Oprettet July 3, 2012 Jeg har simpelthen så mange krammer i begge ben, og synes jeg har læst noget om at kalk tilskud kan afhjælpe det lidt. Eller hvad det nu hedder det der er I mælk. For kan ikke lide ren mælk Kan det passe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Det har jeg aldrig hørt om :unsure Uden at turde lægge hovedet på blokken for det, så tænker jeg faktisk at det kunne være helt modsat. Jeg har ladet mig fortælle, at man ikke må tage kalk uden magnesium samtidig, da det kan forkalke årerne, og uden at det skal blive dramatisk, så tænker jeg at det netop ville kunne give kramper? Men kalk + magnesium kunne måske være fint at tage, hvis du ikke drikker så meget mælk. Men om det hjælper på kramperne ved jeg ikke :unsure De råd, jeg har fået imod krampe i benene er: - Masser af VAND - Stræk ud og lav venepumpeøvelser Måske ved de noget i matas/på apoteket? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Magnesium har jeg vist hørt skulle .være godt mod kramper og bananer, men det er pga Magnesium indholdet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Yes magnesium (ikke magnesia) hjælper mod kramper Del dette indlæg Link to post Share on other sites