Besvaret August 17, 2012 Mine lækker også stadig efter at jeg har ammet, så lægger jeg bare en stofklud under som Myliona også foreslår. Jeg blødte også, men det gik over efter et par dage (måske en uge?). Hold ud, der bliver ikke ved med at være sår og blod :kram Jeg holder ud - alt for lillemanden :-) Fnis, undskyld men jeg kunne ikke lade være med at synes det lyder lidt komisk. Håber at Lise tog det ok og at fugleklatten var let nok at få af barn og lift? :kram :ditto :whistling Og hvis der er gæster, så kan jeg godt finde på at have dem "fremme" men dækket af en stofklud. Så kan de nogenlunde lufttørre uden at blive proppet ind i bh'en, men samtidig uden at jeg flasher fuldstændigt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Mine lækker også stadig efter at jeg har ammet, så lægger jeg bare en stofklud under som Myliona også foreslår. Jeg blødte også, men det gik over efter et par dage (måske en uge?). Hold ud, der bliver ikke ved med at være sår og blod :kram Jeg holder ud - alt for lillemanden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Anna sætter sig selv op :loveshower Ejjjj.. :loveshower Stor pige :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Har en ked lille pige :boo Hun græder og græder, medmindre vi traver rundt med hende.. Hun er sååå træt, men vil bare ikke sove :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Har en ked lille pige :boo Hun græder og græder, medmindre vi traver rundt med hende.. Hun er sååå træt, men vil bare ikke sove :( Åh det er bare ikke sjovt. Har du prøvet at "rulle" hende ind i dynen, lidt tæt, ligesom et svøb. Læg jer sammen på sengen med din pande mod hendes. Det har stor effekt her. Du kan nusse hende lidt på kinden samtidig. Så hvis hun både har fået ren ble og mad kan det "bare" være nærvær og tryghed hun har brug for - dermed ikke ment at i ikke giver hende det :0) Hold ud :0) selvom det er hårdt at se sit barn ked. Kh Nica Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Mar holder vist fest nede i liften :rolleyes Der kommer i hvert fald en masse glade gurglelyde dernedefra mens han sparker og blafrer med armene. :balloon Sov nu lille skat, du har fået ren ble, mad og tonsvis af nysser, og klokken er mange. :baby3 Mor og far vil gerne be om noget mor-og-far-tid nu :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Har en ked lille pige :boo Hun græder og græder, medmindre vi traver rundt med hende.. Hun er sååå træt, men vil bare ikke sove :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Så faldt Lasse langt om længe i søvn. Alt for mange powernaps i dag. Han kan sikkert mærke, at der ska ske noget -> dåb søndag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Har købt flere flasker og en koalavikle... Weee!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Har en glad og tilfreds dreng der gav sin mor en "morgengave".. Det lettede.. Nu ligger han og putter på sofaen og hans storesøster ligger og bobler i vores seng.. Er der noget mere fantastisk at sove med begge sine unger, når nu manden ikke er hjemme? Tror jeg ikke.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Så har mindstemusen sovet på eget værelse for første gang..... Det fejrede han så ved at sove fra 22.00 til 4.00 og fra 5.00 til ? (som i, han sover stadig) :loveshower :loveshower :loveshower Storebror vågnede først kl 8.00 så vi har rigtig sovet længe allesammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Så har mindstemusen sovet på eget værelse for første gang..... Det fejrede han så ved at sove fra 22.00 til 4.00 og fra 5.00 til ? (som i, han sover stadig) :loveshower :loveshower :loveshower Storebror vågnede først kl 8.00 så vi har rigtig sovet længe allesammen :loveshower Åh, hvor dejligt søde! DET har I trængt til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Åh, hvor dejligt søde! DET har I trængt til :loveshower Hvor er du sød! :kiss Ja, det var SKØNT..... Og mor og far nød også at have soveværelset for sig selv igen....... :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Hvor er du sød! :kiss Ja, det var SKØNT..... Og mor og far nød også at have soveværelset for sig selv igen....... :blush Ahhh - totalt win win! :bunny :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Puha, en morgen.. Prinsessen drattede om kl 00-01 cirka... Hun vågnede kl 6, og jeg var helt smadret - Har ondt i ryggen, nakken og mega hovedpine. Spurgte Christian om han ville tage hende, og det ville han.. Men han blev mere og mere utålmodig og prinsessen øffede hele tiden og var utilfreds.. så klokken 8 (Normalt tager hun jo en lur fra 7-9!) blev jeg irriteret og sagde at enten måtte han slappe af ellers så tog jeg hende. Fik intet ud af de to timer, for kunne slet ikke sove. Så blev han helt fortvivlet og sagde at han kunne ikke forstå at hun bare ikke ville sove med ham, når hun plejede at gøre det med mig. Og han forstod heldigvis at jeg havde brug for lidt søvn, så han tog hende med ind i stuen ;) Jeg sov til kl 10.. Og kom ind i stuen også lå de og sov sammen. Normalt når han har hende om morgen, plejede de jo at gå ind i stuen og sove, så tror måske hun bare synes det var mærkeligt at skulle sove med far i soveværelset og ikke i stuen ;) Hun sov i hvert fald en fin lur fra 8.30 til 10.30 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Så har mindstemusen sovet på eget værelse for første gang..... Det fejrede han så ved at sove fra 22.00 til 4.00 og fra 5.00 til ? (som i, han sover stadig) :loveshower :loveshower :loveshower Storebror vågnede først kl 8.00 så vi har rigtig sovet længe allesammen :loveshower Feeeeeeedt!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Puha, jeg synes godt, at vi kan mærke, at kiropraktoren har haft fat i Mar. Håber at det sådan noget "Det skal blive skidt før det bliver godt" og ikke bare at det er skidt... Synes han virker ret ked, og med et helt andet vræl end han plejer når noget er galt (f.eks. mad, ble eller overtræt). Det er ikke sådan megahøjt, men det lyder som om at han har ondt (og måske også er lidt irriteret?) :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Marius 12 dage gammel og har fået en str 62 body på :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Marius 12 dage gammel og har fået en str 62 body på :o Det går stærkt ;) Valdemar er også hoppet i 62 garderoben :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Det går stærkt ;) Valdemar er også hoppet i 62 garderoben :biglove Hvaa.. Fodre I dem med fløde :D Melissa er først ved at kunne passe str. 56 nu :P Nu var hun heller ikke specielt lang - og blev jo nærmest sultet, så svaret er der ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Hvaa.. Fodre I dem med fløde :D Melissa er først ved at kunne passe str. 56 nu :P Nu var hun heller ikke specielt lang - og blev jo nærmest sultet, så svaret er der ;) Marius er født 55 cm lang og tøjet var allerede tætsiddende. Han kunne ikke strække benene ud i den sparkedragt han havde på igår. Og er på fuld MME. Det giver åbenbart godt til sidebenene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Hvaa.. Fodre I dem med fløde :D Melissa er først ved at kunne passe str. 56 nu :P Nu var hun heller ikke specielt lang - og blev jo nærmest sultet, så svaret er der ;) Valdemar sultede jo også i starten, men jeg tror sgisme der er fløde i kanden nu :D (det er i hvert fald noget tykt gylp, der kommer op. Adr...) Men Valdemar var jo også næsten et kg større end Melissa, da han blev født mener jeg? Og så fylder sådan en stofblemås jo også godt :whistling Jeg tror faktisk at han ville kunne passe det meste i 56, hvis han havde været i papirsbleer. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Har lyst til at gå shop-amok... i tøj... til MIG! :badgirl Er ved at føle mig klar til både at have overskud til baby OG til at være lidt lækker. Og er efterhånden blevet skidt på så mange gange, at jeg stoler på at jeg kan fjerne evt. bæ fra pænt tøj. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Marius 12 dage gammel og har fået en str 62 body på :o Det går stærkt ;) Valdemar er også hoppet i 62 garderoben :biglove Det samme her :wub Men Charlie er så også 58 cm nu, så det er jo ikke så underligt egentlig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Det samme her :wub Men Charlie er så også 58 cm nu, så det er jo ikke så underligt egentlig :P Næh, det giver jo mening. Jeg er SÅ spændt på, hvor lang Valdemar er, når vi skal til 5 ugers tjek i overmorgen. Vi har forsøgt at måle ham selv og får det til 57-58 cm, men det er lidt svært med de små spjætben. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites