Oprettet June 25, 2012 Vil lige gøre jer, der er så heldige at i kan tillade jer at købe baby/børnetøj, opmærksom på at Norlie holder lagersalg i KBH, Ny Tap (Carlsberg) 26-28 juni 7-19 første dag og 10-20 de næste. :glad Rigtig god fornøjelse til dem der skal der ud! Smid gerne nogle billeder af jeres køb herinde så vi andre rigtigt kan beundre det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Uh, ved du hvor man kan finde mere info om det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Tak for tippet, ku' da godt være man skulle kigge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Ååååååhhhhh NEJ! :whistling :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 I kan læse mere på norlie.dk under news. :) Kan desværre ikke linke er på via mobilen. Og et godt råd tag afsted ;) de har så lækre ting. I århus fyldte de bordene hverdag, så man føler sig ikke snydt, hvis man ikke lige kan dag 1 ;) Pøj pøj med shoppingen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Her er link: Hvordan man bliver fattig på 1 time Uh, i kan tro jeg misunder jer med flotte maver der kan tillade jer at gå shop amok i det lækre tøj, for det er jo nærmest tjente penge når man spare så meget og det kan jo sælges igen/genbruges/syes om :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Ej der bliver jeg da lige nød til at tage ind. Jeg skal alligevel til optiker, så det er på vejen hjem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites