TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ej nu må du holde :D Jeg var SÅ tæt på at købe pigetøj derude bare fordi det var så sindsygt fint..... Men jeg holdt mig heldigvis i skindet! :rolleyes

Måske er det bare altid sådan når man kun har prøvet at købe tøj til det ene køn?

Du skal bare være mega meget velkommen til at købe noget til Elin - det skal du ikke høre noget for! rolleyes.gif

Del dette indlæg

Når man sidder med hjertet helt i halsen, og forsøger at lade være at tude over knæk cancer.. Så hjælper det virkelig, at Camille bliver helt rød i hovedet, og laver en gigant bonusble.. Så bliver man virkelig bevidst om at leve i nuet :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh - hvor pokker blev min sove baby af? Hun har ALDRIG haft problemer med at sove om natten - lige pludselig - natten op til dåben har jeg en meget vågen datter!!! Normalt hiver jeg hende op til amning mens hun stadig halv sover - i nat ligger hun og snakker, vil ikke falde i søvn og jeg har vandret stuegulvet tyndt og sunget solen er så rød mor og mors lille ole så mange gange at jeg kan dem i søvne - SOV baby SOV - vi har en HÅRD dag imorgen, og selv hvis DU kan sove så kan din mor ikke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Savner lidt mit barn der snildt kunne sove 8 timer i træk. Hun har været vågen hver anden time, og så urolig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh hvor er jeg TRÆT.... og så lige i dag :( øv sovebaby kom tilbage! Håber håber håber hun er tilbage i aften!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er det med alle vores babyer i øjeblikket. Har de rottet sig sammen og besluttet at drille os med søvnmangel :(

Herhjemme er søvn også en mangelvare.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er det med alle vores babyer i øjeblikket. Har de rottet sig sammen og besluttet at drille os med søvnmangel :(

Herhjemme er søvn også en mangelvare.....

Lad os håbe det er en modedille der går over så ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er hunden banke mig koldt - har altid bare sovet i undertøj mens jeg har haft hende, og det har overhovedet ikke været et problem, i nat måtte jeg tand klaprende kravle under Anders dyne og varme min IS-kolde krop på den stakkels sovende, men dejligt varme, mand. Han tog det heldigvis pænt og hev mig helt ind til ham :wub - men så er det skidt når man slal tilbage under sin egen kolde dyne Brrr... og nu sidder jeg igen og ammer med blålige tæer - Mie ligger heldigvis med dynen over sig og jeg har ammepuden over mig - men man skulle nok snart overveje pyjamas og hygge sokker!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lad os håbe det er en modedille der går over så ;)

Ikke for at være lyseslukker, men det er virkelig forkølelsestid nu, og den er desværre kommet for at blive vinteren over. De små har jo meget smalle eustachiiske rør, som nemt stopper til, når de ligger ned, så man må nok forberede sig på at købe lidt saltvand fremover, lade dem ligge højt og måske få købt nogle klodser til sengen, så hovedenden bliver hævet.

Der kan selvfølgelig være 100 andre årsager til urolig søvn, men simpel snot kan altså gå hen og blive en søvnkiller.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er hunden banke mig koldt - har altid bare sovet i undertøj mens jeg har haft hende, og det har overhovedet ikke været et problem, i nat måtte jeg tand klaprende kravle under Anders dyne og varme min IS-kolde krop på den stakkels sovende, men dejligt varme, mand. Han tog det heldigvis pænt og hev mig helt ind til ham :wub - men så er det skidt når man slal tilbage under sin egen kolde dyne Brrr... og nu sidder jeg igen og ammer med blålige tæer - Mie ligger heldigvis med dynen over sig og jeg har ammepuden over mig - men man skulle nok snart overveje pyjamas og hygge sokker!

Ja, jeg har også lige sagt til manden, at nu skal jeg altså også have en pyjamas.

Vi har lidt varme på om natten nu, hvis vi ikke har det, vågner begge børn op med lidt snot.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man sidder med hjertet helt i halsen, og forsøger at lade være at tude over knæk cancer.. Så hjælper det virkelig, at Camille bliver helt rød i hovedet, og laver en gigant bonusble.. Så bliver man virkelig bevidst om at leve i nuet :rolleyes

:lolhit

Ihhh - hvor pokker blev min sove baby af? Hun har ALDRIG haft problemer med at sove om natten - lige pludselig - natten op til dåben har jeg en meget vågen datter!!! Normalt hiver jeg hende op til amning mens hun stadig halv sover - i nat ligger hun og snakker, vil ikke falde i søvn og jeg har vandret stuegulvet tyndt og sunget solen er så rød mor og mors lille ole så mange gange at jeg kan dem i søvne - SOV baby SOV - vi har en HÅRD dag imorgen, og selv hvis DU kan sove så kan din mor ikke!

Årh dårlig timing, Mie :( Håber I får en rigtig god dag alligevel :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Valdemar kan vende sig om på maven! :o Han triller ikke, men han kan trille sig om på siden og hvis man så rækker ham en tommeltot så trækker han sig selv helt om på maven :o Dygtig dreng :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra for vintertid - eller noget..... Silke Elia stod op kl.5.30 i morges. Gab!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Valdemar kan vende sig om på maven! :o Han triller ikke, men han kan trille sig om på siden og hvis man så rækker ham en tommeltot så trækker han sig selv helt om på maven :o Dygtig dreng :wub

Dygtig dreng :loveshower

Hurra for vintertid - eller noget..... Silke Elia stod op kl.5.30 i morges. Gab!

Johan har også været tidligt oppe i dag :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh hvor er jeg TRÆT.... og så lige i dag :( øv sovebaby kom tilbage! Håber håber håber hun er tilbage i aften!

:kram :kram

Her et det, meget mærkeligt omvendt. Jeg er normalt oppe 2-3 gange pr. Nat... Men i nat, natten op til barnedåb, ja så har han sovet fra 22.45-5.30 ( gammel tid)

Så nu er hele familien klar til dåb... Og vi skal først være der kl. 11.45. Hvad skete der lige der?? :)

Jeg håber at I alligevel kan nyde dagen uden at være alt for trætte.

Mon ikke søvnændringen har noget med tigerspring at gøre?

Da vi havde "venligt " besøg af 12-ugers tigeren ændrede lillemandens rytme sig enormt.

Rigtig god dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det godt eller skidt, hvis man ikk husker hvor mange gange man var oppe i nat?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vintervejr = Max sovet tre timer til eftermiddag igår og har sovet tre timer nu her (sovet stadig) Mon det kølige vejr gør noget godt for min varme dreng?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare rart at se at flere har haft bøvl med nattesøvnen.... føj hvor har det bare været en dum nat! Manden mener at det er pga fuldmåne....???

Håber at I alle får en go dag alligevel - specielt jer med barnedåb.... good20luck.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været i Rema1000 og købe en heldragt med nissehue, hvor der står min første jul på begge dele :biglove Og har også bestilt en alm nissehue ved fætter br til ham :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været i Rema1000 og købe en heldragt med nissehue, hvor der står min første jul på begge dele :biglove Og har også bestilt en alm nissehue ved fætter br til ham :biglove

Må vi ikke se billeder? :D Og hvad kostede det sæt i rema1000? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh, skal da vidst i rema i dag så :super :badgirl

Tænk at der allerede er gået et år siden vi kiggede hinanden i øjnene og blev enige om at vi ville have en baby :wub

Glæder mig til vi (om laaaaaang tid :whistling ) skal tage den beslutning igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må vi ikke se billeder? :D Og hvad kostede det sæt i rema1000? :)

Jo da

rmaYb.jpg

Jeg har givet 79 kr for det. Jeg tager måneds billeder af Marius, så regner med dette bliver december tøjet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har natten heller ikke været god... Maja faldte i søvn kl. 23 i går og stod op kl. 8 her til morgen (9 gammel tid) hvilket jo egentlig er fint, hvis ikke det var fordi hun havde spist 4 gange i løbet af natten/de tidlige morgentimer.... Og så er min lille mus blevet lidt forkølet :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo da

rmaYb.jpg

Jeg har givet 79 kr for det. Jeg tager måneds billeder af Marius, så regner med dette bliver december tøjet :)

Hvor fiiiiiiiiiint :loveshower Og god pris :super Min konto er dog i 0 lige nu <_< Meeeeeeeen, det er jo den første lige om lidt. Og så kan det da godt være, at man skulle i Rema en tur :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad sker der lige for dårlige nætter?! Jeg aner ikke hvor mange gange jeg var vågen i nat - tror nok Sophia fik mad 4 gange?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER