Besvaret October 13, 2012 Kan lillemanden godt blive overstimuleret af hvis det er farmor der går med ham i barnevogn i stedet for mig eller at det er farmor der putter ham istedet for mig? Overstimuleret ved jeg ikke, men måske han har svær ved at finde ro hvis tingene er anderledes - Mie kan fx godt blive forskrækket hvis det ikke er Anders eller mig der tager hende op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Har hentet den fineste dåbskage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Har hentet den fineste dåbskage :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Har hentet den fineste dåbskage :) Mums det glæder vi os til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Her hjalp saltvandsdråber, uldtøj og hævet lift :) Hun er sådan tilstoppet- man kan bare høre snotten ralle i luftvejene når hun ligger ned- og så hjælper saltvandsdråber vel ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Hvordan ser en næsesuger ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Er sgu stolt af min lille mus, hun er oftere og oftere oppe og rokke på alle 4, mon ikke jeg snart har en lille kravle mus. Dygtig pige! :loveshower Men jeg vil lige tilføje at du nok ikke skal forvente mere aktion lige med det samme :rolleyes Lise har stået på alle 4 og rokket i et par måneder nu og er ikke kommet videre :P hun er dog begyndt at strække benene, så hun kommer op i bro nu! Men kravle fremad... niks du hehe. De første mange uger sad vi ellers og kiggede med spænding hver gang hun kom op på knæene, nu har vi slået koldt vand i blodet igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Dygtig pige! :loveshower Men jeg vil lige tilføje at du nok ikke skal forvente mere aktion lige med det samme :rolleyes Lise har stået på alle 4 og rokket i et par måneder nu og er ikke kommet videre :P hun er dog begyndt at strække benene, så hun kommer op i bro nu! Men kravle fremad... niks du hehe. De første mange uger sad vi ellers og kiggede med spænding hver gang hun kom op på knæene, nu har vi slået koldt vand i blodet igen :D Det gør ingenting, hun behøver ikke have så travlt, hun har også allerede 5 tænder, vil altså gerne nyde min baby lidt endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Så er vi klar til dåb. Kjolen er prøvet, båndet klippet til og bordet er dækket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Så er vi klar til dåb. Kjolen er prøvet, båndet klippet til og bordet er dækket :) Håber I får en rigtig dejlig dag i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Håber I får en rigtig dejlig dag i morgen :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Så er vi klar til dåb. Kjolen er prøvet, båndet klippet til og bordet er dækket :) Håber I får en dejlig og Rigtig god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Endte med en tur til lægevagten. Mellemøresbetændelse Big time... Har jeg så gået rundt med siden i torsdags! Håber pillerne virker snart! Så jeg kan spise normalt igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Endte med en tur til lægevagten. Mellemøresbetændelse Big time... Har jeg så gået rundt med siden i torsdags! Håber pillerne virker snart! Så jeg kan spise normalt igen. Godt du kom afsted! Og god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Endte med en tur til lægevagten. Mellemøresbetændelse Big time... Har jeg så gået rundt med siden i torsdags! Håber pillerne virker snart! Så jeg kan spise normalt igen. Øv øv. Rigtig god bedring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Øv en lorte aften - det var ellers meningen det skulle være så hyggelig, men det blev hurtigt ødelagt af en uhensigtsmæssig kommentar. Og nu er jeg bare ked :( folk skal altså ikke altid sige hvad de tænker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Øv en lorte aften - det var ellers meningen det skulle være så hyggelig, men det blev hurtigt ødelagt af en uhensigtsmæssig kommentar. Og nu er jeg bare ked :( folk skal altså ikke altid sige hvad de tænker! Hvad de end har sagt, så er jeg sikker på, at de tager fejl :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Øv en lorte aften - det var ellers meningen det skulle være så hyggelig, men det blev hurtigt ødelagt af en uhensigtsmæssig kommentar. Og nu er jeg bare ked :( folk skal altså ikke altid sige hvad de tænker! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Jeg er simpelthen for nem... Har lige betalt 215 kr (!!!!!) for helt-ærligt-ganske-almindelige overalls... Fordi der var en brandbil på :rolleyes Tror snart Brian får mit dankort :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Øv en lorte aften - det var ellers meningen det skulle være så hyggelig, men det blev hurtigt ødelagt af en uhensigtsmæssig kommentar. Og nu er jeg bare ked :( folk skal altså ikke altid sige hvad de tænker! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Vågen på anden time med lede smerter! Cocktail af panodil og penicillin hjælper ikke.... Ih guder hvor er jeg træt, og hvor har jeg ondt. Vil faktisk hellere føde igen, end ar have de her smerter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Vågen på anden time med lede smerter! Cocktail af panodil og penicillin hjælper ikke.... Ih guder hvor er jeg træt, og hvor har jeg ondt. Vil faktisk hellere føde igen, end ar have de her smerter Øv hvor er det.altså bare irriterende for dig - ønsker dig virkelig god bedring og håber du snart finder ro, søvn er bare det bedste våben i kampen mod sygdommen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Av min hals! Og stakkels Mie mus hun er helt stoppet til i det ene næsebor - hurra for næsesugeren, men hvor er det synd hun skal udsættes for den, den er ikke sjov. Men uden den er der ikke ilt nok til at gennemføre et måltid stakkels pus! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Er på fra mobilen og kan ikke multiquote men tusind tak for kram! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Er på fra mobilen og kan ikke multiquote men tusind tak for kram! Du får lige et ekstra med her på vejen og et god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites