bettyboop1984

Ondt når jeg skal rejse mig op:(

7 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg håber nogle, der er nogle som kan kaste lidt lys over mine smerter. Jeg er i dag 17+4, og når jeg skal rejse mig op så strammer det/gør ondt i de nederste mavemuskler.

Er det ligamentsmerter eller hvad? Min mave er vokset et godt stykke det sidste stykke tid:)

Del dette indlæg

Næsten med garanti ligamenterne.. Jeg oplever det samme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næsten med garanti ligamenterne.. Jeg oplever det samme :)

Det har jeg også er dog kun 10-5

Mit kommer hvis jeg har sat for længe så er det som om at det hele lige skal strækkes på plads ;)

Jeg havde det også i mine 2 første graviditeter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Synes bare det er lidt træls allerede at skulle være lidt besværet nu:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Synes bare det er lidt træls allerede at skulle være lidt besværet nu:)

Skal du ikke være ked af.. jeg er 14+0 i morgen og har haft mange smerter fra uge 4 hvor det blev opdaget.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som ligamentssmerter men kan altså også være begyndende bækkenløsning. Tænk ovr hvordan du sidder og tal evt med din læge.

Ligamentssmerter for mig har dog været smerter som kommer og går alt efter hvor langt jeg har været. Der er perioder hvor livmoderen giver sig ekstra og tidspunkter den står lidt i stampe. Selvfølgelig kan det mærkes når den udvider sig :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså mine ligament smerter var værst i starten, de er godt nok aftaget noget nu allerede i 2 trimester var det mindsket meget og jeg mærker dem stort set aldrig mere - så at du lider af dem nu betyder ikke de bliver ved overhovedet, du lærer sikkert også hurtigt at mindske dem ved at bevæge dig lidt langsommere, bukke sammen når du hoster og nyser osv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER