TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

ER træt go SUR..

Var så dum i går, så jeg blev sent oppe.. Camille "plejer" jo først at vågne kl 8 - ofte fordi Christians ur ringer det, normalt sover hun videre til kl 9.

Så klokken blev 3 inden jeg kom ind under dynen :whistling Men tænkte jeg godt kunne klar den på 4-5 timers søvn.

Christian var i byen.. Og kommer hjem kl 4.. Og vælter rundt og synger og danser, og jeg beder ham tie stille..

Han får vækket Camille.. S om mener at NU er det morgen <_< Så alt er bare rykket og mærkeligt i dag, og jeg vil nu gå i seng - for jeg har ikke sovet andet end den ene time..

Er SÅ sur, og han skal i byen igen i nat. Overvejer at sige at så må han altså sove på sofaen!! Det kan jo ikke passe, at han ikke kan komme stille hjem, og lade være at vække hende... <_<

Argh belastende! :wacko :kram2

Del dette indlæg

Jeg var også blevet sur, det er OK at være lidt fuld og sådan, meeeeen.... Der er grænser.

:ditto selvom du var kommet i seng til tiden,er det ikke ok at vække sin egen datter. hvis han har tømmermænd i dag kan du godt komme til at larme lidt ekstra og tænde for alt det mest larmende af camilles legetøj :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :glad :yay :glad har lige lagt Mie til UDEN suttebrikken... da hun viste det første tegn på sult tog jeg hende med det samme for vi skal ud af døren, men så tænkte jeg "gad vide om jeg kan helt uden" - og Jeps - swup! :yay :glad :yay :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :glad :yay :glad har lige lagt Mie til UDEN suttebrikken... da hun viste det første tegn på sult tog jeg hende med det samme for vi skal ud af døren, men så tænkte jeg "gad vide om jeg kan helt uden" - og Jeps - swup! :yay :glad :yay :glad

Sådan!!!! :respekt :super :yay :balloon :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er sindsyg frustreret over at Marius synes det er nok at spise ca 50 ml af gangen. Når toppen af sulten er væk afviser han flasken. Nogen gode råd?

Måske det er tiden til at skifte sutte str.?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han har heldigvis taget hende et par timer nu her. Han er en af de mennesker, som IKKE får tømmermænd <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiii :loveshower :loveshower :loveshower :gp :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor kan jeg bare mærke det her er en anstrengende dag... <_< Er allerede stresset.. Er nervøs for flyveturen på søndag. Skal have pakket osv.. og Christian skal i byen igen i aften, og orker ikke sådan en forestilling igen i nat..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:oops Vi valgte at køre ud til præsten i Sparkær mens hun valgte at køre til os :D Men vi fik da snakket med hende og er klar til søndag. Marius fik også lige charmet sig ind med en lille snak med hende :) Og så har vi lige været i Skive og hente et aktivitetsstativ til Marius. Bliver spændende hvad han siger til den :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Gry's 5. tand brudt igennem :o syntes hun har lidt travlt med de tænder den lille dame.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:oops Vi valgte at køre ud til præsten i Sparkær mens hun valgte at køre til os :D Men vi fik da snakket med hende og er klar til søndag. Marius fik også lige charmet sig ind med en lille snak med hende :) Og så har vi lige været i Skive og hente et aktivitetsstativ til Marius. Bliver spændende hvad han siger til den :)

Ha ha sådan kan det gå - men godt i trods alt fik snakket! Er i ellers ved at være klar?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemvendt fra min "kære" mormor hvor vi holdte baby træf, kusinen med sin lille søn, min søster med sin lille søn og mig med Mie. Super hyggeligt! (men hvad sker der lige for at min mormor pludselig har fået ind i hovedet at det var hendes idé at Mie skulle til kiropraktor :rolleyes - hun fremførte det som om vi havde ventet alt for længe og vi skulle have lyttet til hende :gal - ja lille mormor nu var vi så afsted da Mie var 3 uger og i går var bare et tjek <_< )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor kan jeg bare mærke det her er en anstrengende dag... <_< Er allerede stresset.. Er nervøs for flyveturen på søndag. Skal have pakket osv.. og Christian skal i byen igen i aften, og orker ikke sådan en forestilling igen i nat..

:kram :kram :kram

Det skal nok gå :kram2 Ellers prøv at lave en liste med det du skal nå og pakke - det plejer at hjælpe for mig, når jeg stresser :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seriøst en bæ dag!! Caroline har godt nok været fantastisk, også på trods af hun blev vaccineret igår! Håber det forsætter, hun er i hvert fald som hun plejer!! Indtil videre. Jeg kan derimod ikke åbne munden, og det trykker vildt i mit øre. Venter bare på, at min rrommehinde bliver punkteret pga trykket... Så er det kun 117 gang. Og nu knirker mit knæ også.... Sikke en dejlig dag!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seriøst en bæ dag!! Caroline har godt nok været fantastisk, også på trods af hun blev vaccineret igår! Håber det forsætter, hun er i hvert fald som hun plejer!! Indtil videre. Jeg kan derimod ikke åbne munden, og det trykker vildt i mit øre. Venter bare på, at min rrommehinde bliver punkteret pga trykket... Så er det kun 117 gang. Og nu knirker mit knæ også.... Sikke en dejlig dag!!

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha!! Det lyder ikke rart søde :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Amning uden suttebrikken igen :yay det fungerer dog ikke på højre bryst endnu, der skal suttebrikken på i et par minutter før det kan lykkes og hvis hun slipper kan det let gå i vasken. Men venstre fungerer bare igen :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower Så har vi købt sådan en maskine som kan lave fantastisk kakao :loveshower

OG et flack abonoment, så nu er jeg ikke længere "bange for" at være nødt til at ringe til svigerforældrene hvis Camille skal til vagtlægen :loveshower FANTASTISK :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha sådan kan det gå - men godt i trods alt fik snakket! Er i ellers ved at være klar?

Ja, det hjælper på det. Min mor kommer i morgen og hjælper med rengøring og borddækning. Så skal vi lige have ham i kjolen for at klippe båndene til. Og så kan søndag bare komme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvilken fantastisk dag.. Tigeren er på besøg og bassen har kun sovet 30 min - 15 min - 15 min, men er dog i fint humør når han må hænge på mor og fars arm.. Og så HAR VI KØBT HUS.. Det er så stort og glæder mig bare til at komme væk fra det her hul, så jeg ikke skal bekymre mig om at ungerne blive syge pga den fugt osv..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvilken fantastisk dag.. Tigeren er på besøg og bassen har kun sovet 30 min - 15 min - 15 min, men er dog i fint humør når han må hænge på mor og fars arm.. Og så HAR VI KØBT HUS.. Det er så stort og glæder mig bare til at komme væk fra det her hul, så jeg ikke skal bekymre mig om at ungerne blive syge pga den fugt osv..

Kæmpe tillykke!!! Hvor er det fedt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cicilie har en øv dag... Spiste kl.8 skreg efterfølgende hver gang hun kom i nærheden af brystet. Fik hende til at spise i 10 min. Kl.13... Så ville hun intet før kl.16.30, hvor hun spiste fint, men hun har ikke spist siden.

Til gengæld sover hun ekstrem meget i dag... Meget underligt, når man er vant til at hun spiser hver 3.time. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Clara har sovet siden kl 18,40... Normalt falder hun i søvn ved 20-20.30, men hun må være træt.. Det må jeg nok sige. Hun vågnede kl 05,15 i morges, hvor hun normalt vågner kl 7... Hvad mon natten bliver med hende:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Holder efterårsferie på Samsø med hele min familie :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Holder efterårsferie på Samsø med hele min familie :)

Det lyder dejligt :loveshower God ferie søde :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER