Forunderligt

Anbefal en bog

7 indlæg i dette emne

Jeg er jo blevet lidt husbunden efterhånden og trænger til noget god hyggelig læsestof - og da helst om noget super relevant. Så, søde piger, ku I ikke anbefale nogle bøger om disse fascinerende emner?

:gravid :stork :baby3 :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuuuh jeg overvejer den der nye krimi bog, uge 37 - eller hvad den nu hedder (forældres værste mareridt).... Mæææææææn jeg tør ikke rigtig! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle Helen Lyng Hansen og Lola Jensen er gode bøger om babyer og børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Politikens graviditetsbog.... den er fantastisk, og var nærmest en bibel for mig og min mand igennem hele graviditeten og den første tid med baby.... der står rigtig mange gode og nyttige ting, og du kan følge dig og dit barns udvikling uge for uge.... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, hvad jeg lige kan komme på som inkluderer babyer/børn er Thereses Tilstand af Hanne Vibeke Holst som jeg læste for en del år siden og Shopaholic og Baby af Sophie Kinsella hvis det skal være meget let tilgængeligt og få dig til at trække på smilebåndet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale "Hvor lagde jeg babyen" af Julia Lahme. Den er let læst og der er lidt til smilebåndet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Længsler og Leverpostej af Annamette Furhmann, super sjov skrevet, og omhandler parforhold efter børnenes ankomst! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER