Guest Diden

Fra fersken-hule til trillo-talje

15 indlæg i dette emne

Min slanketråd

Ja nu kom Lærke jo til verdenen, og så er det planen at jeg skulle tilbage på kost omlægning når jeg er faldet helt til ro i rollen som mor :)

Del dette indlæg

Vægttabs oversigt:

Før graviditets vægt: 71

Før fødsel vægt: 87

1. Vejning: 78 kg - 9

2. Vejning: 72 kg - 15

3. Vejning: 71 kg - 16

4. Vejning: 71 kg - 16

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt overrasket over at bare efter fødslen har jeg tabt mig næsten 10 kg, men jeg havde også utrolig meget vand i kroppen til sidst.

Indtil videre er jeg ikke gået over på kost omlægningen endnu, men spiser heller ikke særlig meget endnu. Ej heller har jeg den store lyst til hverken slik eller sodavand :) så det er jo godt nok.

Men jeg tager det meget stille og roligt indtil videre..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh jeg=en slambert.. Tog ned til købmanden for at købe lidt ind og endte med at tage sun lolly, chokolade kiks og skum bananer med hjem :whistling Sidder dog lige nu og spiser en halv vandmelon til frokost.. Guuuuuf!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om jeg fatter hat?! Jeg er nu næsten nede på før-fødsels vægt ved at gøre INTET! Og lur mig om ikke min mave også er mindre trods at skindet hænger lidt... Det er saftsusme underligt det her :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sgu da awesome!! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sgu da awesome!! :D

Totalt :P jeg brokker mig ikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver da den korteste slanketråd nogensinde. 10 kg på en uge :o Så er du jo væk om en måned ;) Hvor er det fedt, at det går så hurtigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver da den korteste slanketråd nogensinde. 10 kg på en uge :o Så er du jo væk om en måned ;) Hvor er det fedt, at det går så hurtigt :)

Ja det tror jeg da på :D Men tror nu det kommer til at gå lidt langsommere med de resterende 7 kg :) Alt andet ville være alt for underligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare flot du allerede har tabt dig så meget :)

Vil du ikke være med i taberdysten hver tirsdag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare flot du allerede har tabt dig så meget :)

Vil du ikke være med i taberdysten hver tirsdag?

Er det dig der styrer den? :) For det kunne jeg da godt tænke mig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glemte helt at veje mig inden morgenmaden og tøj lørdag morgen, og så måtte jeg jo gøre det bafter :)

Den viste så godt nok 71,75. Ikke megen ændring, og så alligevel.. Synes det er fed at jeg har kunnet tabe mig stort set al graviditets vægten ved ingenting :)

Nu mangler bare de sidste 6-7 kg så må vi se hvad jeg gør derfra :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hepper på dig! :) :glad Mange små skridt i den rigtige retning vil til sidst føre dig til dit mål :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det dig der styrer den? :) For det kunne jeg da godt tænke mig

Ja det er det :)

Du kan bare skrive en PM hvis du har lyst til at være med, du er mere end velkommen til at være med i taberdysten :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der ikke rigtig sket noget de sidste 2 uger, men det er så også fair nok - så starter jeg jo bare fra hvor jeg slap inden jeg blev gravid :)

Lige pt har jeg ikke den store lyst til at tabe mig yderligere. Synes ikke jeg har overskuddet, og vil enlig bare gerne kunne spise uden at tænke over hvor mange kalorier jeg får indenbords osv. Forstået sådan at jeg ikke går overbord i slik, men jeg synes godt der kan være plads til det.

Kommer jeg dog over de 75 kg må jeg gå på kostomlægning igen.

Så der vil nok være lidt stille herinde det næste stykke tid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER