Besvaret September 8, 2012 Tak - hun ligger nu stille i sin vugge og jeg har sendt manden ind og sove igen. Han er bedst til at trøste om natten, så jeg bad ham tage en lur til, i tilfælde af at der venter os endnu en lang nat. Men vi krydser fingre for at maven er under bedring. Har endelig fået hende til venstre bryst igen. Åbenbart skyldes afvisningen at hun ikke vil ligge på højre side, min mand prøvede at holde hende på venstre side op til mit bryst og haps så sad hun fast :loveshower Nu skal jeg så lige finde en alternativ sidde position når jeg ammer hende fra venstre bryst indtil hun igen er klar til højre side. :blink Prøv indianeren hvor du har hende liggende "under armen" - langs din krop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Tak - hun ligger nu stille i sin vugge og jeg har sendt manden ind og sove igen. Han er bedst til at trøste om natten, så jeg bad ham tage en lur til, i tilfælde af at der venter os endnu en lang nat. Men vi krydser fingre for at maven er under bedring. Har endelig fået hende til venstre bryst igen. Åbenbart skyldes afvisningen at hun ikke vil ligge på højre side, min mand prøvede at holde hende på venstre side op til mit bryst og haps så sad hun fast :loveshower Nu skal jeg så lige finde en alternativ sidde position når jeg ammer hende fra venstre bryst indtil hun igen er klar til højre side. :blink Jeg ville være meget OBS på at hun ikke vil ligge på den ene side. Det kan skyldes at hun er stiv eller låst nogle steder efter fødslen og har smerter. Så det kan være du skal en tur til kiropraktor med hende (sørg dog for at det er en med speciale i småbørn). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Jeg ville være meget OBS på at hun ikke vil ligge på den ene side. Det kan skyldes at hun er stiv eller låst nogle steder efter fødslen og har smerter. Så det kan være du skal en tur til kiropraktor med hende (sørg dog for at det er en med speciale i småbørn). Helt enig - det kan også sagtens være derfor hun ikke vil ligge selv og græder så meget :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Har fået Marius til at lave bonus de sidste 2 dage ved at smøre vaseline ved endetarmen. Gad vide om det virker eller vi bare har været heldige...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Hahah, Valdemar er gået kold på aktivitetstæppet. Vi kunne godt mærke at han var træt, men han ville INTET. Ikke puttes, ikke hænge på os, ingenting. Men han accepterede aktivitetstæppet. Og så faldt de små øjenlåg sgu i helt af sig selv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Fucking D-dråber :sm nu kyler jeg dem sku snart af helvede til!!! Hvad er pointen i at give de små poder noget de får det så dårligt af??? Og hvad gjorde man i gamle dage? Hvor vigtige er de? Har prøvet D-pearls og hun får om muligt mere ondt i maven af dem!!! Lille pus!!! Hun bliver helt lilla i hovedet af gråd og tårerne står ud af øjnene på hende, hun bliver helt stiv i kroppen og flakser med arme og ben og bleerne som hun altid har leveret i stor stil er der færre og færre af, men når de kommer er det i en eksplosion... lille stakkels pus! Nu sover hun på min mave og der får hun lov at ligge kan simpelthen ikke bære at ligge hende fra mig efter de anfald! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Fucking D-dråber :sm nu kyler jeg dem sku snart af helvede til!!! Hvad er pointen i at give de små poder noget de får det så dårligt af??? Og hvad gjorde man i gamle dage? Hvor vigtige er de? Har prøvet D-pearls og hun får om muligt mere ondt i maven af dem!!! Lille pus!!! Hun bliver helt lilla i hovedet af gråd og tårerne står ud af øjnene på hende, hun bliver helt stiv i kroppen og flakser med arme og ben og bleerne som hun altid har leveret i stor stil er der færre og færre af, men når de kommer er det i en eksplosion... lille stakkels pus! Nu sover hun på min mave og der får hun lov at ligge kan simpelthen ikke bære at ligge hende fra mig efter de anfald! :kram Stakkels lille pus da :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Fucking D-dråber :sm nu kyler jeg dem sku snart af helvede til!!! Hvad er pointen i at give de små poder noget de får det så dårligt af??? Og hvad gjorde man i gamle dage? Hvor vigtige er de? Har prøvet D-pearls og hun får om muligt mere ondt i maven af dem!!! Lille pus!!! Hun bliver helt lilla i hovedet af gråd og tårerne står ud af øjnene på hende, hun bliver helt stiv i kroppen og flakser med arme og ben og bleerne som hun altid har leveret i stor stil er der færre og færre af, men når de kommer er det i en eksplosion... lille stakkels pus! Nu sover hun på min mave og der får hun lov at ligge kan simpelthen ikke bære at ligge hende fra mig efter de anfald! øv øv øv :( stakkels mie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Så har Lise fået sveskemos for første gang... og det resulterede i det mest ulækre jeg har været med til indtil nu... Hun sked simpelthen som en gal - mørk klisteret afførring der lignede sveskemos <_< der var så meget lort at jeg måtte grave det ud mellem de indre skamlæber.. det har jeg prøvet før.. men denne gang var det kommet helt op i selve skeden på hende! Så mor her stod desperat med lunkent vand og vatrondeller og gjorde mit bedste for at grave det ud af lillepigen igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Jeg ville være meget OBS på at hun ikke vil ligge på den ene side. Det kan skyldes at hun er stiv eller låst nogle steder efter fødslen og har smerter. Så det kan være du skal en tur til kiropraktor med hende (sørg dog for at det er en med speciale i småbørn). :ditto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Hahah, Valdemar er gået kold på aktivitetstæppet. Vi kunne godt mærke at han var træt, men han ville INTET. Ikke puttes, ikke hænge på os, ingenting. Men han accepterede aktivitetstæppet. Og så faldt de små øjenlåg sgu i helt af sig selv :D Hehehe :D Hvor sødt :loveshower Fucking D-dråber :sm nu kyler jeg dem sku snart af helvede til!!! Hvad er pointen i at give de små poder noget de får det så dårligt af??? Og hvad gjorde man i gamle dage? Hvor vigtige er de? Har prøvet D-pearls og hun får om muligt mere ondt i maven af dem!!! Lille pus!!! Hun bliver helt lilla i hovedet af gråd og tårerne står ud af øjnene på hende, hun bliver helt stiv i kroppen og flakser med arme og ben og bleerne som hun altid har leveret i stor stil er der færre og færre af, men når de kommer er det i en eksplosion... lille stakkels pus! Nu sover hun på min mave og der får hun lov at ligge kan simpelthen ikke bære at ligge hende fra mig efter de anfald! :kram :kram :kram Puha stakkels Mie og jer :kram :kram :kram Så har Lise fået sveskemos for første gang... og det resulterede i det mest ulækre jeg har været med til indtil nu... Hun sked simpelthen som en gal - mørk klisteret afførring der lignede sveskemos <_< der var så meget lort at jeg måtte grave det ud mellem de indre skamlæber.. det har jeg prøvet før.. men denne gang var det kommet helt op i selve skeden på hende! Så mor her stod desperat med lunkent vand og vatrondeller og gjorde mit bedste for at grave det ud af lillepigen igen... Det lyder da som en værre omgang :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Fucking D-dråber :sm nu kyler jeg dem sku snart af helvede til!!! Hvad er pointen i at give de små poder noget de får det så dårligt af??? Og hvad gjorde man i gamle dage? Hvor vigtige er de? Har prøvet D-pearls og hun får om muligt mere ondt i maven af dem!!! Lille pus!!! Hun bliver helt lilla i hovedet af gråd og tårerne står ud af øjnene på hende, hun bliver helt stiv i kroppen og flakser med arme og ben og bleerne som hun altid har leveret i stor stil er der færre og færre af, men når de kommer er det i en eksplosion... lille stakkels pus! Nu sover hun på min mave og der får hun lov at ligge kan simpelthen ikke bære at ligge hende fra mig efter de anfald! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Fucking D-dråber :sm nu kyler jeg dem sku snart af helvede til!!! Hvad er pointen i at give de små poder noget de får det så dårligt af??? Og hvad gjorde man i gamle dage? Hvor vigtige er de? Har prøvet D-pearls og hun får om muligt mere ondt i maven af dem!!! Lille pus!!! Hun bliver helt lilla i hovedet af gråd og tårerne står ud af øjnene på hende, hun bliver helt stiv i kroppen og flakser med arme og ben og bleerne som hun altid har leveret i stor stil er der færre og færre af, men når de kommer er det i en eksplosion... lille stakkels pus! Nu sover hun på min mave og der får hun lov at ligge kan simpelthen ikke bære at ligge hende fra mig efter de anfald! Det lyder hårdt... Arme lille pige :kram Jeg har også tænkt ofte på at vi nu til dags går meget op i vitamin-piller og hvad ved jeg, og man har klaret sig fint uden i gamle dage. Men der er sikkert mange faktorer og mange gode grunde til at det bliver anbefalet. Vi lever jo fx længere end tidligere pga. den bedre kost og bedre vilkår. Men håber I finder ud af det og klarer den :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Hmm, det kunne jeg godt have fortalt dig - jeg var der i går og der var det sjovt nok det samme der hang der <_< Øv... ærgerligt du ikke så min post på en af de andre forums herinde så :( Men fik lokket min mor i Kvickly i Helsingør som havde MASSER tilbage (ringede først denne gang...). Så har fået købt to fine røde/lyserøde og en hvid med lange ærmer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Øv... ærgerligt du ikke så min post på en af de andre forums herinde så :( Men fik lokket min mor i Kvickly i Helsingør som havde MASSER tilbage (ringede først denne gang...). Så har fået købt to fine røde/lyserøde og en hvid med lange ærmer :) Ja, det var da ærgerligt! Øv, at der er så langt til Helsingør :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Har fået Marius til at lave bonus de sidste 2 dage ved at smøre vaseline ved endetarmen. Gad vide om det virker eller vi bare har været heldige...? Min læge anbefalede faktisk at prøve det der med at smøre endetarmsåbningen, når de havde lidt hård mave... og det virkede også her.... så der er nok noget om at det hjælper.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Jeg ville være meget OBS på at hun ikke vil ligge på den ene side. Det kan skyldes at hun er stiv eller låst nogle steder efter fødslen og har smerter. Så det kan være du skal en tur til kiropraktor med hende (sørg dog for at det er en med speciale i småbørn). Jeg er selv opmærksom på det... Heldigvis virker det til kun at være en gang imellem hun har problemer. Det er især når hun midt om natten er særlig irretable og ivrig, at det er et problem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Jeg er selv opmærksom på det... Heldigvis virker det til kun at være en gang imellem hun har problemer. Det er især når hun midt om natten er særlig irretable og ivrig, at det er et problem. Hvis jeg var dig ville jeg finde en tid hos en kiropraktor med det samme, jo før jo bedre - MEN husk det skal være en med speciale i spædbørn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Har lige fået Gry til at tage den 3. Lur i dag :o normalt hvis jeg er heldig kan jeg få hende til at tage een god lur på 2 1/2 - 3 time og det er på en god dag! Resten er slat soverri . I dag har hun taget 1 1/2 time i formiddag, 2 timer til middag, og nu sover hun igen weeee :glad så skal hun bare lære og sove om natten også :wacko :blink <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Ja, det var da ærgerligt! Øv, at der er så langt til Helsingør :( Ja, det synes jeg også. Derfor lokkede jeg min mor, som bor i nærheden :) Men de er godt nok fine de rød/lyserød stribede bodyer :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Har haft en fantastisk barnedåb og Max var bare eksemplarisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Har haft en fantastisk barnedåb og Max var bare eksemplarisk! :glad Dejligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Har lige fået Gry til at tage den 3. Lur i dag :o normalt hvis jeg er heldig kan jeg få hende til at tage een god lur på 2 1/2 - 3 time og det er på en god dag! Resten er slat soverri . I dag har hun taget 1 1/2 time i formiddag, 2 timer til middag, og nu sover hun igen weeee :glad så skal hun bare lære og sove om natten også :wacko :blink <_< Det blev så lige til 1 1/2 times lur igen, det har været en god dag på søvn fronten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Det blev så lige til 1 1/2 times lur igen, det har været en god dag på søvn fronten :) Skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2012 Hjemme efter en fantastisk weekend, hvor Camille har været SÅ sød :loveshower Endelig genforenet med farmand.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites