Guest

følelsesløs arm

8 indlæg i dette emne

Har længe haft problemer med højre hånd om natten, hvor den har været følelses løs/sovende og til tider har jeg haft direkte ondt, men med lidt vinken og viften går det som regel væk. Nu har det så spredt sig til armen og jeg har haft problemer med den siden min middagslur i eftermiddags. Er det noget jeg skal være urolig for, og er der noget man kan gøre?

Del dette indlæg

Jeg ville nok spørge lægen - det kan være alting og ingenting, ligesom det kan have noget med graviditeten at gøre som det kan være noget du ville have oplevet alligevel...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan sagtens være en nerve i klemme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine hænder sover/snurrer også, især om natten. Har ladet mig fortælle, det er pga vand i hænderne, der både gør leddene stive, men også trykker på nerverne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er nogle gravide der bliver ramt af kapaltunnelsyndrom under graviditeten pga vand i kroppen.I min mands familie har der være flere som næsten mistede brugen af højre arm i den sidste del af graviditeten. Men heldigvis forsvinder det når man har født :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også overbevist om at det er graviditets betinget. Kan man afhjælpe det med fx akupunktur? En veninde gav lidt massage i går på højre skulderblad og det hjalp kortvarigt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det præcis som dig <_< det er bare min venstre arm. For mit vedkommende tror jeg at det er en nerve som har sat sig i klemme. Håber det forsvinder af sig selv, jeg laver dog lidt øvelser :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også overbevist om at det er graviditets betinget. Kan man afhjælpe det med fx akupunktur? En veninde gav lidt massage i går på højre skulderblad og det hjalp kortvarigt.

Akupunktur skulle hjælpe mod vandet i kroppen. Tror vist også Zoneterapi skulle hjælpe.

Akupunktur har desværre ikke rigtig hjulpet for mig. Hverken mod kvalme, smerter eller vand i kroppen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER