HenrietteBuchvaldt

Hvad ville DU købe

5 indlæg i dette emne

S og jeg er blevet enige om, at vi er nødt til at invistere i en kombivogn af en eller anden art, som ikke vejer ret meget..

Både for at det er så lille en belastning for mig, at skubbe med den første tid efter fødslen (hvis mit bækken stadig driller) men også så jeg selv kan bære den op og ned, vil gerne lillesøster kan stå og sove på altanen, når vi er hjemme og der kan jeg ikke lige slæbe en Odder vogn op :(

Der skal ikke vurderes hvor praktisk den er i forhold til længde, da vi har en Odder barnevogn, som vi vil bruge når kombivognen bliver for kort..

Vogn 1 brugt stokke xplory

http://www.stokke.com/no-dk/stroller/stokke-xplory-concept.aspx

Billedet er blot et eksempel ;)

76e01f63.jpg

Derudover har jeg kigget på nogle nye fra Tyskland :D

Vogn 2 ABC design turbo

http://www.babyonlineshop.de/shopart/1001050072-1-169/kinderwagen/ABC-Design-Kinderwagen-Shop/ABC-Design-Turbo-6S-Kinderwagen/ABC_Design_Turbo6S_Kinderwagen.htm

c3fc39aa.jpg

Vogn 3 Hauck

http://www.babyonlineshop.de/shopart/1001040988/kinderwagen/Kinderwagen/Hauck_Malibu_AllinOne_Kinderwagen_Petrol.htm

be70d23f.jpg

Vogn 4 Rømer britax (kan ikke lave det rigtige o på mobil)

http://www.babyonlineshop.de/shopart/1002340013-1-1-169/kinderwagen/vorraetig_reduziert/Roemer_Britax_Kinderwagen_B_Smart_4.htm

35b3ee97.jpg

De koster alle 4 mellem 2800 og 3000 kr

Jeg er åben overfor andre forslag, hvis nogen kan anbefale en rigtig god vogn.. Det skal bare helst ligge i samme prisleje, men er selvfølgelig villig til at giv lidt mere, hvis det er en fantastisk vogn :)

Edit: må hellere tilføje jeg ikke er lun på ideen om en klapvogn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde foruden barnevognen en babydan paraplyklapvogn, hvor der lige kunne være en lift i. Det er en model med kaleche og hvor ryglænet kan lægges ned.Jeg mener den kostede omkring 900 kr i babysam. Derudover har vi en emmaljunga klapvogn som blev brugt da de blev lidt større - den kunne liften også være i. Mener vi gav omkring 3000 kr. for klapvognen. Den blev jo brugt længe og skal nu bruges til vores 3. barn. Det gælder også for paraplyklapvognen,

Så det her var 2 andre forslag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde foruden barnevognen en babydan paraplyklapvogn, hvor der lige kunne være en lift i. Det er en model med kaleche og hvor ryglænet kan lægges ned.Jeg mener den kostede omkring 900 kr i babysam. Derudover har vi en emmaljunga klapvogn som blev brugt da de blev lidt større - den kunne liften også være i. Mener vi gav omkring 3000 kr. for klapvognen. Den blev jo brugt længe og skal nu bruges til vores 3. barn. Det gælder også for paraplyklapvognen,

Så det her var 2 andre forslag :P

Den ide er jeg desværre ikke lun på.. Vil gerne der er en kasse hvor jeg kan pakke lillesøster godt ned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af dem du har vist, er jeg mest til den fra Britax. Har det vognen irl og synes den virker ret fin. Og ellers sværger jeg jo lidt til emmaljunga nitro city med citybag (barnevognsdel) Mest fordi den er sååå nem at komme rundt med, og kan komme med overalt. Har haft den med rundt på diverse sygehuse indenfor, og den er så ferm, at man faktisk kunne have den med på toilettet ;)

Ps. Har forresten min til salg, da K skal have en mere speciel skærmet klapvogn i stedet- desværre faktisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af dem du har vist, er jeg mest til den fra Britax. Har det vognen irl og synes den virker ret fin. Og ellers sværger jeg jo lidt til emmaljunga nitro city med citybag (barnevognsdel) Mest fordi den er sååå nem at komme rundt med, og kan komme med overalt. Har haft den med rundt på diverse sygehuse indenfor, og den er så ferm, at man faktisk kunne have den med på toilettet ;)

Ps. Har forresten min til salg, da K skal have en mere speciel skærmet klapvogn i stedet- desværre faktisk

Har sendt en pm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER