Besvaret December 18, 2010 Nej, tak Martin! De mænd har aldrig været lækre i mine øjne. Leonardo har helt sikkert udviklet sig som skuespiller med tiden, men lækker? Nej! :) Pitt har også mestret nogle roller godt, men han er alt for glansbillede agtig til at være lækker. Ham der den sidste spiller forrygende i et afsnit af Criminal Minds, men er alt alt for sukkersød som type. No thanks til de mænd! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Mettemor - endelig en top 5 hvor jeg kunne sige ja tak til næsten dem alle ;) Der er mange af de andre mænd hvor jeg tænker "ej, det kan de da ikke mene", men heldigvis har vi alle jo forskellig smag :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 ej Pitt er ikke lækker i mine øjne - har aldrig set hvad det lækre er i ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 PS. Glem heller ikke Dawson Leery fra Dawsons Creek!!! Fantastisk fyr ;) ha ha ha ha og så har du bare valgt det bedste billede af ham. Men jeg må indrømme, at han er lidt for sukker sød til min smag, jeg var mere til Peacie eller ham Jack, som var bøsse i serien... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 ej jeg synes lige pludselig, at det er svært at komme med min top 5... men jeg har en svaghed for Ryan Phillipe, og forstår ikke, at Reese Witherspoon fravalgte ham... Og så er Brad Pitt, som altså bare en lækkermås og især i California, hvor han er ham den onde massemorder... George Clooney vandt klart mit hjerte i from dust till dawn, for fy da føj han var lækker i den film Og som en ægte Take Thatter, så er jeg jo lige nød til at nævne Jason Orange, som jeg idag synes er herre lækker, hvilket jeg ikke syntes i 90´erne Og Robbie Williams den charmetrold skal da ikke glemmes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Leonardo DiCaprio - er og bliver klodens lækreste mand :loveshower :loveshower Anders Anden Matthesen :loveshower :loveshower Brad Pitt :loveshower :loveshower Flemming Poulsen :loveshower :loveshower Robbie Williams :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Leonardo DiCaprio - er og bliver klodens lækreste mand :loveshower :loveshower Anders Anden Matthesen :loveshower :loveshower Brad Pitt :loveshower :loveshower Flemming Poulsen :loveshower :loveshower Robbie Williams :loveshower :loveshower Jeg synes jo så stadig Leonardo DiCaprio ligner en knægt på de 16-17 år, hvilket han også gjorde for 10-15 år siden... Jeg var vild med ham i mine teenagerår i midten af 90´erne :-) og synes ikke han ligner en, som er blevet meget ældre :-). Måske man er lidt misundelig over, at han holder sig så godt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Jeg synes jo så stadig Leonardo DiCaprio ligner en knægt på de 16-17 år, hvilket han også gjorde for 10-15 år siden... Jeg var vild med ham i mine teenagerår i midten af 90´erne :-) og synes ikke han ligner en, som er blevet meget ældre :-). Måske man er lidt misundelig over, at han holder sig så godt <_< Han er bare SÅ hamrende lækker og jeg er sindsyg vild med ham i Shutter Island, som jo selvfølgelig er en helt fantastisk film :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 ej jeg synes lige pludselig, at det er svært at komme med min top 5... men jeg har en svaghed for Ryan Phillipe, og forstår ikke, at Reese Witherspoon fravalgte ham... han var utro ifølge kilder - så der kan man da godt forstå hun valgte fra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 ej jeg synes lige pludselig, at det er svært at komme med min top 5... men jeg har en svaghed for Ryan Phillipe, og forstår ikke, at Reese Witherspoon fravalgte ham... Jeg havde skam også valgt ham fra, da han nemlig lige knaldede en anden siger rygtet....Men det nægter han selvfølgelig, meeeen....skal vi ikke bare sige Reese trak det længste strå da hun efterfølgende scorede Jake Gyllenhaal?! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Med den top 3, så må Terry O'Quinn fra LOST da også lige være noget for dig?? Når du nu ikke selv kan komme på flere ;) Jeg har aldrig set LOST, men ud fra det billede, så næh ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Jeg har aldrig set LOST, men ud fra det billede, så næh ^_^ Jeg synes han ser lidt uhyggelig ud :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Jeg har aldrig set LOST, men ud fra det billede, så næh ^_^ Jeg synes han ser lidt uhyggelig ud :badgirl Han er MEGA creepy! :) Og hvis i ikke ved hvem han er, så er der kun ét at sige.... SE LOST! Det er en fantastisk serie... Den bedste jeg nogensinde har set! :) Og Abelka, han er nu heller ikke noget for mig :D Men han er da med grå stænk og daggamle skægstubbe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 min top 5 all time number 1. robert pattinson :loveshower nr. 2 ian sommerhalder (åhh de øjne) nr. 3 paul wesley nr. 4 jackson rathbone nr. 5 kellan lutz mon man ud fra denne top 5 kan gætte at jeg er ret vild med vampyrer? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 min top 5 all time number 1. robert pattinson :loveshower nr. 2 ian sommerhalder (åhh de øjne) nr. 3 paul wesley nr. 4 jackson rathbone nr. 5 kellan lutz mon man ud fra denne top 5 kan gætte at jeg er ret vild med vampyrer? :blush Her kan jeg kun være MEGET enig, har bare ikke turde sætte min top 5 ind, da der ingen andre med vampyre på listen. Men min liste er HELT magen til din. :wub :sc :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Jeg vil ikke liste dem, for jeg synes de alle er lige lækre.... Ben Affleck Brad Pitt Ian Somerhalder Leonardo Og sidst men ikke mindst... min dejlige dejlige mand :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Er vist lidt vild med de læger :D Her er nogle af mine favoritter :loveshower 1. Patrick Dempsey 2. Hugh Laurie 3. Taye Diggs 4. Dermot Mulroney 5. Bradley Cooper Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Her kan jeg kun være MEGET enig, har bare ikke turde sætte min top 5 ind, da der ingen andre med vampyre på listen. Men min liste er HELT magen til din. :wub :sc :biglove til det i rødt. det er da også en MEGA fejl :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Og sidst men ikke mindst... min dejlige dejlige mand :loveshower :loveshower :loveshower Hvor er det godt :loveshower :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Her er min liste... Den er heller ikke nummereret, for de er alle mega lækre! Orlando Bloom - fordi han giver mig kriller i maven med sine fantastiske brune øjne! :kuller Ryan Reynolds - fordi han bare er røv-lækker! :loveshower James Lafferty - fordi jeg ELSKER One Tree Hill! :wub Mikael Birkjær - fordi han er så charmerende og en ægte dansk mand! :biglove Gerard Butler - fordi han er en rigtig mand! :blush Og skulle jeg komme med en enkelt mere, så var der også plads til Robbie - fordi han bare er mega fræk! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 min top 5 all time number 1. robert pattinson :loveshower nr. 2 ian sommerhalder (åhh de øjne) nr. 3 paul wesley nr. 4 jackson rathbone nr. 5 kellan lutz mon man ud fra denne top 5 kan gætte at jeg er ret vild med vampyrer? :blush Den liste er jeg helt med på :loveshower Men her kan Kellan Lutz komme længere op :loveshower :P :sm :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Eeeij vi har glemt disse... Dem sidder jeg jo dagligt og savler over... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Eeeij vi har glemt disse... Dem sidder jeg jo dagligt og savler over... Hmm... var det ironisk? :unsure Jeg er ret sikker på photoshop har sin del af æren der... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Hmm... var det ironisk? :unsure Jeg er ret sikker på photoshop har sin del af æren der... Hvordan skulle photshop redigere i en video... nej det er bestem ikke ironisk at jeg mener de er lækre.. selvom jeg nu mest er til den ene fra nik&jay aner bare ikke hvem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 min top 5 all time number 1. robert pattinson :loveshower nr. 2 ian sommerhalder (åhh de øjne) nr. 3 paul wesley nr. 4 jackson rathbone nr. 5 kellan lutz mon man ud fra denne top 5 kan gætte at jeg er ret vild med vampyrer? :blush Er HELT enig med den her liste, dog skal Jackson Rathbone og Kellan Lutz lige bytte plads ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites