Oprettet December 17, 2010 Jeg så lige den her artikel om en gravid 1 årig, håber der er tale om en jomfrufødsel http://www.sovjet.dk/artikler/index.php?aId=17 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :o Hold da op, stakkels lille pige :( At skulle igennem alt det nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Hmm... jeg synes det lyder liiiidt mistænkeligt... Kan ikke lige se hvordan det skulle kunne lade sig gøre... Heller ikke selv om de påstår det er en tvilling... Og tror nu heller ikke at sovjet.dk er den mest pålidelige nyhedskilde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Der står det er hendea tvilling, hun er gravid med. Så hun har vel dæret "gravid" inden hun blev født Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 skræmmende hvis det er rigtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :blink Lige noget for en skør skør verden :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Det er jo rigtigt nok at man kan have sin tvilling inde i sig (eller resterne af den) men jeg tvivler på at tvillingen kan leve derinde. ...hvordan skal den få næring uden moderkage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :blink Lige noget for en skør skør verden :rolleyes ha - det blad kan jeg godt huske! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Ej hvor underligt- og lidt klamt :huh :huh :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites