Oprettet June 26, 2012 AV! Og jeg er bekymret! I fredags fik jeg medicinsk abort, efter en MA. Pillerne fik jeg fredag aften kl 18.30, begyndte at bløde lørdag morgen kl 5, først sztille og roligt, men det tog til og var ret kraftigt fremt il ca kl 13.30. Resten af dagen og siden da har jeg kun blød en smule. Og jeg har ikke haft spor ondt. Det ændrede sig så idag! I løbet af formiddagen tog blødningen til, har skiftet bind mange gange...og jeg fik mens-agtige smerter, kraftigere end hvad jeg plejer at have. Skal egentlig først til tjek på fredag, men nu er jeg sgu bekymret! Er der andre der har prøvet noget lignende? Eller har gode råd? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Da jeg for nogle år siden var oppe i få en medicinsk abort efter nf viste at der ikke var liv i bebsen der fik jeg et kontakt kort fra afdelingen så jeg ville kontakte dem og hvis du ikke har et nr til afdelingen så ville jeg kontakte vagtlægen hvis det var mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Jeg ville også ringe til vagtlægen! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Har du ikke fået nogle forholdsvis kraftige smertestillende med hjem? :blink Det jeg har hørt er at der kan godt kan fremkalde forholdsvis kraftige mens. ligende smerter. Men hvis du er det mindste i tvivl så ville jeg ringe til vagtlægen... Stort :kram og god bedring.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2012 Tak for svarene :) Endte på Skejby, og det var heldigvis meget udramatisk! Men jeg har ikke prøvet det før og anede ikke hvordan forløbet kunne være, eller måtte være! Der stod en del blod og trykkede i min livmoderhals...og det var vist det der gav smerter og ubehag, fik det fjernet og tog hjem igen, og nu tager jeg de smertestillende!!! ;) Forhåbentligt sidste tjek imorgen :) Kryds fingre!!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites