Besvaret August 18, 2012 Feeeeeeedt!! :loveshower :loveshower Puha, jeg synes godt, at vi kan mærke, at kiropraktoren har haft fat i Mar. Håber at det sådan noget "Det skal blive skidt før det bliver godt" og ikke bare at det er skidt...Synes han virker ret ked, og med et helt andet vræl end han plejer når noget er galt (f.eks. mad, ble eller overtræt). Det er ikke sådan megahøjt, men det lyder som om at han har ondt (og måske også er lidt irriteret?) :boo Charlie blev også ret ked af det, og virkede urolig, og lidt utilpas i sin krop på en eller anden måde..... Men det gik over efter en dag eller 2, og nakken fik det klart bedre af behandlingen. Så det skal nok blive bedre :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Er jeg forresten den eneste, der stadig - over en måned efter fødslen - er ved at dø af grin over lyden af min babys prutter? :D Synes ellers ikke, at jeg plejer at have plat humor, men jeg synes der er noget komisk over de kæmpe lyde, der kan komme fra den lille bitte krop :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 :loveshower Charlie blev også ret ked af det, og virkede urolig, og lidt utilpas i sin krop på en eller anden måde..... Men det gik over efter en dag eller 2, og nakken fik det klart bedre af behandlingen. Så det skal nok blive bedre :kram2 Åh, det lyder rigtig godt!!! Det er jeg glad for at høre både på jeres og vores vejne. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Er jeg forresten den eneste, der stadig - over en måned efter fødslen - er ved at dø af grin over lyden af min babys prutter? :D Synes ellers ikke, at jeg plejer at have plat humor, men jeg synes der er noget komisk over de kæmpe lyde, der kan komme fra den lille bitte krop :lol I morges var jeg FÆRDIG af grin, da jeg skiftede Camille.. Hun var en anelse rød, så jeg tænkte jeg ville komme lidt pudder på.. Kommer pudder på og som jeg stiller dåsen, så slår hun en prut.. Hvilket resultere i der står en pudder-sky ud.. Jeg var færdig af grin!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Camille var 58,5cm og 4,9 kg for en uge siden.. og hun bruger stadigvæk str 50 i mange ting.. Nattøj er dog 62.. men alt andet er 50/56.. 62 i tøj er alt for stort endnu.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Er jeg forresten den eneste, der stadig - over en måned efter fødslen - er ved at dø af grin over lyden af min babys prutter? :D Synes ellers ikke, at jeg plejer at have plat humor, men jeg synes der er noget komisk over de kæmpe lyde, der kan komme fra den lille bitte krop :lol vi kan heller ikke altid lade være med at grine, når Lasse virkelig prutter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 I morges var jeg FÆRDIG af grin, da jeg skiftede Camille.. Hun var en anelse rød, så jeg tænkte jeg ville komme lidt pudder på.. Kommer pudder på og som jeg stiller dåsen, så slår hun en prut.. Hvilket resultere i der står en pudder-sky ud.. Jeg var færdig af grin!!! Hahaha!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 I morges var jeg FÆRDIG af grin, da jeg skiftede Camille.. Hun var en anelse rød, så jeg tænkte jeg ville komme lidt pudder på.. Kommer pudder på og som jeg stiller dåsen, så slår hun en prut.. Hvilket resultere i der står en pudder-sky ud.. Jeg var færdig af grin!!! :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Har nydt en aften i Bisserup med familien og ikke mindst min SKØNNE datter :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Pyyh Gry har lige haft en vild skrigetur, øv hader det, specielt fordi hun ikke er til at komme i kontakt med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Sidder og kigger på min baby som sover og som kun har spist en enkel gang i nat. Av min ene babs siger jeg bare. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Så faldt Lasse langt om længe i søvn. Alt for mange powernaps i dag. Han kan sikkert mærke, at der ska ske noget -> dåb søndag Det kan han formentlig. Ronja mærker det også og bliver mere kontakt søgende. Jeg har indset når vi skal holde noget lidt større så bedre jeg en af bedstemødrene om at komme lidt før så de kan se efter ronja mens jeg og jonas farer rundt ;) Håber i får en god dag i dag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Camille sov 8 timer i streg i nat!! Jubiiii.. Nu skal jeg bare lige samle overskud til en hel dag med svigerforældrene.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Hvor er det fedt at høre til her :yay Putter med Karla på brystet mens far er ude at hente Olde, så hun kan se sit nye oldebarn :wub Elsker bare at være nybagt mor!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Hvor er det fedt at høre til her :yay Putter med Karla på brystet mens far er ude at hente Olde, så hun kan se sit nye oldebarn :wub Elsker bare at være nybagt mor!! Hov, jeg havde slet ikke set, at du har født!!! Må straks ind i din tråd! Kæmpe tillykke med Karla! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Fejre 1 måneds fødselsdag med Melissa :loveshower I morgen kalder hverdagen og farmand begynder på arbejde igen - er spændt på, om jeg så får lidt bedre tid til BK igen ;) Ellers kommer det forhåbentlig når vi har fået døbt Melissa næste søndag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Fejre 1 måneds fødselsdag med Melissa :loveshower I morgen kalder hverdagen og farmand begynder på arbejde igen - er spændt på, om jeg så får lidt bedre tid til BK igen ;) Ellers kommer det forhåbentlig når vi har fået døbt Melissa næste søndag :) Tillykke med den første måned!! :loveshower Ih, som tiden flyver :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Puha, luften er gået ud af ballonen idag. Jeg gider ikke noget andet end at putte med Mar og shoppe på nettet (og jeg skal IKKE shoppe på nettet!!!!!!). Og søndag har vi ellers vedtaget er "ugens rengøringsdag" hvor vi forsøger at få hjemmet i et nogenlunde acceptabelt niveau af ryddelighed og renlighed. Jeg giiiiiiiiiiider bare ikke :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Det går stærkt ;) Valdemar er også hoppet i 62 garderoben :biglove Wauw :-) Carl Emil er lige begyndt at kunne passe str 50 lidt bedre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Tænker lidt på om Gry mon er gået i seng for natten hun har sovet siden kl 17.45 ca, men har så næsten heller ikke sovet det meste af dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Puha.... Så kom der vist endelig ro på Charlie..... Han har kun sovet 40 min (under en køretur) siden kl 13.00 :blink Mon det er varmen der har drillet den lille mus? Han har nu ikke sådan været ked af det, men det er da hårdt for sådan et lille menneske at være vågen så længe :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Puha.... Så kom der vist endelig ro på Charlie..... Han har kun sovet 40 min (under en køretur) siden kl 13.00 :blink Mon det er varmen der har drillet den lille mus? Han har nu ikke sådan været ked af det, men det er da hårdt for sådan et lille menneske at være vågen så længe :( :kram Det er nogenlunde det samme her med Valdemar. Og vi kæmper stadig <_< :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Puha.... Så kom der vist endelig ro på Charlie..... Han har kun sovet 40 min (under en køretur) siden kl 13.00 :blink Mon det er varmen der har drillet den lille mus? Han har nu ikke sådan været ked af det, men det er da hårdt for sådan et lille menneske at være vågen så længe :( Samme her :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Vi var i Legoland i lørdags og fra kl. 7 om morgenen til ca. 21-22 om aftenen sov Lise kun 15 min. i barnevognen. Tror det var en kombination af varmen og så at hun var et nyt sted, hvor der skete en masse omkring hende. Men helt utroligt nok var hun ikke synderligt ked af det, selv ud på aftenen var hun i højt humør. Og hun sov da også hele natten og havde det fint om søndagen (hvor hun så heller ikke sov ret meget). Men jeg undrede mig godt nok også over at der kan gå så vild lang tid uden at hun ikke bare dratter om af udmattelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Dejlig dåb overstået og Lasse har klaret det hele så flot. Ikke det store brok ang varmen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites