Oprettet December 16, 2010 DE KENDTE (OG UOPNÅELIGE) SELVFØLGELIG :loveshower 5. Jake Gyllenhaal 4. Ewan McGregor 3. Simon Kvamm 2. Jason Statham 1. Robbie Williams :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Hæhæ.... Ved sgu næsten ikke om jeg tør.... Men ok: 5. Heath Ledger 4. Johnny Depp 3. Bon Jovi :gal 2. Nikki Sixx 1. Sebastian Bach :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Min er ;) 5. Kessler 4. Eminem 3. Eminem 2. Eminem 1. Eminem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Jeg kan kun komme i tanker om en top 3 ^_^ 1. Kim Bodnia 2. Ed Harris 3. Bruce Willis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 1. David Boreanaz -for filan, han er lækker! 2. Colin Firth 3. Burt Reynolds Umm... Og kan vist ikke lige komme på flere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Wooooow, vi har forskellige smag kan jeg se :) 1: Gerard Butler 2: Hugh Jackman 3: George Clooney 4: Mark Harmon 5: Gabriel Byrne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 1:Bruce Willis 2:Ben Affleck 3:Robbie Williams Ja så kan de jo dele 4. og 5. pladsen også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Matthew Gray Gubler!! :hump :hump :hump :hump :loveshower :loveshower Matthew Gray Gubler Matthew Gray Gubler Mikael Birkkjær Bossy Bo ] Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Hvor er det vildt så forskellige vi alle er... Har været nød til endda at google mange af "jeres" mænd.... aner simpelthen ikke halvdelen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Hvor er det vildt så forskellige vi alle er... Har været nød til endda at google mange af "jeres" mænd.... aner simpelthen ikke halvdelen :) Måske man skulle smide et par billeder ind i samme omgang? ;) Der er også flere, jeg ikke ved hvem er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Måske man skulle smide et par billeder ind i samme omgang? ;) Der er også flere, jeg ikke ved hvem er. Go' idé - jeg har også lige været på rundtur i google-land ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Måske man skulle smide et par billeder ind i samme omgang? ;) Der er også flere, jeg ikke ved hvem er. Go' idé - jeg har også lige været på rundtur i google-land ^_^ Eeeij nu jeg lige gammel sur mormor her (undskyld) men måske det så kan være små billeder Synes tit ens tekst forsvinder ved en tråd overfyldt af kæmpebilleder .. håber ikk jeg får slag nu :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Eeeij nu jeg lige gammel sur mormor her (undskyld) men måske det så kan være små billeder Synes tit ens tekst forsvinder ved en tråd overfyldt af kæmpebilleder .. håber ikk jeg får slag nu :blush :klap :P Hvad sker der ved at din tekst forsvinder ? Det står jo bare eminemineminem :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :klap :P :lol Fedt at se billeder af dine mænd.. kan du bare generelt godt lide gamle mænd :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :lol Fedt at se billeder af dine mænd.. kan du bare generelt godt lide gamle mænd :lol Sandie - det er fordi du er et kid .. man kigger vel efter dem der hvor man er i livet :ba :lolhit Ej men ja, jeg har et eller andet for mænd i deres bedste alder med grå stænk og daggamle skægstubbe ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Eeeij nu jeg lige gammel sur mormor her (undskyld) men måske det så kan være små billeder Synes tit ens tekst forsvinder ved en tråd overfyldt af kæmpebilleder .. håber ikk jeg får slag nu :blush Nej, da er ikke til spanking, så du får ikke slag herfra. :jul3: Vi kan også lave en billedtråd alene? :) Edit: Nå, kan se at der allerede er kommet billeder ind. Jeg ser om jeg kan lave dem små. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Her i billed-udgave ;) 5: Heath Ledger 4: Johnny Depp 3: Bon Jovi 2: Nikki Sixx 1: Sebastian Bach Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Hey hallo Hvor er Leonardo dicaprio henne i det her spil? Han er da en super cool person og intet mindre end en genial og helt fantastisk skuespiller. Ja og så er han en rigtig family man. Selv om man ikke skulle tro det. Og og er Brad Pitt stemt hjem eller hvad? Bare fordi han er blevet voksen? ;) ;) Ja ja piger det kan godt være at hans røde sportsvogn er falmet lidt. Men men Tom S er sku' da stadig lækker på hans helt egen 80'er måde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 PS. Glem heller ikke Dawson Leery fra Dawsons Creek!!! Fantastisk fyr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 PS. Glem heller ikke Dawson Leery fra Dawsons Creek!!! Fantastisk fyr ;) Martin for h da :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 PS. Glem heller ikke Dawson Leery fra Dawsons Creek!!! Fantastisk fyr ;) :lol Ikke lige det bedste billede af ham :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Jeg vidste ikke du var vild med flødeboller Martin :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Jeg kan kun komme i tanker om en top 3 ^_^ 1. Kim Bodnia 2. Ed Harris 3. Bruce Willis Med den top 3, så må Terry O'Quinn fra LOST da også lige være noget for dig?? Når du nu ikke selv kan komme på flere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Aii må en årgang 1975 lige komme til....Jo der var faktisk mennesker på jorden i 1975 :D Verdens lækreste hunk er ham her: Claes Bang: Mads Mikkelsen: Nicolaj Coster-Waldau: Nikolaj Lie Kaas: Nikolaj (og piloterne) min allerførste største kærlighed ;) Hvad er det med mig og navnet Nikolaj? :D Vi er nødt til at ha ham her med, for han er også alt for lækker...det er lige før det er for meget :) Ladies and gentlemen: Brad Pitt: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 For helved Martin sikke nogle stjernebilleder du har fundet af dem :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites