Pumpkins

Næste måned!

35 indlæg i dette emne

Har i tænkt over, at næste måned er VORES TERMINSMÅNED! Jeg synes i hvert fald lige det rykkede meget tæt på der

:loveshower :7himmel :biglove :balloon :kuller :unsure :yiepie :super :bunny :blink :glad :toot :huug :huh :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puuuha ja! Det har strejfet mig! Min termin er jo 1/8... dvs. om præcis en måned... Det kan faktisk snildt blive denne måned. Jamen, det er jo så vildt!! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja har tænkt tanken MANGE gange :blink det er så surealistisk, fedt, vildt, skræmmende, rart, fedt og ufedt på én gang! Puh ha, det blev bare pludselig så VIRKELIGT :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaa, det er så vildt at tænke på! Alle vores skønne august bebser :loveshower :biglove :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt vildt..... Jeg glæder mig helt vildt, til at have baby i armene og komme af med maven... loveshower.gif men jeg kan nu begynde at mærke at jeg også frygter det lidt.... whistling.gif men mon ikke alt kommer til at gå godt, og at jeg godt kan finde ud af at være mor, og passe sådan en lille babysnork.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt at der kun er en måned til det er VORES terminsmåned :loveshower :loveshower

Hold op hvor kommer det bare tæt på nu, men hvor er det også bare dejligt! Nu kommer alle vores augustbabyer snart til verden, yay!! :balloon :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste måned lyder noget bedre end om 8 uger :) kom glad d. 27/8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOOOP WOOOP... min lille Hosea.. lige pludselig er de ude og så er de meget mere virkelige end vi lige havde troetloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt vildt. Jeg hører jo til slutspurten af augustterminer og kan principielt godt få en september baby, men ja det rykker stille og roligt fremad. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg tyvstarter... gider altså ikke vente en HEL MÅNED mere <_< jeg vil ha min baby nuuu! Eller... når hun er færdigbagt i hvert fald. Men så gider jeg heller ikke vente mere :rolleyes Fra d. 15. juli er jeg "til tiden" og d. 24. juli skal vi på Skejby og snakke evt igangsættelse, så selv om jeg ved jeg skal være tålmodig og at det sagtens kan blive et stykke ind i august hun vælger at ankomme må jeg indrømme jeg ikke ka lade være med at tænke, at det måske blir en julibaby og at det ku være vidunderligt :7himmel jeg føler mig bestemt færdig med at være gravid :D det vil jeg ikke savne foreløbig.

Hva med jer piger, er I klar? :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste måned lyder noget bedre end om 8 uger :) kom glad d. 27/8

I know how you feel.... Kom glad 25.august :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg tyvstarter... gider altså ikke vente en HEL MÅNED mere <_< jeg vil ha min baby nuuu! Eller... når hun er færdigbagt i hvert fald. Men så gider jeg heller ikke vente mere :rolleyes Fra d. 15. juli er jeg "til tiden" og d. 24. juli skal vi på Skejby og snakke evt igangsættelse, så selv om jeg ved jeg skal være tålmodig og at det sagtens kan blive et stykke ind i august hun vælger at ankomme må jeg indrømme jeg ikke ka lade være med at tænke, at det måske blir en julibaby og at det ku være vidunderligt :7himmel jeg føler mig bestemt færdig med at være gravid :D det vil jeg ikke savne foreløbig.

Hva med jer piger, er I klar? :stork

I hear you sister! :gp Jeg kan heller ikke lade være med at tælle ned til 37+0, og er allerede begyndt at overveje hindbærblad-te mm. Orker ikke at skulle gå over tid. (Så skal det lige passe, at jeg er en af dem, der bliver sat i gang 14 dage over tid) -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes yes. Imorgen har jeg 1 mdr til termin. Ret vildt.

Jeg er nu stoppet med fiskeolie og "få Spunken til at vende rigtig" øvelserne er intensiveret. Han har bare at arte sig...

Og ja... Så er det også tid til hindbærbladte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg synes også jeg er ved at være klar til IKKE at være gravid mere, jeg synes godt nok det er ved at være hårdt :unsure og nu vil jeg bare gerne snart møde min lille dreng :loveshower

Jeg tæller også ned til 37+0, og har også tænkt på det der hindbærbladethe, for jeg har bestemt mig for at jeg IKKE vil gå over tid :P (Har en aftale med baby, så er spændt på om han er artig og hører efter hvad mor siger, eller om han er en lille rebel :P)

Men hvornår er det nu man må begynde at drikke hindbærbladethe? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg synes også jeg er ved at være klar til IKKE at være gravid mere, jeg synes godt nok det er ved at være hårdt :unsure og nu vil jeg bare gerne snart møde min lille dreng :loveshower

Jeg tæller også ned til 37+0, og har også tænkt på det der hindbærbladethe, for jeg har bestemt mig for at jeg IKKE vil gå over tid :P (Har en aftale med baby, så er spændt på om han er artig og hører efter hvad mor siger, eller om han er en lille rebel :P)

Men hvornår er det nu man må begynde at drikke hindbærbladethe? :)

Der er meget delte meninger om det, har hørt uge 20, 24, 32 og 34. Jeg har i hvert fald tænkt mig at gå igang snart. Tror ikke det kan sætte noget igang, hvis kroppen ikke er med på den alligevel.. Jeg drikker det, fordi det skulle styrke muskulaturen og dermed gøre en kommende fødsel en smule lettere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er meget delte meninger om det, har hørt uge 20, 24, 32 og 34. Jeg har i hvert fald tænkt mig at gå igang snart. Tror ikke det kan sætte noget igang, hvis kroppen ikke er med på den alligevel.. Jeg drikker det, fordi det skulle styrke muskulaturen og dermed gøre en kommende fødsel en smule lettere :)

Hm, jamen så kan jeg vel egentlig godt snart få købt det og begynde at drikke det, for jeg er 34+2 i dag :rolleyes

men ja, jeg har også hørt det skulle styrke muskulaturen down there, og alt hvad der muligvis kan gøre fødslen bare en smule lettere, er da værd at forsøge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man starter med hindbærbladte 1 mdr før termin. Ja det skulle gøre man kan holde til lidt mere "down there".

Men de folk jeg har talt med siger at man ikke skal begynde før det da man så kn blive "for sej" og dermed gøre fødslen mere besværlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man starter med hindbærbladte 1 mdr før termin. Ja det skulle gøre man kan holde til lidt mere "down there".

Men de folk jeg har talt med siger at man ikke skal begynde før det da man så kn blive "for sej" og dermed gøre fødslen mere besværlig.

Uh tak, så må jeg hellere vente halvanden uge med at begynde på det :unsure

Skulle jo nødig gøre det mere besværligt for mig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh tak, så må jeg hellere vente halvanden uge med at begynde på det :unsure

Skulle jo nødig gøre det mere besværligt for mig selv ;)

Det er den samme konklusion jeg er kommet frem til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk også klar til ikke at være gravid mere - næste uge skal lige overstås og så kan hun bare komme - så i aften når svigerforældrene kommer til kaffe, laver jeg den første kop hindbærblad the - så starter jeg mildt ud og drikker lidt en gang imellem.

På næste torsdag planlægger jeg wellness med min søster så jeg kan få gang i Oxytocin og endorfin niveauet og så har jeg en masse massage til gode hos min mand som jeg har tænkt mig at indkassere op til termin.

Men på trods af det går jeg jo nok mere end tiden ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er ret glad for at være gravid stadigvæk. Kan da godt mærke at jeg ikke kan gå så meget som før og bliver hurtigt træt, men er jo gået på barsel, så jeg er jo heller ik tvungen :P Ellers har jeg faktisk ik rigtig nogen gener, så jeg vil hellere end gerne vnte et par uger endnu. Synes det er lidt hyggeligt at være gravid, mærke liv osv. Og så er han også noget nemmere at transportere rundt på den her måde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower jeg kan sige med sikkerhed at jeg bliver mor indenfor 14 dage :whistling

Det er sååå vildt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower jeg kan sige med sikkerhed at jeg bliver mor indenfor 14 dage :whistling

Det er sååå vildt..

Ih altså for helt stjerner i øjnene når du siger det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er ret glad for at være gravid stadigvæk. Kan da godt mærke at jeg ikke kan gå så meget som før og bliver hurtigt træt, men er jo gået på barsel, så jeg er jo heller ik tvungen :P Ellers har jeg faktisk ik rigtig nogen gener, så jeg vil hellere end gerne vnte et par uger endnu. Synes det er lidt hyggeligt at være gravid, mærke liv osv. Og så er han også noget nemmere at transportere rundt på den her måde :D

Jeg nyder nu også den her del af graviditeten mere end jeg har gjort før MEN jeg er utålmodig og vil SÅ gerne have hende ud og møde hende - kan virkelig SLET ikke vente! Og så glæder jeg mig faktisk til at få min krop for mig selv igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke træt af at være gravid endnu, føler mig ganske klar til at møde hende, men hun må meget gerne blive derinde 5 uger endnu. Til den tid er jeg sikkert mere end villig til at få hende ud :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER