Oprettet June 26, 2012 Vandet begyndte pludselig at sive i går aftes, og efter aftale med fødegangen er jeg blevet hjemme natten over, men skal komme til undersøgelse her til morgen. Jeg har haft veer i løbet af natten, men har sovet imellem dem. Så mon ikke dagen i dag kunne ende ud med at bassen langt om længe melder sin ankomst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Ihhhhh hvor spændende :goodluck :goodluck :goodluck Og rigtig god fødsel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Pøj Pøj :yay :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Rigtig god fødsel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Ønsker dig den bedste fødsel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Iiih hvor spændende! Held og lykke!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Jaaaah hvor spændene, held og lykke med det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 UUUuuh i Odense skal baby være født indenfor det første døgn efter vandet er gået!!! :goodluck med fødslen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Ønsker dig en rigtig god fødsel.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Rigtig god fødsel :goodluck :glad :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 God fødsel!! :goodluck :goodluck :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Ih.... Mon det er sket?? Håber det, ellers at du får en helt fantastisk fødsel!!! Knus og kram.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Held og lykke og lidt til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 håber du får en god fødsel! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Held og lykke med fødslen! Ihhh hvor er det spændende :loveshower Jeg håber at du får en fantastisk fødsel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Iiih hvor spændende - håber du har den lille prins i dine arme nu :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Spændende! God fødselsoplevelse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Mon han er kommet til verden?? Håber alt er gået som det skulle.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Jeg håber, at han er kommet ud til dig og alt er gået som det skulle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites