Besvaret August 4, 2012 Hvor er hun dygtig.. :-D :-D kan godt forstå du er stolt Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Ronja går selv nu :loveshower Hun slipper selv alting og begynder at gå derudaf. Det er stadig ikke så stadbilt og hun trækker mod højre og hun falder lidt engang imellem men hun går selv :loveshower Hun har også lige rejst sig op uden støtte hverken fra mig, Jonas eller noget andet :biglove Jeg må indrømme jeg er temmelig stolt og hun nåede det lige en uge inden sin første fødselsdag :yay Hvor er det stort!!! :loveshower Og hvor er hun dygtig. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Er lige blevet gylpet på. Tror min søn er kommende længdespytter. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Hvor er det stort!!! :loveshower Og hvor er hun dygtig. :biglove Tak :kram det er rigtig stort :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Er små-sur på kæresten, mens jeg smågriner :7himmel <_< Han forsøger at få Camille til at sove, efter natflasken og jeg sidder ved computeren 2 meter væk.. Pludselig hører jeg et.. "Camille.. Har mor ikke sagt til dig, at du ikke må gå på hylderne" Vender mig om - også holder Christian Camille i benene, så hun hænger med hovedet ud mod mig - mens han går med hendes fødder på hylden over dem :blink Camille kæmpe-smiler, og jeg ved ikke helt.. Det så SÅ sjovt ud.. Men hun skal jo altså sove.. og bryder mig virkelig ikke om at han vender bunden i vejret på vores datter :unsure :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Kan slet ikke blive klogt på Camille! Hun blev lagt i liften i går da Christian og jeg skulle børste tænder.. Hun småblundede da vi lagde hende.. Da vi kom ind sov hun! Det er første gang hun selv er faldet i søvn - uden nus eller sut eller noget! Det var kl 1 - og her lidt over 7 sover hun stadigvæk...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Er små-sur på kæresten, mens jeg smågriner :7himmel <_< Han forsøger at få Camille til at sove, efter natflasken og jeg sidder ved computeren 2 meter væk.. Pludselig hører jeg et.. "Camille.. Har mor ikke sagt til dig, at du ikke må gå på hylderne" Vender mig om - også holder Christian Camille i benene, så hun hænger med hovedet ud mod mig - mens han går med hendes fødder på hylden over dem :blink Camille kæmpe-smiler, og jeg ved ikke helt.. Det så SÅ sjovt ud.. Men hun skal jo altså sove.. og bryder mig virkelig ikke om at han vender bunden i vejret på vores datter :unsure :lolhit De har godt af at blive vendt rundt engang i mellem :) det er bare vigtigt at holde den i hofterne og maks 30 sek af gangen. Det styrker bl.a. deres balance men også nakke- og rygmuskler. Vi fik bl.a. løst op i Ronjas nakke ved at gøre det. Hun lå meget til en side men efter at have vendt hende rundt 2-3 gange kunne vi allerede se forbedring så vi slap for fys eller kiropraktor :) bare et lille fif ;) jeg har det fra politikens leg med din baby og fra en ergo der var ude i vores mg :) udover det kan jeg godt forstå du bliver lidt irriteret over at ham gør det når hun skal sove <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Kan slet ikke blive klogt på Camille! Hun blev lagt i liften i går da Christian og jeg skulle børste tænder.. Hun småblundede da vi lagde hende.. Da vi kom ind sov hun! Det er første gang hun selv er faldet i søvn - uden nus eller sut eller noget! Det var kl 1 - og her lidt over 7 sover hun stadigvæk...! Ja de er ikke altid til at blive kloge på men dejligt hun sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Er små-sur på kæresten, mens jeg smågriner :7himmel <_< Han forsøger at få Camille til at sove, efter natflasken og jeg sidder ved computeren 2 meter væk.. Pludselig hører jeg et.. "Camille.. Har mor ikke sagt til dig, at du ikke må gå på hylderne" Vender mig om - også holder Christian Camille i benene, så hun hænger med hovedet ud mod mig - mens han går med hendes fødder på hylden over dem :blink Camille kæmpe-smiler, og jeg ved ikke helt.. Det så SÅ sjovt ud.. Men hun skal jo altså sove.. og bryder mig virkelig ikke om at han vender bunden i vejret på vores datter :unsure :lolhit At vende bunden i vejret på baby stimulerer balancenerven og det indre ører og det er sundt for baby. Hvis hun skal holdes i fødderne (som er et bedste udover hofterne) skal i sørger for at holde godt fast i ankler og lægge :) Det gør bestemt ingenting at gøre det. 2 minutter på hovedet fordelt over dagen (30 sek. Ad gangen) styrker nakke og ryg og det er godt for baby :) Det er super for motorikken! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Lillebror tager da bare en lang lur i dag.. Han har sovet siden 7.30.. Vi stod så op kl. 6.15.. Hvordan mon han har tænkt sig at sove resten af dagen? Kan det egentlig være "følger" af et tigerspring at han ændre søvnrytme? (altså den er blevet god og "stabil") Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Har en snot-forkølet baby, som bare ikke sov så godt i nat. Nu sover han i viklen og så ska vuggen have hævet hovedenden i aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Kan slet ikke finde ud af om Anna skal puttes til sen lur nu eller ej... Hun sov 2timer kl. 12:30-14:30... Hader det her dilemma! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Har hygget med masser af bagning og hygge i haven med ungerne mens manden er på job.. Fantastisk dag.. Max har sovet helt vildt synes jeg, men måske meget normalt nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Kan slet ikke finde ud af om Anna skal puttes til sen lur nu eller ej... Hun sov 2timer kl. 12:30-14:30... Hader det her dilemma! <_< Hun fik ikke en ekstra lur. Var helt træt, fik flaske og sov kl. 19. Spændende, hvornår vi så skal op i morgen :rolleyes Natten til i dag sov hun 20-07:45 (ny rekord!), så man bliver jo hurtigt forvent :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Ronja går selv nu :loveshower Hun slipper selv alting og begynder at gå derudaf. Det er stadig ikke så stadbilt og hun trækker mod højre og hun falder lidt engang imellem men hun går selv :loveshower Hun har også lige rejst sig op uden støtte hverken fra mig, Jonas eller noget andet :biglove Jeg må indrømme jeg er temmelig stolt og hun nåede det lige en uge inden sin første fødselsdag :yay Heeeey hvor er hun god :yay Theo er gået helt i strejke med at tage skridt selv nu. Han sætter sig ned så snart vi slipper ham :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 I nat for 1 år siden begyndte jeg at få veer ved 2-tiden. I morgen er det 1 år siden at min lille dreng kom til verden :biglove Det er helt ufatteligt :kuller Så det bliver nok mit sidste indlæg i denne tråd :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 I nat for 1 år siden begyndte jeg at få veer ved 2-tiden. I morgen er det 1 år siden at min lille dreng kom til verden :biglove Det er helt ufatteligt :kuller Så det bliver nok mit sidste indlæg i denne tråd :balloons Du vil blive savnet! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Du vil blive savnet! :kiss Årh :blush :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Vil egentlig bare sige HEJ :blush :balloons , for jeg hører til her nu :P . Jeg blev mor til Lauge 17.7.2012. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Vil egentlig bare sige HEJ :blush :balloons , for jeg hører til her nu :P . Jeg blev mor til Lauge 17.7.2012. :7himmel Tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Har en sovende Caroline på armen! Kigger ned på hende og tænker på hvor vildt heldig jeg er <3 :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Vil egentlig bare sige HEJ :blush :balloons , for jeg hører til her nu :P . Jeg blev mor til Lauge 17.7.2012. :7himmel Hej, stort tillykke, og velkommen til :loveshower :kram2 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Har vildt ulykkelig dreng her til aften og kan ikke gennemskue, hvad han er ked af :boo Han vil gerne hænge i mine bryster hele tiden, men det virker ikke som om at han egentlig er sulten, og han slipper dem også igen efter at have rykket hovedet rundt med dem i munden (og der ER mælk, det har jeg tjekkt, så det er ikke derfor). Er bange for at der er noget, der gør ondt på ham :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Har vildt ulykkelig dreng her til aften og kan ikke gennemskue, hvad han er ked af :boo Måske er det tryghed han vil ha? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Måske er det tryghed han vil ha? Måske, men så kan jeg ikke regne ud hvordan vi skal give ham (mere af) det. :unsure Vi har puttet og krammet og haft ham tæt nærmest hele dagen, og her til aften hvor han har været ked har han ligget hos mig siden hmmm... klokken otte tror jeg. Men han falder ikke til ro. :unsure (I skrivende stund kan jeg dog ikke høre gråd - Brian går lige rundt med ham på armen. Håber virkelig, at det hjælper!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites