Økonom

Typisk!

32 indlæg i dette emne

Har lige snakket med et andet par der skal med til samme bryllup. De skal føde 14 dage før os. De kommer med.... Uden baby! Hvis vi kan få lov at vente med at give besked til den uge hvor brylluppet er... Så vil jeg gerne det. Hvis hun er nem, sover og bare skal ha flaske ny og næ... Så kan min mor gøre det... Hvis jeg har det fint efter kejsersnit og det hele... Så tænker jeg vi godt kan tage med... Uden baby. Det andet par var enige, dette er ikke en af de slags bryllupper hvor vi tager baby med. Jeg har ikke besluttet mig endeligt..... Det kan jeg ikke før end jeg ved hvor sent jeg må melde til... Eller fra. Jeg er ræd for man er presset nok de første 3 uger som lille ny familie. Men måske sover hun bare og så er der ingen problemer. Lige nu er der ingen der ved hvordan det bliver. Kun at vi enten bliver hjemme eller får passet lillepigen hele aftenen. Vil ikke satse, så jeg håber bi kan få lov at melde tilbage samme uge som brylluppet holdes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det var MIG der stod i samme situation som dig, så ville jeg melde fra og blive hjemme med min nyfødte. Ærgeligt at gå glip af brylluppet ja, men JEG ville nu hellere bruge tiden med min lille fis.

Men det er jo kun hvis det var mig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også vores første indskydelse.... At blive hjemme. Men heldigvis har vi lang tid til at tænke over det i....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var MIG der stod i samme situation som dig, så ville jeg melde fra og blive hjemme med min nyfødte. Ærgeligt at gå glip af brylluppet ja, men JEG ville nu hellere bruge tiden med min lille fis.

Men det er jo kun hvis det var mig :blush

Enig - og jeg synes faktisk, at et 3 uger gammelt barn er for lille til at blive passet af andre end forældrene i så mange timer, men det ser vi selvfølgelig forskelligt på :) ... Til vores bryllup, som også var uden børn, havde et vennepar en 4 uger gammel baby med, og det var altså ikke noget problem.

Og hvis I alligevel ikke vil blive til den vilde del af festen (eller læser jeg det forkert?) uanset om baby er med eller ej - hvorfor er det så ikke en mulighed at have babyen med til den rolige del af festen?

Eller var det måske en mulighed at den ene af jer deltog i brylluppet? Så er I jo repræsenteret - og jeres nyfødte skal ikke undvære jer begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores første tanke var at det var for mange timer og at det ikke ville kunne fungere, men nogle siger: jamen hun sover jo hele tiden som lille..... selv om jeg prøver kan jeg ikke forestille mig hvordan det er at have en lille pus. At være mor :) Det kan være det er fuldstændig umuligt at overlade hende til nogen som helst 3 uger efter? Grunden til jeg lader alle disse inputs påvirke mig, er fordi vi virkelig gerne vil til dette bryllup.

Uanset hvad vil vi ikke deltage i den vilde del af festen, vi snakker udelukkende om spisningen kl. 18-23 max. Vi har valgt at babyen ikke skal med til festen, det er der ingen af os der føler for...

At den ene deltager i brylluppet.....? tja måske, det har endnu ikke været på tale, da manden sagde han ikke ville afsted uden mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores første tanke var at det var for mange timer og at det ikke ville kunne fungere, men nogle siger: jamen hun sover jo hele tiden som lille..... selv om jeg prøver kan jeg ikke forestille mig hvordan det er at have en lille pus. At være mor :) Det kan være det er fuldstændig umuligt at overlade hende til nogen som helst 3 uger efter? Grunden til jeg lader alle disse inputs påvirke mig, er fordi vi virkelig gerne vil til dette bryllup.

Uanset hvad vil vi ikke deltage i den vilde del af festen, vi snakker udelukkende om spisningen kl. 18-23 max. Vi har valgt at babyen ikke skal med til festen, det er der ingen af os der føler for...

At den ene deltager i brylluppet.....? tja måske, det har endnu ikke været på tale, da manden sagde han ikke ville afsted uden mig.

Men hvad med vielsen - skulle I ikke med der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er kl. 14-15, og så kører vi hjem. Der er ikke reception i mellemtiden. Vi kan vælge at tage med i kirke eller bare stå udenfor når de kommer ud, gør vi det sidste kan vi godt have den lille pigen med i en barnevogn.. Så hun først skal passes kl. 18.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER