kristin

Bliver nemt irreteret

9 indlæg i dette emne

Gad vide om der er andre end mig, der nemt bliver irreteret og specielt på

manden, især når han spørger, hvordan har du det ??

Del dette indlæg

Lige nøjagtig min mand bliver jeg ikke så tit irriteret på, men jeg ved også at han gør sig MEGET umage for ikke at sige eller gøre noget forkert...

Alle andre (som opfører sig helt som normalt) kan jeg tilgengæld godt blive RET irriterede på. Det er jo i god mening og/eller med humor, når de spørger hvordan babyen har det før de spørger hvordan jeg har det, når de kalder mig "tykke", når de siger at det må være tvillinger siden maven er så stor, når de undrende spørger om det virkelig kan passe at jeg stadig kaster op, osv... Men hvis jeg lige er i det forkerte lune hormonmæssigt, så kan jeg godt blive rigtig irriteret over det. :whistling

Så jeg kan bestemt godt forstå dig, men håber at du også kan se at vi måske ikke er helt fair, når vi bliver irriterede over at blive spurgt om noget så uskyldigt og velmenende som hvordan vi har det :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hører bare til det at være gravid at blive let irriteret. Herhjemme har dwt også gået meget ud over manden. Men han ber også lidt om det selv - han elsker at drille ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan blive møgirriteret på alt og alle - gravid eller ej. ;)

Folk er generelt dumme, stiller dumme spørgsmål og siger dumme ting. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er stort set den eneste der har været forholdsvis forskånet for min irritation, MEN jeg er også gid til lige at gøre opmærksom på at NU er det ikke det rigtige tidspunkt at lave sjov eller på nogen som helst måde gøre noget dér bare var den mindste chance for at der måske og eventuelt kunne gå hen og måske irritere mig... og så er jan generelt bare god til lige at mærke efter hvordan jeg har det. ALLE ændre er bare dumme og siger se dummeste ting i hele verden (selvom de ikke gør andet end interessere sig for mig, graviditeten og babyen)

Jeg kan blive møgirriteret på alt og alle - gravid eller ej. ;)

Folk er generelt dumme, stiller dumme spørgsmål og siger dumme ting. :D

Du lyder som min mand :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mangler en synes godt om knap : ) :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mangler en synes godt om knap : ) :rolleyes

Du kan give "street credit" ved at trykke på det grønne plus nederst til højre i indlægget. Det svarer lidt til "synes godt om" :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan give "street credit" ved at trykke på det grønne plus nederst til højre i indlægget. Det svarer lidt til "synes godt om" :)

Tak for det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhh kender det alt for godt.. Manden er dog ikke den der tricker det mest.

Nu er jeg sygemeldt og min far ynder gerne at ringe ret ofte og sprøge hvordan eg har det. Det er selvfølgelig omtanke. MEN hold da op hvor kan det også blive for meget. Også fordi han altid lige har en holdning eller et godt råd. Og jeg her ligsom hørt dem nu, efter 7 uger!!!

Og inden jeg blev sygemeldt var jeg ved at gå ud af mit gode skind på jobbet. For vores vagtskema er sådan at der altid er en ny på arb jeg ikke har set nogen dage og de skal jo liige høre hvordan det går :prik og jeg har stort set hele tiden haft ondt, (bare i en grad jeg kunne holde ud) og det havde de jo også en holdning til :gal Jeg havde mest lyst til hver morgen at hænge en sedel op med ''Sådan har jeg det idag''. Jeg har dog også altid haft svært ved for meget opmærksomhed og det hjælper jo nok heller ikke ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER