Oprettet December 16, 2010 Har du set under dit avatar billede :D :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 :D Samme som mtune, Tina A og tinapingvin ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 :D Samme som mtune, Tina A og tinapingvin ^_^ Dem havde jeg ikke lige set, kun morpige :D Men Martin og Ki mangler stadig at finde en. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Hehe.... havde kun set Morpige, mtune og tinapingvin :) Men ja der mangler stadig 1... hmm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Nej jeg har ikke set noget :) Men må lige tjekke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 :lol :lol Og mit navn er rødt i bunden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 :balloon :balloon Han er så skråsikker ham Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 jeg synes også det er nice, at i er kommet i gruppen drillenisserne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 jeg synes også det er nice, at i er kommet i gruppen drillenisserne ja ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Jeg synes også det er en lidt sej gruppe.. Gad vide om det følger rettigheder med *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Jeg synes også det er en lidt sej gruppe.. Gad vide om det følger rettigheder med *gg* hehe ja det ville jo være godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 hehe ja det ville jo være godt :) Ja ikke?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 ej og i står sørme også med rødt, i bunden, hvor man kan se, hvem der er i tråden.... Det vil jeg også, og rød er endda min ynglingsfarve Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 ej og i står sørme også med rødt, i bunden, hvor man kan se, hvem der er i tråden.... Det vil jeg også, og rød er endda min ynglingsfarve Næste år Vanni, næste år! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 ej og i står sørme også med rødt, i bunden, hvor man kan se, hvem der er i tråden.... Det vil jeg også, og rød er endda min ynglingsfarve Så må du nisse til næste år søde *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Ja vi er jo nogle, som føler os lidt snydt. Vanni du er bestemt ikke den eneste... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Så må du nisse til næste år søde *ss* jaa jeg er bare så ærgelig over, at jeg ikke var så opfindsom, og lave en undercover nisseprofil herinde :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites