Besvaret September 20, 2012 IH! Hader hader hader at Camille er begyndt at få trælse aftner :( De sidste tre aftner, har været FORFÆRDELIGE, med en lille pige der er urolig, og som ikke ved hvad hun vil; Så vil hun have te, så vil hun have mad, så vil hun sidde, så vil hun gåes, så vil hun leges med, så vil hun spise, så vil hun.. ÅH! Og kan slet ikke få hende til at falde til ro :( De sidste tre aftner, har hun grædt sig selv i søvn :boo I går, uden at få nat-flaske, fordi hun bare nægtede... :( :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Tak Troldemor og Mette A - hun sov. fra kl 21 til 1.30 faldt i søvn ca 2.15 og er lige vågnet her 5.35 :loveshower - tror dog lidt på tigeren igen hun skulle have min hånd for at kunne sove og er vågnet med et pludseligt vræl 2 gange men er faldet i søvn igen så snart jeg fik givet sutten, hun hørte min stemme og jeg lagde min hånd på hendes kind og i hendes hånd - virkelig trygheds søgende og sutten fik heller ikke dør lidt i går. Vi er vist heldige hvis det er tigeren, hårdt stadig, men slet slet ikke så slemt som nogen oplever - håber bare hun er sig selv igen efter en god nats søvn :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Hold nu op nogle herreprutter Marius ligger og slår. Tilgengæld lader det til han bliver mere rolig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Har fået næsten 9 timers søvn i nat :loveshower - den lille mus er jo død-træt og faldt i søvn under amningerne og var ikke til at vække det lille pus. Hvis jeg så bare havde tid til en middagslur i dag, men skal mødes med min søster og hygge - så må jeg gå tidligt i seng i stedet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 RØV altså! Turen til Svendborg gik rigtig fint, men eftermiddagen gik i ged fordi Anna ikke ville spise, da vi kom frem - nyt og spændende sted <_< Så hun fik lidt grød kl. 16:30 fordi hun var for sulten til at falde i søvn uden, faldt i søvn 16:50 og sover stadig. Jeg nænner ikke at vække hende, men jeg får hende jo ALDRIG til at sove igen hvis hun sover meget længere :( :unsure :numse-situation! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Har en meget snottet dreng.. Men han er nu glad nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Camille har været så perfekt i dag :loveshower Og jeg har fået lov at gøre skabene i køkkenet rent.. Christian har haft fri, også hedder det Christian og Camille dag, i følge far.. Så det eneste jeg har lavet er at skifte en ble, lave nogle flasker og ellers bare hvad jeg har haft lyst til (Som at gøre skabene rene.. Når man pludselig ikke behøver, så får man altså bare lysten!) Elsker fridage :loveshower I morgen skal han afsted fra 12-16, og ellers har vi ingen planer, andet end frisør i weekenden :loveshower SÅ LÆKKERT. Håber Camille får en god aften, og ikke er lige så urolig som de andre aftner... :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 manden har taget begge pigerne ud for at gå/lege... Clara sover og jeg håber at hun tager mere end 45 min... Clara plejer at tage mere end 2-3 timer om formiddagen og derefter tager hun en time af gangen, men de sidste par dage, gider hun kun sove ca 45 min pr gang... Hendes måltider er hun begyndt at smide flasken ud af munden eller leger med den. Som om hun ikke er sulten... <_< Puh dejligt at manden kan tage pigerne lidt;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 manden har taget begge pigerne ud for at gå/lege... Clara sover og jeg håber at hun tager mere end 45 min... Clara plejer at tage mere end 2-3 timer om formiddagen og derefter tager hun en time af gangen, men de sidste par dage, gider hun kun sove ca 45 min pr gang... Hendes måltider er hun begyndt at smide flasken ud af munden eller leger med den. Som om hun ikke er sulten... <_< Puh dejligt at manden kan tage pigerne lidt;-) 12-ugers tigerspring - det går over indenfor en uges tid ;) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 12-ugers tigerspring - det går over indenfor en uges tid ;) :kiss Håber virkelig også bare at vi er igennem et 12 ugers tigerspring herhjemme.. Det har nu varet 3-4 dage, hvor hun bare har grædt meget mere end hun plejer, sovet dårligt (omd agen, nætterne har været fantastiske!), og hvor hun har grædt sig selv i søvn - og spist ½ så meget som hun plejer :( Krydser fingre for der kun er et par dage tilbage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Har været ude og kigge på antikke møbler til lejligheden..... I love it. Ikea-crap no thanks :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 SÅ kunne jeg få aftensmad.. Camille var SÅ træt, men NÆGTEDE bare at sove.. Hun plejer lige at tage 30 min omkring kl 18-19.. Og hun er så først lige væltet omkuld (i vores seng <_< ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Jeg er træt :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Har været ude og kigge på antikke møbler til lejligheden..... I love it. Ikea-crap no thanks :rolleyes Ih, de møbler jeg er mest glade for herhjemme, er vores lille side-bord, fra min kærestes morfars hjem, vores globus med lys, fra samme hjem, stolen som jeg har arvet fra min far; Som er fra min farmors barndomshjem.. Det jeg er aller aller mest glad for, har jeg desværre ikke plads til at have fremme: Men det er det ur, men oldefar gemte modstansblade og en håndgranat i, under 2. verdenskrig.. IKEA crap kan nu være fint nok, vores kommode er derude fra.. Men det er nu lige så meget fordi det er billigere :P Men ELSKER møbler med historie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Tak for jeres svar... Uha hun er 12 uger i morgen. Det har kun varet et par dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Hun sov præcist lang nok tid til jeg kunne spise aftensmad. Cirka 15 min... Og nu skriger hun og er urolig igen.. ØV.. Håber virkelig bare det er det dumme tigerspring :( Heldigvis har Christian taget over.. Er helt smadret :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Hun sov præcist lang nok tid til jeg kunne spise aftensmad. Cirka 15 min... Og nu skriger hun og er urolig igen.. ØV.. Håber virkelig bare det er det dumme tigerspring :( Heldigvis har Christian taget over.. Er helt smadret :( Det tror jeg da det er. Hold ud! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Det tror jeg da det er. Hold ud! :kiss :biglove Så længe jeg har Christian, så holder jeg ud.. Puha, de der er alene mødre, er godt nok stærke; Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget pip, jeg havde fået hvis ikke Christian kunne tage over engang i mellem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 :biglove Så længe jeg har Christian, så holder jeg ud.. Puha, de der er alene mødre, er godt nok stærke; Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget pip, jeg havde fået hvis ikke Christian kunne tage over engang i mellem... Jeg har også fået fornyet respekt for enlige mødre efter jeg selv er blevet mor :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Max har bare ikke sovet godt i dag.. Han havde en skrigetur fra kl 19.30 til 20 hvor han skreg som aldrig før.. En blanding af overtræthed og forkølelse.. Stakkels lille dreng.. Håber han får en god nat.. For os begges skyld... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 d. 3 september, var jeg ved læge, hvor hun forsøgte at lægge en spiral. Hun kunne dog ikke.. jeg sagde så, at jeg troede jeg havde ÆL... Hun kunne hverken be eller afkræfte det, men mente at jeg jo skulle vente og se tiden an - for det var faktisk bedst at lægge spiralen under en menses.. I dag har jeg så fået min menses :rolleyes 17 dage efter jeg mente jeg havde ÆL... Lidt sjovt; Min sidste menses startede 26. september :7himmel Så det er meget præcist et år siden jeg sidst havde menses.. men den info er nok kun sjovt, fordi jeg forsøger at finde noget "sjovt" ved at skulle have mens igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Så er vi tiger-fri igen :) Det er rart at have sine dejlige glade nysgerrige unge tilbage igen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Cicilie har været helt umulig i dag, hun har max sovet en time af gangen og når hun ikke sov, har hun grædt det meste af tiden... Hun kunne næsten ikke trøstes og ville kun falde i søvn på mor eller fars arm. Det har hjulpet lidt når hun har spist, hvor hun så har kunne sove lidt efterfølgende. Man kunne bare se på hende at der var noget der irriterede mavsen. Vi var klar på en lang nat, jeg ammede hende omkring 21.30 og så håbede vi på en times søvn, men klokken blev faktisk 2.35, inden hun vågnede helt igen. Men man har kunne høre hende klynkke i søvne hele tiden, hun har nok bare været så træt at hun faldt omkuld. Vi har en stærk mistanke om at det er d-dråberne, der er skyld i det, så nu holder vi pause et par dage og ser om det hjælper. Som min mand siger, jeg vil have min datter igen. Han har slet ikke kunne lege med hende som han plejer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Har en frø der har sovet fra ca kl 20.00 til nu. Det er en ting han godt må blive ved med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites