vi kom hjem var han bare i puttehumør, og lå og hyggede ved brystet i en time. Han var dejlig tilpas, og halv 8 blev han puttet og faldt i søvn med det samme. Så nu håber jeg han kommer til at sove godt i nat, for det er vidst hårdt at blive døbt og være midtpunkt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Ja, jeg må bare ikke bruge særlig mange penge på tøj.. Og da der var lagersalg i Odense, havde Katvig kun fesen pigetøj med; Det var lyserødt!fandt en body der var lilla i str 68.. Og da jeg kom hjem var den for lille :angry Argh, bittert...... Jeg tror faktisk heller ikke Charlie bliver i tøjet særlig længe..... Heldragten er str. 74, og den passer næsten bedst <_< :rolleyes He he... det var vist godt at du ikke gjorde - for så var jeg kommet til at sige ja! De lilla bukser er da bare for nice! du får nogle total smarte fyre i det tøj du har købt... det er godt at du er stoppet med at ryge, så du kan tillade dig det, uden Kristian siger noget til det... Måske jeg falder over dem billigt en anden gang ;) Og ja, det er SKØNT med lidt lommepenge..... Hellere børnetøj end smøger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 ELSKER når C&C leger spion leg, hvor de "sniger sig ind" på mig.. :7himmel Kan bare ikke lade være at grine, når jeg sidder i mine egne tanker, og Camille pludselig dukker op med et "Shh.. Hun må ikke se os... TILBAGETRÆKNING Camille, vi er SET".. :biglove Nåååårh hvor sødt. Bliver helt varm om hjertet over deres far og datter leg :kram2 Og samtidig thihi hvor sjovt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 ELSKER når C&C leger spion leg, hvor de "sniger sig ind" på mig.. :7himmel Kan bare ikke lade være at grine, når jeg sidder i mine egne tanker, og Camille pludselig dukker op med et "Shh.. Hun må ikke se os... TILBAGETRÆKNING Camille, vi er SET".. :biglove Hahahaha super godt! Den leg ynder Jesper også at lege med Silke Elia. Kan ikke lade være med at grine af dem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites