TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Har en dreng på 6 dage som ikke vil sove :( Gid man vidste hvad der er galt... Måske maven?

Del dette indlæg

Lasse nægter at sove andre steder end viklen i dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Amningen er endelig begyndt at køre lidt bedre - så hvorfor for jeg nu så stjerne ondt i højre brystvorte at jeg gruer for at ligge Carl Emil til :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en dreng på 6 dage som ikke vil sove :( Gid man vidste hvad der er galt... Måske maven?

Prøv at giv ham 20 ml sukkervand.. Det beroligere maven...

Lasse nægter at sove andre steder end viklen i dag.

Puha, det er hårdt når de har "hængedage" :( :kram

Amningen er endelig begyndt at køre lidt bedre - så hvorfor for jeg nu så stjerne ondt i højre brystvorte at jeg gruer for at ligge Carl Emil til :-(

Puha, kan huske det aaalt for godt.. Amning skal være noget godt.. Prøv evt ammebrikker (jeg brugte dem tit bare til starten, hvor hun suger hårdest) Ellers så køb noget af det der brystvortecreme, det hjalp bare SÅ godt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, kan huske det aaalt for godt.. Amning skal være noget godt.. Prøv evt ammebrikker (jeg brugte dem tit bare til starten, hvor hun suger hårdest) Ellers så køb noget af det der brystvortecreme, det hjalp bare SÅ godt!

Vi har brugt suttebrikker/ammebrikker hele tiden pga mine meget store flade bryster ikke passede ind i hans lille mund. Så tør slet ikke tænke på hvordan det havde været uden :-/

Hvad er det for noget creme man kan bruge?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os har maven klart været et problem. Lillemanden blev så ked af det :-( Vi har cyklet rigtig meget med hans ben og derudover masseret hans mave rundt om navlen med uret efter anbefaling af en sygeplejeske. En anden måde er at ligge ham over skulderen så han hænger med hovedet lidt nedad din ryg, maven på din skulder og et godt tag i hans ben/ankler. Dette masserer hans tarme så luften kommer rundt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har brugt suttebrikker/ammebrikker hele tiden pga mine meget store flade bryster ikke passede ind i hans lille mund. Så tør slet ikke tænke på hvordan det havde været uden :-/

Jeg ved egentlig ikke hvad det hedder, men det får i hvert fald brystvorten til at hele, og det virker dejlig køligt og beroligende på den!

Det kan købes både i matas og på apoteket.. Det koster ikke særlig meget, og må gerne spises :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster sagde at det gør HERRE NAS lige meget hvad (hun bruger brik pga indadvendte brystvorter) - og det er HELT ok at sidde og tude når de bliver lagt til - ja sågar inden de bliver lagt til HVIS du kan holde det ud så bare fortsæt - det er brystet der skal vænne sig til at blive brugt - Hendes søn er 1 mdr nu og hendes bryster er hele og hun har slet ikke nogen problemer længere. Så der er lys for enden af tunellen!!!

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig Majs' ord: Det er OK at græde, når de bliver lagt til (og inden) og det bliver bedre!

Jeg frygtede ærlig talt, når Mar blev sulten, og havde svært ved at finde hyggen i det, for det gjorde bare ONDT! Og helt ærligt, så gjorde det også ondt efter at sårene var helet, og nogle gange gjorde det faktisk mere ondt med brik end uden. MEN nu gør det ikke ondt mere (undtagen lidt igår, hvor han havde tigerspring og hang i dem HELE tiden OG rykkede i dem fordi han nægtede at slippe selvom der var en bøvs på tværs - men det var alligevel en langt mere udholdelig smerte)! Mine bryster er ikke længere ømme, og amningen er hyggelig :7himmel

Så hold ud! Det skal nok blive godt :kram2

Jeg mener, at det var Lansinoh, jeg brugte på brystvorterne og det hjalp i hvert fald på sårene :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

PS. mht. brystsmerter, så synes jeg også, at det har gjort en forskel, hvilke ammeindlæg, jeg har brugt. Jeg var glad for dem fra Avent, men dem fra Natusan havde det med at hænge i brysterne og det hjælper ikke ligefrem, når de er ømme :prik Nu har jeg købt mig nogle i bomuld og det er yndlings :) Overvejer at købe nogle i uld også. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har baby, der ikke gider have tøj på her til aften. :rolleyes Så nu ligger han nøgen på et tæppe i sit badekar og pludrer :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

PS. mht. brystsmerter, så synes jeg også, at det har gjort en forskel, hvilke ammeindlæg, jeg har brugt. Jeg var glad for dem fra Avent, men dem fra Natusan havde det med at hænge i brysterne og det hjælper ikke ligefrem, når de er ømme :prik Nu har jeg købt mig nogle i bomuld og det er yndlings :) Overvejer at købe nogle i uld også. :)

Ja dem fra natusan sætter sig nærmest fast til brysterne. Pænt øv :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror at Maliva er i gang med 46 ugers springet selvom hun er 48 uger :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror at Maliva er i gang med 46 ugers springet selvom hun er 48 uger :unsure

hvad er det nu 46 ugers springet er?

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad er det nu 46 ugers springet er?

Der hvor hun begynder at ville alting selv og kan sætte ting sammen i stedet for at skille dem ad.

Hun bliver bedre til at kunne se sammenhænge osv. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fået 3 timers søvn i nat, ræset rundt hele dagen og lavet mad, ordnet hus og pyntet op til gæster - Samtidig med at made baby, skifte, osv. De sidste gæster gik kl 23 og nu er jeg så forbandet overtræt, at jeg ikke kan sove - trods Caroline sover ved siden af mig.... Fik dejlige gaver, skal ud og shoppe noget mere i morgen. Pyyyh, synes ikke at jeg laver andet. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Charlie har sovet igennem :yay :yay :yay :loveshower

Fra kl 21.00 til kl 5.00....... Fantastisk!! :7himmel

Og så lige den dag hvor far starter på arbejde igen, og mor havde ekstra brug for at være udhvilet...... Godt gået Charlie :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er Charlie god! Camille er også begyndt at sove igennem - var så bange for at når hun havde sovet så meget i går ville hun ikke sove i nat.. Hun var også lidt pyller i går men tror vi missede første tog til soveland ;) så hun slappede af på mit bryst fra 22-01 hvor hn vågnede hver gang jeg rørte mig :( men så tog farmand hende den sidste tid under ol- og hun faldt i søvn og sover stadigvæk.. Kan høre hun er i gang med en bonus ble dog, så mon ikke hun vågner om lidt :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caroline har sovet fra 23.30 til kl 4. Og fra kl 4 til 6.30, og har nu sovet en lille times tid.... Jeg fik det pludselig rigtig skidt i nat, så burde nok lukke øjnene lidt :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Charlie har sovet igennem :yay :yay :yay :loveshower

Fra kl 21.00 til kl 5.00....... Fantastisk!! :7himmel

Og så lige den dag hvor far starter på arbejde igen, og mor havde ekstra brug for at være udhvilet...... Godt gået Charlie :kiss

:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Charlie har sovet igennem :yay :yay :yay :loveshower Fra kl 21.00 til kl 5.00....... Fantastisk!! :7himmel Og så lige den dag hvor far starter på arbejde igen, og mor havde ekstra brug for at være udhvilet...... Godt gået Charlie :kiss

Yay!!! :yay

Hvor er Charlie god! Camille er også begyndt at sove igennem - var så bange for at når hun havde sovet så meget i går ville hun ikke sove i nat.. Hun var også lidt pyller i går men tror vi missede første tog til soveland ;) så hun slappede af på mit bryst fra 22-01 hvor hn vågnede hver gang jeg rørte mig :( men så tog farmand hende den sidste tid under ol- og hun faldt i søvn og sover stadigvæk.. Kan høre hun er i gang med en bonus ble dog, så mon ikke hun vågner om lidt :P

Caroline har sovet fra 23.30 til kl 4. Og fra kl 4 til 6.30, og har nu sovet en lille times tid.... Jeg fik det pludselig rigtig skidt i nat, så burde nok lukke øjnene lidt :P

Gud, hvor jeg misunder jer, at jeres børn sover så godt (er selvfølgelig også glad på jeres vejne :)). Jeg synes nærmest ikke, at jeg har sovet i nat. Er så træt at jeg har ondt i maven og ikke kan finde ud af om jeg er sulten eller ej og ikke kan huske noget som helst. Og har MEGA vågen baby, som jeg har forsøgt at underholde her til formiddag, men den stakkels lille fyr ender vist bare med at kigge på en mor, der gaber :rolleyes :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille er ved at udvikle sig til en mega gylper <_< I dag har hun fået skiftet tøj tre gange, og mit nattøj måtte også til vask :rolleyes

Snakkede med sundhedsplejersken, fordi jeg var bange for hun så ikke fik mad.. Men så sagde hun jeg skulle prøve at måle 5 ml af, også hælde det ud på bordet ogs e hvor meget det fyldte :rolleyes Også kan jeg godt se det ikke er mere end 5 ml i en gylper :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tør næsten ikk at lægge en sovende Lasse fra mig. Han har været et stort hængetræ i weekenden og stadig lidt i dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min baby bliver 1 uge idag :loveshower og når SP har været her kører vi i sommerhus :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åndsvage dumme tiger! Giv mig min fantastiske charmebøf igen! :angry

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER