Besvaret September 11, 2012 Hmm... måske havde vi en god nat men lille Mie pige er en rigtig klat sover i dag, det er dælme ikke meget jeg får ordnet med en utilfreds baby i huset... håber næste amning om en halv times tid gør hende træt ellers må barnevognen på tur :rolleyes for lige nu er der kun ro når hun ligger ved siden af mig i sofaen eller i mine arme (forkælede baby) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Har lige været forbi sneglehuset i Søborg for at få lidt trick til min strækslynge. Var derefter en tur i Lyngby storcenter med lillemanden i slyngen. Nøj det var hyggeligt. Lidt varmt men hyggeligt. Så nu er jeg klar til at håndtere lillemanden når han nu ikke vil sove mere end 30 min af gangen og mor her derfor ikke har fået lavet en skid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Har lige set billeder og video fra fødslen som min mand har taget. Puha det var godt nok vildt så langt væk jeg til tider har været og hvor meget jeg har blokket ude :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Har lige set billeder og video fra fødslen som min mand har taget. Puha det var godt nok vildt så langt væk jeg til tider har været og hvor meget jeg har blokket ude :wacko WOW.. men var det ikke fantastisk at se?? For netop som du skriver, så er det jo begrænset hvad man kan huske.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ingen søvn længere end 30 min siden kl. 5 i morges. Kunne godt bruge, at min lille pige faldt i søvn for good i stedet for at vågne efter 5 minutter næste hver gang.. Tror hun er overstimuleret efter en lang dag med bus og tog og mange fremmede steder, lugte, mennesker og generelt bare mange indtryk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ingen søvn længere end 30 min siden kl. 5 i morges. Kunne godt bruge, at min lille pige faldt i søvn for good i stedet for at vågne efter 5 minutter næste hver gang.. Tror hun er overstimuleret efter en lang dag med bus og tog og mange fremmede steder, lugte, mennesker og generelt bare mange indtryk.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Min lille mus er simpelthen så dejlig :7himmel Selvom hun ikke har sovet HELT så meget som jeg godt kunne bruge i dag, så har hun bare været SÅ tilpas siden middag og vi har rå hygget :loveshower elsker det lille menneske :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 WOW.. men var det ikke fantastisk at se?? For netop som du skriver, så er det jo begrænset hvad man kan huske.. Jo fantastisk men også meget skræmmende. Måtte lige knibe en tåre over nogle af videoerne. Især under presseveerne hvor jeg mere eller mindre gav op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ingen søvn længere end 30 min siden kl. 5 i morges. Kunne godt bruge, at min lille pige faldt i søvn for good i stedet for at vågne efter 5 minutter næste hver gang.. Tror hun er overstimuleret efter en lang dag med bus og tog og mange fremmede steder, lugte, mennesker og generelt bare mange indtryk.. Har du en slynge - for så kan jeg anbefale og smide hende i den og gå lidt rundt med hende. Det hjælper her fordi det skærmer af for omverden og hun vil føle sig omsluttet og kan høre din hjertelyd :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Jo fantastisk men også meget skræmmende. Måtte lige knibe en tåre over nogle af videoerne. Især under presseveerne hvor jeg mere eller mindre gav op... Ja det var jo også en barsk omgang du var igennem.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Har du en slynge - for så kan jeg anbefale og smide hende i den og gå lidt rundt med hende. Det hjælper her fordi det skærmer af for omverden og hun vil føle sig omsluttet og kan høre din hjertelyd :goodluck Har en vikle, som hun generelt er glad for at sidde i. Men hun har bare gerne ville putte i sin dyne sammen med mor, så det var lige det, det blev til. Kom først i tanke om viklen efter hun var faldet rigtigt i søvn her ved 9-tiden. Men ellers tak for tippet :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ingen søvn længere end 30 min siden kl. 5 i morges. Kunne godt bruge, at min lille pige faldt i søvn for good i stedet for at vågne efter 5 minutter næste hver gang.. Tror hun er overstimuleret efter en lang dag med bus og tog og mange fremmede steder, lugte, mennesker og generelt bare mange indtryk.. Sådan havde vi det i går nat... Fra 22-4 var der ingen søvn til mor <_< Her til aften har hun sovet fra 19-22.30, så nu er hun lysvågen og har allerede fået bryst 2 gange... Tror ikke det bliver det vilde med søvn i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Wuhu hun sover fra 2.30 til 5.30 :loveshower Så kan det være at farmand er superudvilet idag og mor også er lidt en fornøjelse :7himmel Håber der er starten på nye gode sovevaner, man har vel lov at håbe :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Er så RASENDE, fordi min søster er pisse provokerende og bliver ved at sige at barsel er det samme som ferie; Fordi man jo selv har valgt det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Er så RASENDE, fordi min søster er pisse provokerende og bliver ved at sige at barsel er det samme som ferie; Fordi man jo selv har valgt det! Uh ha :prik Har hun selv prøvet det? Jeg syntes Barsel er HÅRDT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Er så RASENDE, fordi min søster er pisse provokerende og bliver ved at sige at barsel er det samme som ferie; Fordi man jo selv har valgt det! Når men så er det sku nok en hårdeste ferie jeg nogensinde har været på :prik Har hun selv prøvet det? :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Er så RASENDE, fordi min søster er pisse provokerende og bliver ved at sige at barsel er det samme som ferie; Fordi man jo selv har valgt det! Hahaha :lolhit ja undskyld, jeg griner bestemt ikke af dig men af din søsters udtalelse! OMG!?!?! Som de andre må jeg også gå ud fra, at hun ikke selv har børn? Jeg elsker at være på barsel, men det er skisme ikke nogen ferie. tsk! forstår godt du blev sur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Uh ha :prik Har hun selv prøvet det? Jeg syntes Barsel er HÅRDT! Når men så er det sku nok en hårdeste ferie jeg nogensinde har været på :prik Har hun selv prøvet det? :blink Hahaha :lolhit ja undskyld, jeg griner bestemt ikke af dig men af din søsters udtalelse! OMG!?!?! Som de andre må jeg også gå ud fra, at hun ikke selv har børn? Jeg elsker at være på barsel, men det er skisme ikke nogen ferie. tsk! forstår godt du blev sur! Hun har ingen børn ;) Og jeg kunne slet ikke få hende til at forstå det var hårdt.. "Så kan du jo bare sende dit barn i dagpleje, eller lade din kæreste gå hjemme hvis du synes det er hårdt" <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Hun har ingen børn ;) Og jeg kunne slet ikke få hende til at forstå det var hårdt.. "Så kan du jo bare sende dit barn i dagpleje, eller lade din kæreste gå hjemme hvis du synes det er hårdt" <_< Tjah karma plejer at være en bitch så du kan forhåbentlig stå og sige "hvad sagde jeg" når hun når der til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Har et barn der maks sover en time ved hver lur <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Har et barn der maks sover en time ved hver lur <_< Sådan et barn har jeg også.. eller.. hun slog rekord i dag - 49 min i barnevognen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Troede jeg havde en sulten dreng, men han faldte i søvn i mine arme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Jøsses- hvor har min datter dog fået det temperament fra :huh Og stædighed har jeg aldrig mødt lignede :o Hun er så overtræt og intet hjælper :( Hun vil slet ikke give efter for søvnen, jo siddende på min arm, men ikke i liften, sengen, på mit bryst osv. Mine arme er ved at være pænt lange og jeg frygter hvordan resten af dagen bliver, hvis ikke hun snart beslutter sig for en laaaang lur. De 2 små lure hun har fået siden kl. 6 i på hhv. 20 og 25 min. Batter ikke, når hun plejer at sove 2-3 timer om formiddagen og 1 1/2-3 timer om eftermiddagen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Jøsses- hvor har min datter dog fået det temperament fra :huh Og stædighed har jeg aldrig mødt lignede :o Hun er så overtræt og intet hjælper :( Hun vil slet ikke give efter for søvnen, jo siddende på min arm, men ikke i liften, sengen, på mit bryst osv. Mine arme er ved at være pænt lange og jeg frygter hvordan resten af dagen bliver, hvis ikke hun snart beslutter sig for en laaaang lur. De 2 små lure hun har fået siden kl. 6 i på hhv. 20 og 25 min. Batter ikke, når hun plejer at sove 2-3 timer om formiddagen og 1 1/2-3 timer om eftermiddagen :( øv hvor irriterende - har du prøvet at svøbe hende mens du vugger hende i dine arme det virker ofte her (ikke altid, men så er vores maver ofte det der skal til, men nogle gange nægter hun bare :rolleyes) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Hmm.. Max spiser imellem 100-130 pr måltid.. Hvordan filan får jeg ham til at spise mere? Det resultere jo i at han spiser ofte, ca. hver 3 time. Iflg. anvisningen på NAN´s pakke, skulle han jo spise imellem 160 og 200 nu.. Og han er jo en stor dreng.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites