Besvaret August 31, 2012 Hmm Mie er ikke engang 2 uger, medmindre man regner fra termin som man gør med tiger spring for så er hun rimelig "spot on". SP sagde dog det SAGTENS kunne være et appetit spring Jeg mener også jeg har læst et sted at nogen kan opleve et appetit spring omkring de 10 dage, kan bare ikke ligge huske hvor jeg har læst det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Inde på ammenet.dk står en masse godt om amning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Så er vi vist klar til barnedåben i morgen.. Fik glædelige overraskelser i går.. Dåbskjolen var bare blevet SÅ flot! :7himmel FIk helt tåre i øjnene, fordi den var så flot! Og svigermor havde købt lyserøde rosenbuske, som kunne stå ude foran indgangen til værkstedet hvor vi holder festen. :biglove Også fik vi købt en dåbsgave til Camille selvom vi egentlig ville nøjes med at give hende Christians dåbskors.. Men I kvickly, havde de et Pixi bogs alfabet.. Og når vores prinsesse nu skal hedde Pixie til mellemnavn, så var det jo oplagt.. Blev dog slemt skuffet over at læse at G er GITTE GRIS! <_< :rolleyes Hvor er det DEJLIGT at høre! :loveshower Og det pixibogsalfabet har vi også herhjemme.... Og hvor HAR vi bare haft meget ud af dem.... Det er en god gave! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Har en lille dreng der er lidt påvirket af sin vaccination.. Lille pus.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Hmm... Har det lidt underligt med bare at lade Valdemar ligge alene i tremmesengen og glo på sin uro. Men han nægter og sove - men bliver sur, hvis jeg tager ham op :unsure Og der kommer glade gurglelyde derindefra. Og babyer kan vel også have brug for at være sig selv engang imellem? :unsure Omvendt tænker jeg bare om ikke de glade gurglelyde måske også kunne betyde "Jeg er vågen - kom og underhold mig". :unsure Argh, jeg vil have en babyordbog :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Ligger med min sovende baby på maven - årh, hvor jeg dog elsker min lille dreng :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 :super Hvorfor mener hun han skal sove i sin egen seng? Pga vuggedød. Han må jo ikke sove under min dyne. Men det gjorde han nu :) Så hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Har lige masseret Marius fødder. Det fik vi gylp, prutter og en bonusble ud af :yay 2 dage i træk med bonus. Det er nye tider :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Godt nok mener SP at Marius helst skal sove i sin egen seng. Men hvis nætterne kan forlænges med 2 timer ved han sover ved mig, ja så får han lov til det :) Og min SP ævler om hvor viiiiiigtigt det er, at barnet sover i morens(forældrenes seng) <_< Men, Caroline sover hos mig - I sin egen dyne, og så mig ved siden af under min egen. Det er noget med deres kropstemperatur, mener jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Så var det lige at manden sagde: "Hvad siger du til, at du får 1000 kr imorgen og går ud og køber tøj til Valdemar?" Altså hvad tror han selv, at jeg siger!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Så var det lige at manden sagde: "Hvad siger du til, at du får 1000 kr imorgen og går ud og køber tøj til Valdemar?" Altså hvad tror han selv, at jeg siger!!! :loveshower Ha ha det skulle jeg da i hvert fald heller ikke have at vide to gange. Hvem der dog bare havde sådan en fantastisk mand. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Så var det lige at manden sagde: "Hvad siger du til, at du får 1000 kr imorgen og går ud og køber tøj til Valdemar?" Altså hvad tror han selv, at jeg siger!!! :loveshower Snyyyyyyyyyd!!! Og DEJLIGT for dig :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Så var det lige at manden sagde: "Hvad siger du til, at du får 1000 kr imorgen og går ud og køber tøj til Valdemar?" Altså hvad tror han selv, at jeg siger!!! :loveshower Han kan da heller ikke have været i tvivl om svaret? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Så var det lige at manden sagde: "Hvad siger du til, at du får 1000 kr imorgen og går ud og køber tøj til Valdemar?" Altså hvad tror han selv, at jeg siger!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Hmm... Mie har spist og spist og spist - skidt og skidt og skidt - og sovet resten af dagen!!! Gad vide hvordan natten bliver!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Har en lillemand der er total overtræt. Alt for mange indtryk og lyde idag hos mormor og morfar. Så da vi kom hjem blev lillemanden afleveret til farmand for hygge og trøst men mor her har bagt muffins og lavet dej til boller i morgen tidlig :-) En aften med lidt ekstra energi - som nu er opbrugt hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Så er vi klar til barnedåb i dag... Spændende hvordan Clara vil tage det. Og det bliver et skønt vejr at holde et barnedåb i;-) Kan i alle sammen have en rigtig god dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Hmm... Mie har spist og spist og spist - skidt og skidt og skidt - og sovet resten af dagen!!! Gad vide hvordan natten bliver!!! Hvordan blev natten? :0) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Så er vi klar til barnedåb i dag... Spændende hvordan Clara vil tage det. Og det bliver et skønt vejr at holde et barnedåb i;-) Kan i alle sammen have en rigtig god dag. Mange tak og i lige måde :) Håber jeres dag bliver helt perfekt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Glæder mig til at skulle møde Karlas nye kusine i dag. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Hvordan blev natten? :0) Lidt blandet - hun meldte sult allerede ved midnat selvom hun havde spist kl 23, men tænkte hun jo nok havde tørlagt mig og var mere sulten, men hun lå kun 5 min og gad derefter ikke mere. Kl 3.30 fik hun igen, og hun lå 20 min - kl 4.45 meldte hun sig igen, igen lå hun kun 5 min, kl 7.30 lå hun 20 min igen og kl 8.30 meldte Gun sig igen, denne gang vækkede jeg manden der tog hende så jeg kunne sove og så strak vi den til nu. Håber virkelig det snart stabiliserer sig og hun får mere ro, men mon ikke hun bare havde "spist op" igår og derfor ikke fik nok efter de 20 i nat, og så fordi hun sov så meget i går så havde hun svær ved at finde ro! :goodluck mor er i hvert fald træt og stemmer på en middagslur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Lidt blandet - hun meldte sult allerede ved midnat selvom hun havde spist kl 23, men tænkte hun jo nok havde tørlagt mig og var mere sulten, men hun lå kun 5 min og gad derefter ikke mere. Kl 3.30 fik hun igen, og hun lå 20 min - kl 4.45 meldte hun sig igen, igen lå hun kun 5 min, kl 7.30 lå hun 20 min igen og kl 8.30 meldte Gun sig igen, denne gang vækkede jeg manden der tog hende så jeg kunne sove og så strak vi den til nu. Håber virkelig det snart stabiliserer sig og hun får mere ro, men mon ikke hun bare havde "spist op" igår og derfor ikke fik nok efter de 20 i nat, og så fordi hun sov så meget i går så havde hun svær ved at finde ro! :goodluck mor er i hvert fald træt og stemmer på en middagslur! Håber du får en god lang middagslur :-) Jeg tror ikke det er sult når hun vågner efter en time. Lillemanden gør det samme og vi har fundet ud af det er pga luft i maven. Lige så snart han er kommet af med en go stor bøvs (på trods af vi bøvser ham godt af efter hvert måltid) eller en stort prut falder han til ro igen. Har du prøvet om det evt er luft i maven? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Håber du får en god lang middagslur :-) Jeg tror ikke det er sult når hun vågner efter en time. Lillemanden gør det samme og vi har fundet ud af det er pga luft i maven. Lige så snart han er kommet af med en go stor bøvs (på trods af vi bøvser ham godt af efter hvert måltid) eller en stort prut falder han til ro igen. Har du prøvet om det evt er luft i maven? Jeg har tænkt tanken, men er lidt forvirret efter hendes appetit spring... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Anna er småsyg. Hun er lidt varm, men termometret siger kun 37,3. Hun er totalt pyldret og virker mega træt men vil ikke sove, vil have sutten hele tiden og spiser stort set ikke og når hun spiser er det meget lidt ad gangen. Jeg er også stadig småsyg og har bare slet ikke overskuddet til hende :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites