Besvaret August 29, 2012 Hvor mærkelig: Jeg er også mor til et barn, som har haft en dum nat-- Eller.. I forhold til jer andre er det jo ikke, men i forhold til hende er det! Hun faldte først i søvn kl 1, og vågnede allerede kl 6.. :( Normalt sover hun senest kl 24, og vågner kl 6-7-8 stykker <_< Men, satser på det er tigerspringet?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Hvor mærkelig: Jeg er også mor til et barn, som har haft en dum nat-- Eller.. I forhold til jer andre er det jo ikke, men i forhold til hende er det! Hun faldte først i søvn kl 1, og vågnede allerede kl 6.. :( Normalt sover hun senest kl 24, og vågner kl 6-7-8 stykker <_< Men, satser på det er tigerspringet?? Jeg lurer også på tigerspring... Er det ikke omkring 7-9 uger man kan forvente det? Og jeg mener bestemt, at et af tegnene var dårligere søvn. Og sutten på fingre (og det gør Valdemar helt vildt meget her i disse dage!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Jeg lurer også på tigerspring... Er det ikke omkring 7-9 uger man kan forvente det? Og jeg mener bestemt, at et af tegnene var dårligere søvn. Og sutten på fingre (og det gør Valdemar helt vildt meget her i disse dage!) Jeps, det er nemlig 7-9 uge.. Og Jeg læste lige om det; Det er helt sikkert grunden til Camille er sådan.. :rolleyes Hun sutter også vildt meget på sine fingre, og hun er begyndt at baske ud efter sit legetøj, og hun pludre helt vildt - samt hun er begyndt at "udnytte" sin stemme.. Så hun laver en hvinelyd, så vi kommer rendende også smiler hun bare som om hun tænkte "jeps.. Det virker." :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Jeps, det er nemlig 7-9 uge.. Og Jeg læste lige om det; Det er helt sikkert grunden til Camille er sådan.. :rolleyes Hun sutter også vildt meget på sine fingre, og hun er begyndt at baske ud efter sit legetøj, og hun pludre helt vildt - samt hun er begyndt at "udnytte" sin stemme.. Så hun laver en hvinelyd, så vi kommer rendende også smiler hun bare som om hun tænkte "jeps.. Det virker." :rolleyes Haha :D fedt at hun sådan tager røven på jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Clara bliver 2 måneder i dag;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Har vildt dårlig samvittighed. Lagde Mie til at sove og da hun sov tungt lagde jeg mig selv, fik halvanden time på øjet :loveshower inden frøkenen rørte på sig, men da jeg tog hende op var hun helt våd i håret af sved :( stakkels pige... havde ellers fjernet dynen så den kun lå halvt over hende, og hun har kun en kortærmet body og en ble på... øv altså mit stakkels varme barn! Jeg VED jo hun let får det varmt, jeg burde have dobbelt tjekket! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Har vildt dårlig samvittighed. Lagde Mie til at sove og da hun sov tungt lagde jeg mig selv, fik halvanden time på øjet :loveshower inden frøkenen rørte på sig, men da jeg tog hende op var hun helt våd i håret af sved :( stakkels pige... havde ellers fjernet dynen så den kun lå halvt over hende, og hun har kun en kortærmet body og en ble på... øv altså mit stakkels varme barn! Jeg VED jo hun let får det varmt, jeg burde have dobbelt tjekket! Du må ikke være så hård ved dig selv. :kram Mon ikke hun nok skulle give lyd fra sig hvis det blev for varmt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Du må ikke være så hård ved dig selv. :kram Mon ikke hun nok skulle give lyd fra sig hvis det blev for varmt? Hæh du lyder som min mand :P man vil jo bare gøre det bedste for dem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Har vildt dårlig samvittighed. Lagde Mie til at sove og da hun sov tungt lagde jeg mig selv, fik halvanden time på øjet :loveshower inden frøkenen rørte på sig, men da jeg tog hende op var hun helt våd i håret af sved :( stakkels pige... havde ellers fjernet dynen så den kun lå halvt over hende, og hun har kun en kortærmet body og en ble på... øv altså mit stakkels varme barn! Jeg VED jo hun let får det varmt, jeg burde have dobbelt tjekket! Det skal du ikke have dårlig samvittighed over. Du har jo gjort det rigtige ved ikke at give hende for meget tøj på og kun lidt dyne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Min baby har nu sovet i over 3 timer :o ved sgu ikke lige hvad der sker for hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Nu er det 2. dag i træk Anna ikke ville have sin vælling. I dag puttede Søren og efter at have brokket sig og gjort det meget tydeligt, at hun IKKE ville have vællingen, blev hun lagt i sin seng og så lagde hun sig bare om på siden og sov?! :blink Jeg ved virkelig ikke hvad det er der sker! :huh Jeg vil sgu da hellere have, at hun tager vællingen når hun skal puttes og i stedet lader være med at vågne og få flaske om natten! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Marius skal til zoneterapeut imorgen tidlig. Så håber vi det hjælper på maveknebene, for mor her har godt nok svært ved at have en meget ulykkelig dreng. Det går lige i hjertet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Marius skal til zoneterapeut imorgen tidlig. Så håber vi det hjælper på maveknebene, for mor her har godt nok svært ved at have en meget ulykkelig dreng. Det går lige i hjertet. Årh krydser fingre for jer :goodluck - det er skide hårdt når se små græder og man ikke kan hjælpe :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 24 timer til manden kommer hjem... aftenen er gået fint med besøg af mor og søster og søsters kæreste. Mie fik sin mormor til at tude :D hun sendte hende sit mest charmerende smil da hun blev lagt i hendes arme - fantastisk at ens barn går i hjertet på ændre end én selv. Min mor havde også nogle gode råd og beroligende ord, så nu er der mere ro på mit hoved. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Åh, jeg tror Valdemar havde ondt i maven igår aftes :boo Han græd i og skreg i hvert fald helt hjerteskærende og intet duede :boo Vi endte med at ty til en smule sukkervand og det fik godt ro på ham, så han faldt i søvn, men puh, det var ikke rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Åh, jeg tror Valdemar havde ondt i maven igår aftes :boo Han græd i og skreg i hvert fald helt hjerteskærende og intet duede :boo Vi endte med at ty til en smule sukkervand og det fik godt ro på ham, så han faldt i søvn, men puh, det var ikke rart :( puha stakkels lille bebs :kram2 Johan er vågnet kl 7! Hvad sker der lige for det :blink Det har han aldrig gjort.. Har altid kunne strække den til tidligst kl 8, da han var mindre og de sidste par måneder er han vågnet kl 10.. Slut med at sove længe..Mor mangler sin søvn :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Åh, jeg tror Valdemar havde ondt i maven igår aftes :boo Han græd i og skreg i hvert fald helt hjerteskærende og intet duede :boo Vi endte med at ty til en smule sukkervand og det fik godt ro på ham, så han faldt i søvn, men puh, det var ikke rart :( :kram puha stakkels lille bebs :kram2 Johan er vågnet kl 7! Hvad sker der lige for det :blink Det har han aldrig gjort.. Har altid kunne strække den til tidligst kl 8, da han var mindre og de sidste par måneder er han vågnet kl 10.. Slut med at sove længe..Mor mangler sin søvn :wacko Puha, du er heldig! Det er LÆNGE siden Anna sov til kl. 8 :o For det meste er kl. 05:45-06:30, når hun er færdig med at sove :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Puha, du er heldig! Det er LÆNGE siden Anna sov til kl. 8 :o For det meste er kl. 05:45-06:30, når hun er færdig med at sove :zzz Ja så kan jeg vel ikke klage :D Puha det lyder hårdt :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Mie har sovet fra midnat til kl 2, men var ikke sulten skulle bare have en ren ble, kl 4.30 tømte hun det ene bryst, blev skiftet, fortsatte ved det andet bryst og hun sover stadig nu... hun fik et vildt grædeflip for en halv time siden men trøstede sig kun ved brystet og faldt i søvn efter 10 sut... Jeg ved ikke om jeg er heldig eller om jeg skal være urolig, kan i hvert fald ikke sove mere og min søster kommer snart... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Ved ikke lige hvad der er sket her, de sidste tre nætter har Silje sovet skrækkeligt og været vågen flere gange i timen... I går gik hun så iseng ca 20 og faldt i søvn efter lidt brok.. Hun sov så til kl 5.30 fik noget mælk og hun sover sw stadig... Jeg er udhvilet men fatter hat af hvad der sker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Clara sov fra 21,30 - 06,00 så det er dejligt, men er desværre ikke udhvilet, men det er ikke Claras fejl. Jeg kunne bare sove lige efter:-) for jeg vidste at jeg skulle tidlig op... Så mor her er virkelig træt, men det har jeg ikke tid til at være;-) God dag til jer alle;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Så fik Marius første zoneterapi behandling, hvilket var tiltrængt for både maven samt skulder og nakke. Fik nogle gode fif med hjem og skal selv behandle ham de næste dage og så skal vi derud mandag igen. Muligvis skal vi til kiropraktor med ham også, men hun syntes lige vi skulle se tiden an for zoneterapien skulle også kunne hjælpe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Hvor mærkelig: Jeg er også mor til et barn, som har haft en dum nat-- Eller.. I forhold til jer andre er det jo ikke, men i forhold til hende er det! Hun faldte først i søvn kl 1, og vågnede allerede kl 6.. :( Normalt sover hun senest kl 24, og vågner kl 6-7-8 stykker <_< Men, satser på det er tigerspringet?? puha stakkels lille bebs :kram2 Johan er vågnet kl 7! Hvad sker der lige for det :blink Det har han aldrig gjort.. Har altid kunne strække den til tidligst kl 8, da han var mindre og de sidste par måneder er han vågnet kl 10.. Slut med at sove længe..Mor mangler sin søvn :wacko Det er også lidt a la sådan en dum nat jeg har haft de to sidste nætter... Hun plejer nemlig at sove godt igennem natten, men vågner nu 1-2 gange og er slet ikke glad :( Så det er jo slet ikke så slemt som nogle af de andre herinde, men det er alligevel lidt hårdt ikke at få den søvn man er blevet vant til <_< 24 timer til manden kommer hjem... aftenen er gået fint med besøg af mor og søster og søsters kæreste. Mie fik sin mormor til at tude :D hun sendte hende sit mest charmerende smil da hun blev lagt i hendes arme - fantastisk at ens barn går i hjertet på ændre end én selv. Min mor havde også nogle gode råd og beroligende ord, så nu er der mere ro på mit hoved. Hvor sødt! :kuller Der skete præcis det samme med min mor ;) Så hun måtte lige have lillepigen lidt ekstra, for det kunne hun da ikke stå for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Laura vågnede tidligere i dag og fik mad. Bagefter begyndte hun så at græde og græde :( Ville ikke ligges, så endte med at stå op og få hende skiftet. Kort efter blev hun utilfreds og ville ikke være i nogen som helst stilling... Så lagde hende til at sove og hun sover nu stadig :) MEN jeg lagde mig jo også til at sove og begyndte så at have dårlige drømme om at sove for længe og at der ikke lige var ryddet op når SP kom kl. 11 og jeg havde ikke fået tøj på :rolleyes Så til sidst stod jeg op og NU må jeg hellere lige rydde lidt op ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Er der noget bedre end synet af ens barn som sidder med det største smil og er helt forgabt i sin mor der står og danser som eller anden wannabe Michael J! I love it.. Ingen fordomme, men ren kærlighed.. Det er sgu da lykken Del dette indlæg Link to post Share on other sites