Oprettet December 16, 2010 Sige tak fordi I har gjort det så nemt og hyggeligt at komme "tilbage"... Synes det er en fornøjelse at være tilbage og glæder mig til at være her hver dag... "Savner" jer når I ikke er her til at komme med søde, sjove og kærlig kommentarer... Og kommer i stor grad til at savne nisserierne når denne hyggelige december er ovre... Havde bare lige lyst til at sende jer en lille tanke og nu når jeg ikke har jeres adresse og kan sende jer et IRL julekort at sende det her :) Knus og julehilsner fra Trine P.s. Jep det er altså mig som Julemand ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Kan KUUUUUN stemme med i koret :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower TAK fordi i er jer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Kunne ikke være mere enig... I har gjort denne december til noget helt særligt!! :lovebk :lovebk :lovebk Sammen med alle de søde BK piger selvfølgelig :blush :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Godt skrevet søde Trine;) :bk :bk Kunne ikke være mere end enig.... Her er så fantastisk og ja December går absolut ikk i glemmebogen så hyggelig i har gjort den for os alle i år :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Kære tøser Selv tak for uden jer havde det jo ikke været lige så sjovt. Synes også vi har en fantastisk stemning herinde :jul4: Julekram til jer alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 det er jo så sandt som det er skrevet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Og her er jeg som julemand :jul3: :jul7: :jul13: :bk :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Og her er jeg som julemand :jul3: :jul7: :jul13: :bk :jul2: Du ser sq godt ud.. sikker på du godt kan score ham ROBERT du er lun på ;) ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 :loveshower :lovebk :bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 :bk :bk :bk :bk :bk :bk :bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 :loveshower Jeg kan umuligt være mere enig :loveshower :bk Desuden synes jeg da også i skal se mig som julemand, godt nok fra sidste år, men det ligner nu stadig meget godt :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites