Besvaret July 3, 2012 Altså jeg synes du skulle glemme alt om det pjat og så sæt en dag af til at forkæle ham inden baby kommer. Morgenmad på sengen og lige det HAN vil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Ej VED I nu hvad, venner? Oplevelsesgaver.dk giver pengene retur, hvis man fortryder... Så er det jo sådan set risk-free... Tror sgu, jeg køber den der co-driver oplevelse i ferrarien! Den opfylder alle mine ønsker pånær ét! Og mon ikke, det stadig vil være fedt, selvom han ikke har foden på speederen. Det føles sgu som løsningen! :yay :loveshower Tak for hjælpen, girls!! :tak :glad :yiepie :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Altså jeg synes du skulle glemme alt om det pjat og så sæt en dag af til at forkæle ham inden baby kommer. Morgenmad på sengen og lige det HAN vil :) Det kan jeg jo godt gøre alligevel ;) (Men helt ærligt, så tror jeg faktisk at det ville falde til jorden... Er bare så sølle, og det virker ikke til at der er noget han sådan virkelig gerne vil, udover at gå og tudse rundt og slappe af med mig :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Jeg synes det er en super fed gave du har fundet til manden din... Tror han bliver rigtig glad for den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Han bliver vildt glad, det er jeg sikker på :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Jeg tror han bliver vild med det!! Jrg prøvede for 2 år siden at køre som passager i en meget hurtig mercedes på en lukket bane, og det var SÅ FEDT!! Selve turen tog måske kun et par minutter, men den sad virkelig i kroppen resten af dagen. Det var ligesom at prøve en helt vild rutchebane, og jeg kunne huske at jeg bare tænkte "nu dør jeg, nu dør jeg, nu dør jeg" - men jeg havde alligevel ondt i kinderne dagen efter, fordi jeg havde siddet med det vildeste smil på. Det er mega grænseoverskridende at lægge ens "liv" i hænderne på en fremmed og bare køre så vanvittigt stærkt, at man ikke kan se, hvordan man skal kunne nå rundt i svingene eller uden om diverse hegn eller lignende, men det har jo 100% styr på hvad de laver, og det er man ikke i tvivl om. Men hold nu op, hvor var det vildt. Øhm, tror vidst jeg lod mig rive lidt med her. Men min konklusion er: Send ham afsted! Han vil elske det! :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Jeg synes det er en super fed gave du har fundet til manden din... Tror han bliver rigtig glad for den... Tak :kiss Det var jo Troldemor, der fandt den ;) Han bliver vildt glad, det er jeg sikker på :loveshower :loveshower :loveshower Det tror jeg også :loveshower :loveshower :loveshower Jeg tror han bliver vild med det!! Jrg prøvede for 2 år siden at køre som passager i en meget hurtig mercedes på en lukket bane, og det var SÅ FEDT!! Selve turen tog måske kun et par minutter, men den sad virkelig i kroppen resten af dagen. Det var ligesom at prøve en helt vild rutchebane, og jeg kunne huske at jeg bare tænkte "nu dør jeg, nu dør jeg, nu dør jeg" - men jeg havde alligevel ondt i kinderne dagen efter, fordi jeg havde siddet med det vildeste smil på. Det er mega grænseoverskridende at lægge ens "liv" i hænderne på en fremmed og bare køre så vanvittigt stærkt, at man ikke kan se, hvordan man skal kunne nå rundt i svingene eller uden om diverse hegn eller lignende, men det har jo 100% styr på hvad de laver, og det er man ikke i tvivl om. Men hold nu op, hvor var det vildt. Øhm, tror vidst jeg lod mig rive lidt med her. Men min konklusion er: Send ham afsted! Han vil elske det! :glad :glad Har netop trykket "BESTIL" så regner med at have gaveæsken med posten imorgen :loveshower Og hvor er du kær, sådan som du lader dig rive med :lol :biglove :balloon Det overbeviser mig bare om, at det er en god gave :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 Jamen jamen :D så fandt du ud af det :yay Og det er også rart bare at gå og hygge hjemme, men ja, håber han bliver super glad for sin gave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Lige en update. :) Manden har lige fået gaven (det skulle jo hverken være barselsgave eller bryllupsdagsgave, så tænkte at i aften ville være et fint tidspunkt), og han blev rigtig glad! :loveshower :loveshower :loveshower Og han var meget tilfreds med, at jeg havde valgt, at han skulle være co-driver, hvor der bliver givet max gas, istedet for at han får lov at køre en lille bitte smule på en landevej ;) Tak for jeres hjælp og råd, piger, især dig, Troldemor! :kiss :gp :tak :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Lige en update. :) Manden har lige fået gaven (det skulle jo hverken være barselsgave eller bryllupsdagsgave, så tænkte at i aften ville være et fint tidspunkt), og han blev rigtig glad! :loveshower :loveshower :loveshower Og han var meget tilfreds med, at jeg havde valgt, at han skulle være co-driver, hvor der bliver givet max gas, istedet for at han får lov at køre en lille bitte smule på en landevej ;) Tak for jeres hjælp og råd, piger, især dig, Troldemor! :kiss :gp :tak :super Jubii...... Ej det bliver bare sådan en fed oplevelse for ham :loveshower :loveshower (min mand er ret misundelig kan jeg fortælle :P ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Jubii...... Ej det bliver bare sådan en fed oplevelse for ham :loveshower :loveshower (min mand er ret misundelig kan jeg fortælle :P ) Ja, jeg kunne også se i øjnene på min mand, at det her bliver en oplevelse, som han kommer til at huske længe :loveshower :loveshower :loveshower Hehe sødt med din mand, men han HAR jo været afsted, og har lige fået endnu en fantastisk søn af sin skønne kone, så han har det jo nok egentlig meget godt, tænker jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Ja, jeg kunne også se i øjnene på min mand, at det her bliver en oplevelse, som han kommer til at huske længe :loveshower :loveshower :loveshower Hehe sødt med din mand, men han HAR jo været afsted, og har lige fået endnu en fantastisk søn af sin skønne kone, så han har det jo nok egentlig meget godt, tænker jeg ;) Haha :lol Ja, det vil jeg lige prøve at minde ham på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites