MLM

Er jeg den eneste som skal i parken

12 indlæg i dette emne

Til Madonna ? :balloons

Del dette indlæg

Jeg tillader mig lige at rette de til mandag sorry de damer :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tvivler jeg på du er :badgirl Men jeg skal ikke afsted, hun er ikke lige min kop the :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej det gad jeg godt... Rigtig god fornøjelse. Husk at lav et referat

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sender manden afsted til noget frontstage-arbejde.. Skal dog ikke selv med. Men du kan godt glæde dig! Var inde og lave Madonna sidste gang hun var i parken, og der var vildt gang i den. Super fed koncert! :balloon :yiepie :glad :toot

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sender manden afsted til noget frontstage-arbejde.. Skal dog ikke selv med. Men du kan godt glæde dig! Var inde og lave Madonna sidste gang hun var i parken, og der var vildt gang i den. Super fed koncert! :balloon :yiepie :glad :toot

Det vil jeg gøre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rent faktisk er jeg ikke sådan fan, men fok billetten forærret og tænkte hvorfor ikke det bliver en oplevelse :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du havde en god aften - vi hører gerne om den ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh ville gerne ha været, er stor fan af Madonna, men det må blive en anden gang, hvor jeg husker at få fat i nogen billetter ;)

Håber du får en kanon aften :toot

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, hvordan skal man sige det diplomatisk. Men hvis jeg havde betalt for billetterne så var jeg flejnet.

Hold fast hvor var det bare ringe, sådan play back ringe i ved. Lyden var så dårlig at man knap kunne høre hvad hun sang.

Vi gik faktisk før tid.

Men jeg er dybt imponerthed af at den gammel konen kan danse og hoppe rundt på den måde det var godt klaret. Hendes scene show var fint men meget langtrukkent.

Men jeg var da i dejligt selvskab, så aftenen var ikke spildt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op! Jeg har ellers kun hørt positivt om koncerten i går fra min bror og svoger. Men hey, de er også bøsser, så måske det der fysisk umuligt for dem at sige noget dårligt om The Queen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor trist, men godt du trods alt hyggede dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER