Barbamama

Hvad ønsker jeg mig mon i fødselsdagsgave???

27 indlæg i dette emne

Det var lige min tanke ;) Det behøvede jo ikke betyde bryllup NU, men som et skridt på vejen agtigt måske ;)

Nemlig :)

Tror ikke på den gamle overtro med at hvis der går mere end et år fra forlovelse til bryllup, så vil forholdet gå galt <_< tror det er noget gammelt pjat.

For mig ville det være et bevis på at han vil bekræfte vores forhold og vise omverden det ved at love sig til mig :biglove

Del dette indlæg

Nemlig :)

Tror ikke på den gamle overtro med at hvis der går mere end et år fra forlovelse til bryllup, så vil forholdet gå galt <_< tror det er noget gammelt pjat.

For mig ville det være et bevis på at han vil bekræfte vores forhold og vise omverden det ved at love sig til mig :biglove

Gud, er der overtro, der siger det??? Jeg troede kun at det var noget surmuler sagde, hvis de ikke kunne klare at unge og forelskede forlovede sig uden straks at "gøre alvor af det" :P (Eller at det kunne være noget, man sagde i virkelig gamle dage, hvor det kunne være vigtigt at blive gift i en ruf, så ingen opdagede at bruden allerede var gravid :rolleyes )

Der gik halvandet år fra min mand friede til at vi blev gift. :) Han friede i julen, vi ønskede os et sommerbryllup og kunne altså ikke nå at ordne det hele på et halvt år. Så sådan måtte det jo være ;) Og der er bestemt ikke tegn på at vores forhold vil gå galt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER