Oprettet June 26, 2012 Hej kommende mødre Så melder jeg mig også lige ind i denne terminsgruppe. Jeg venter vores første barn til februar 2013. Jeg vil høre om der er nogen som kommer fra Vejle og omregn? og som er førstegangsfødende? Glæder mig til at høre om jeres gravidtet i denne gruppe Mvh. Gade:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Velkommen og tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Velkommen i gruppen og tillykke med :gravid Håber du bliver glad for at være med her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 velkommen til, og tillykke med den kommende familie forøgelse. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Velkommen til og tillykke! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 velkommen og tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Velkommen til og stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2012 Ihh stort tillykke med :gravid Det er bare så stort. Og velkommen til denne gruppe. Håber du får en masse svar på de spørgsmål du måtte have :lovebk Jeg skal selv føde i Kolding, men det er mit 3.barn :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2012 Tak for det - tøser:-) Dejligt at have jer, hvis man har brug for et par gode råd. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2012 Velkommen til og tillykke :balloons Jeg er førstegangsfødende men kommer til at føde i Kbh et sted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2012 Tillykke :balloon og velkommen til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites