Oprettet December 16, 2010 Faldt lige over den her på fb :) Hvis du modtager en venneanmodning fra Karen Elleman, Lene Espersen, Lars Løkke Rasmussen eller Pia Kjærsgaard, så accepter den ikke! DETTE ER EN VIRUS, der fjerner din efterløn, stjæler fra de fattige, importerer billig arbejdskraft, giver dit barn 32 klassekammerater, og sætter grænser for kærligheden! Må indrømme at jeg ikke kunne lade være med at trækkke lidt på smilebåndet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 :D :D :sc :lolhit :lolhit :lolhit :haha :haha Uhh... den varmer mit røde hjerte... ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Hihi postede den selv i sidste uge på min væg, den er ret go. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Og desværre usand men altså :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Den trak også på smilebåndet her :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Kan godt se det sjove i den - specielt efter det "spark" DK lige har fået i dag med inførelsen af brugerbetaling i det danske sundhedssystem.. :( Det er grotesk.. og jeg er ked af jeg har sat mit kryds ved K i så mange år... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Kan godt se det sjove i den - specielt efter det "spark" DK lige har fået i dag med inførelsen af brugerbetaling i det danske sundhedssystem.. :( Det er grotesk.. og jeg er ked af jeg har sat mit kryds ved K i så mange år... Åhh det er jeg ked af at høre :kiss :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites