Little Miss

Øm/ondt i maveskindet

9 indlæg i dette emne

Jeg har siden igår haft ondt i højre side af maven fra ca midten af højre side og op. Føles måske lidt som han har bokset det samme sted alt for længe (og stadig gør). Er det måske de indvendige blå mærker jeg har læst om et eller andet sted?

Det var rigtigt slemt i går aftes hvor jeg fik rigtig mange plukveer og måtte tage vejrtrækningen i brug for at holde smerterne nede. Kan mærke at jeg stadig er øm idag men slet ikke som igår.

Er der andre der har prøvet det?

Del dette indlæg

Jeg ved ikke, om det er helt så slemt, som du beskriver. Men jeg kan også være rigtig, rigtig øm, hvis han virkelig har haft en fest det samme sted i maven - mest allerøverst oppe mod ribbenene. Han kan bedst lide at ligge i højre side og virkelig presse sig opad/udad der, og der kan jeg altså godt, mærke det bagefter som et meget ømt punkt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv meget ondt midt på maven når de sparker der havde det samme problem for et par uger siden men det gik

væk igen og nu er det tilbage. Har fået at vide af en læge på hospitalet at så længe jeg ikk havde ondt i øverste del af maven og blev hård i siden skulle jeg bare slappe af :)

Men når det er sagt synes jeg ikk det er sjovt man ikk kan nyde de små spark fordi det gør ondt :( prøv evt og skub lidt til ham så han sparker et andet sted lidt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv meget ondt midt på maven når de sparker der havde det samme problem for et par uger siden men det gik

væk igen og nu er det tilbage. Har fået at vide af en læge på hospitalet at så længe jeg ikk havde ondt i øverste del af maven og blev hård i siden skulle jeg bare slappe af :)

Men når det er sagt synes jeg ikk det er sjovt man ikk kan nyde de små spark fordi det gør ondt :( prøv evt og skub lidt til ham så han sparker et andet sted lidt.

Hvad betyder det hvis man har ondt øverst oppe og bliver hård i siden?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikk helt sikker men tror det kan være tegn på svagerskabsforgiftning.. Jeg fik bare at vide jeg skulle kontakte dem hvis det var.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ringet til fødemodtagelsen og ligesom mig mente de det var indre blå mærker men at jeg skulle holde øje med smerterne og ringe senere hvis de blev værre igen.

Så jeg ser tiden an :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder rigtigt. Håber det snart går væk, det er altid lidt bekymrende med smerter. Hvordan går det i øvrigt med numsen-op øvelserne? Har den lille spunk fundet ud af at vende sig rigtigt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også "Ondt i maven".. Ved mig er det oftest hvis jeg lige.. Strækker maven.. Fx hvis jeg skal vende mig i sengen - så er det som om an maven "bliver liggende" og det så trækker, medmindre jeg holder en hånd under og løfter den med :rolleyes Det er også især højre side..

Mærkelige maver ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder rigtigt. Håber det snart går væk, det er altid lidt bekymrende med smerter. Hvordan går det i øvrigt med numsen-op øvelserne? Har den lille spunk fundet ud af at vende sig rigtigt?

Numsen- op øvelserne bliver praktiseret hver dag men ved ikke helt om de har virket endnu. Kan ikke finde hoved og hale i ham ;-)

Men det var faktisk en af de ting fødemodtagelsen anbefalede jeg gjorde for at flytte ham fra det ømme sted :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER