Oprettet June 25, 2012 Ihh altså jeg er ved at gå til at nervøsitet.... Jeg er bare så bange for der skal gå noget galt denne gang. Nu har jeg ringet til lægen og har en tid kl.12.55, så håber jeg hun kan give mig lidt ro (eller endnu bedre en scanning, så jeg selv kan se den lille har det godt derinde). Grunden til min nervøsitet er grundet mavesmerter. Det kommer ret pludseligt og ofte om morgenen eller om aftenen. Jeg synes virkelig det er svært at lokalisere hvor smerterne bestemt sidder, men de er sådan lidt krampe agtige hen over maven. Mine første tanker gik på graviditet udenfor livmoderen, men jeg synes ikke smerterne er konstante over hele dagen og det ville jeg mene de burde være?? Jeg har også tænkt om det er fordi jeg er ved at miste, men jeg bløder ikke og igen er smerterne ikke hele dagen. Så var det så lidt at jeg har haft lidt problemer med at komme på toilettet og "bommelumme" og jeg har så været lidt obs på det og smerterne kommer ofte lidt tid inden jeg skal på toilettet. Måske er der et mønster i det :unsure . I så fald tænker jeg at det så kan være livmoderen der er vokset så meget nu, at tarmene bliver trykket og aff. kan have svært ved at passere :rolleyes :unsure Ja jeg ved det simpelthen ikke. Jeg synes det trykker og gør ondt og det skal det jo da ihvertfald ikke gøre, hvis det er livmoderen der gør ondt. Ihh alle de bekymringer.... Håber lægen kan give mig lidt ro.... nogen der har oplevet noget lignende?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Jeg kommer lige på besøg fra augustgruppen. Sådan, som du beskriver dine smerter, lyder meget som de smerter, jeg havde, da jeg var 6-8 uger henne. Det føltes meget som turevise kramper, der kunne vare 10-15 minutter af gangen... fuck hvor gjorde det naller... Jeg prøvede med varmepude, der afhjalp det, mens det stod på, men det var bare tiltagende. Jeg troede også, at jeg var ved at miste... at fosteret simpelthen var dødt, men at kroppen ikke kunne finde ud af at udstøde det. Jeg tænkte også, at måske føles det bare sådan, når livmoderen vokser, og det var bare noget, jeg skulle leve med i graviditeten. Jeg kom til læge, der henviste mig akut til en indvendig scanning med obs graviditet udenfor livmoderen. På Hvidovre scannede de mig så, og de så den fineste lille spire med hjerteblink, intet unormalt overhovedet. De kunne ikke forklare smerterne - andet end måske forstoppelse :blink Og der var faktisk også relation mellem smerterne og min afføring. For mig hjalp det at komme i gang med HUSK, og et par uger efter var jeg smertefri og efter uge 14 kunne jeg gradvist trappe ud af HUSK, og jeg har ikke haft problemer siden. Jeg synes helt sikkert, at du skal undersøges - bare for at være sikker på, at alt er i orden, for det er bare en frygtelig tvivl at gå med. Men det kan jo også være noget ganske "harmløst", men smertefuldt som træg mave. Mange tanker til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Hvor er jeg bare virkelig glad for du tog dig tid til at skrive dit indlæg :biglove Det gør da at jeg kan slappe en smule mere af, når jeg ved at det rent faktisk kan være helt normalt og ende ud med en dejlig lille bebse. Jeg har lige været i bad og på toilettet og havde så brunligt udflåd også. Åhh altså, det hjalp ikke just på humøret. Er bare glad for jeg skal afsted til læge om lidt for forhåbentligt at få ro på. Der er heldigvis intet frisk blod, men bekymringerne er der stadig.... suk altså. Hvis alt er som det skal være så vil jeg bestemt prøve med HUSK og varmepude Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Krydser i hvert fald fingre for dig :kram Dejligt at du hurtigt kan få en afklaring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Hvordan gik det ved lægen? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Hvordan gik det ved lægen? :) Har lavet en ny tråd efter læge besøget.... det endte lidt anderledes end forventet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Har lavet en ny tråd efter læge besøget.... det endte lidt anderledes end forventet. Var vidst lidt træt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites